Bij Piet lessen is echt relaxt. Goede uitleg en hij heeft echt veel geduld. Hij leert je super goed rijden en geeft je het volledige vertrouwen dat je het kunt. Een aanrader voor iedereen.

Uitstekende rijinstructeur met duidelijke uitleg

Bij Pieter kan je goed zelfstandig en beheerst leren rijden. Hij is een zeer rustig persoon en kan je goed helpen met lastige situaties doormiddel van tekeningen en duidelijke uitleg. Hij brengt je in veel voorkomende situaties en als het even niet lukt of je maakt een foutje dan blijft hij erg rustig en indien nodig stopt hij even om fouten uit te leggen. Doormiddel van schetsen die hij maakt van de situaties krijg je een duidelijk beeld wat je nou eigenlijk fout hebt gedaan. Hij heeft mij zelfs geholpen met mijn accu opladen en de band oppompen van mijn eigen auto! Beter kan niet! Zeker een aanrader voor leerlingen in Alphen aan den Rijn en omstreken

Uitstekend! En zeker aan te bevelen

Een hele fijne rijschool! Piet is en blijft altijd erg rustig, zelfs op momenten wanneer ik zenuwachtig was of vaak dezelfde fout maakte, en legt moeilijke situaties erg duidelijk uit met tekeningen, dit helpt echt heel erg. Ik heb me bij de lessen altijd op me gemak gevoeld en ze waren ook altijd gezellig. Ik beveel deze rijschool zeker aan iedereen aan!

Na ervaring van een andere rijschool waar ik niet goed geholpen werd Kwam ik terecht bij pieter Hij is rustig en ook al maak je 10 keer de zelfde fout hij zal rustig en vaak ook met tekeningen laten zien wat er fout ging waardoor je ook een goed beeld ervan krijg terug gaan naar de plek waar het fout ging en het over nieuw doen is de beste manier om het te leren Ik voelde me gelijk op mijn gemak bij pieter En als je goed wil leren rijden zal ik deze rijschool zeker aanbevelen Je krijgt hier geen spijt van Sucses

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Pieter heeft mij heel goed begeleid bij het behalen van mijn rijbewijs. Hij is heel oplettend en lastige situaties worden vaak uitgebreid besproken m.b.v. schetsen. Binnen 9 maanden mijn rijbewijs gehaald en in 1x geslaagd.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rij-instructeur Piet is professioneel maar houdt ook de sfeer in de auto gezellig. Neemt genoeg tijd om rustig moeilijke verkeerssituaties uit te leggen. Dankzij hem ga ik nu veilig en zelfverzekerd de weg op!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een geweldige rijschool met een top instructeur. Hij stelt je erg op je gemak en laat je alleen maar dingen doen waar je klaar voor bent. Verder is hij ook zo goed als altijd beschikbaar. Ook heeft hij zeer veel ervaring en kennis die hij overbrengt tijdens het rijden. Zeker een aanrader als je een rijschool zoekt.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rustig en geduldig voor je als leerling, met veel aandacht voor zowel je examen als de toekomst. \r\nMet veel plezier mijn rijbewijs mogen halen bij Piet!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedankt voor alle fijne lessen en je professionaliteit.\r\nHet was altijd erg gezellig en leerzaam.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super leuke lessen en heel erg geduldig als je iets lastig vind.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een geweldige rijschool waarbij Piet je alles leert d.m.v. zijn duidelijke tekeningen(die helpen echt!) en aanwijzingen. Hij is heel rustig en neemt goed de tijd met je om alles onder de knie te krijgen. Hij weet je uit te dagen met moeilijke situaties en locaties. Heb je problemen met rotondes? Neem dan zijn beroemde Mega Rotonde Route, dan wordt het een eitje! \r\n\r\nAls je wilt leren rijden, raad ik je Rijschool van Rhijn aan! \r\n\r\nRijbewijs op zak, woop woop! \r\n\r\nPiet, bedankt!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Piet is een vriendelijk, rustig en geduldige man. Geeft goed feedback op je rijstijl en waar verbeterpunten liggen. rijbewijs dan ook in 1x behaald.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een heel goede ervaring gehad met mijn lessen bij Piet. Voordat ik bij hem begon met lessen heb ik bij andere rijscholen lessen gevolgd; ik was nog steeds angstig op de weg en niet veel zelfvertrouwen qua rijden. Piet heeft mij gerust gesteld en mij hier vanaf geholpen. \r\nUiteindelijk ben ik in één keer geslaagd, wat ik zelf niet had durven hopen. Ik ben super tevreden over het verloop en ik vond het altijd gezellig! Aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goede rijschool, ik heb vorige week mijn rijexamen in 1 keer gehaald! Piet is heel rustig en geduldig en neemt echt de tijd voor je. Een aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben net als vele andere in 1 keer geslaagd! Piet is een hele rustige, vriendelijke man met veel geduld, dit maakt hem een fijne rijinstructeur. Hij neemt de tijd voor je en legt alles op een duidelijke manier uit. Zeker een aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede rijschool heeft mij echt geholpen waar nodig was

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijschool! Ik heb zojuist mijn rijbewijs gehaald dankzij deze rijschool en ik ben zeer tevreden. De lessen waren niet altijd even leuk (dit had niks met Piet te maken) aangezien ik het vaak somber inzag maar Piet bleef altijd rustig, kalm en vriendelijk. Als jij een stresskip bent of wat onzeker zou ik deze rijschool zeker aanraden! Het is fijn als je iemand naast je hebt zitten die wel rustig blijft en niet meegaat in jouw stress en paniek en daarnaast dan ook nog altijd wat gezelligs te vertellen heeft. De lessen waren altijd gezellig en Piet heeft altijd plek en is zeer flexibel in het inplannen van de rijlessen op jouw tijd. Rijschool van Rhijn werkt met de methode Rijopleiding in Stappen waardoor je thuis ook zelf goed in je boekje kunt zien op welk niveau je rijdt.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 1x geslaagd, top rijschool!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede rijschool! Piet is altijd rustig en geduldig en neemt de tijd om verkeersituaties uit te leggen zodat je er meer van leert. Doordat het een kleinschalige rijschool is is het inplannen en eventueel verzetten van lessen flexibel, wat heel fijn is. Piet is niet alleen professioneel maar ook persoonlijk en geïnteresseerd, wat zorgt voor een goede mix tussen gezelligheid en serieus werken.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede rijschool met veel kennis, geduld en gezellige lessen. Zeker een aanrader

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijschool van Rhijn is mijns inziens een perfecte rijschool. Dankzij rijschool van Rhijn heb ik zowel mijn theorie- als praktijkexamen in een keer gehaald. De rijschool werkt volgens de rijopleiding in stappen methodiek. Deze methode bestaat uit vier \'onderdelen\', die ervoor zorgen dat je stapsgewijs zelfstandig leert autorijden. Ten slotte heeft Piet heel veel geduld en legt hij goed uit wat er fout ging en hoe dit beter kan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben in 1 keer geslaagd voor me rijexamen! Echt een super rijschool, hij leert je alle fijne kneepjes van hoe je auto moet rijden. De lessen zijn super gezellig en hij heeft altijd nog een plekje vrij om een afspraak bijvoorbeeld te verzetten! Ik ben super blij met Rijschool van Rhijn!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden over deze rijschool! Piet zorgt ervoor dat je op je gemak voelt in de auto. Hij blijft rustig en neemt de tijd om de verkeersregels uit te leggen. Het rijden in de auto wordt langzaam opgebouwd. Zodra je de auto onder controle hebt worden de lessen uitgebreid als je daar aan toe bent. Erg fijn en persoongericht.

Brittenruststraat 28 2405 GJ Alphen aan den rijn

06 54 65 77 99