Een fijne rijschool met fijne en goede instructeurs.

Mijn ervaring is positief, dat geldt zowel voor het administratieve deel als het persoonlijke contact. Mijn instructeur heb ik als behulpzaam en prettig ervaren. Wat mij betreft hebben zij een pluim verdiend.

Ik heb een goede ervaring met deze rijschool.

Goede begeleiding tijdens de lessen en duidelijke uitleg.

Direct, aandachtig, nauwkeurig

Willem is een enorm ervaren en kundige rijinstructeur, die ruimte neemt om je iets echt te laten leren en aandacht heeft voor je persoonlijke leerwijze - maar ook rekening houdt met en je wijst op je persoonlijke valkuilen. Het contact is altijd goed en direct.

Fijne rijschool met goede instructeurs

Rijschool Wilan is een kleine rijschool en heeft daardoor veel aandacht voor de cursist. Ik heb de persoonlijke aandacht en rustige manier van lesgeven als heel prettig ervaren. Deze manier van lesgeven heeft ervoor gezorgd dat ik heel snel met goed resultaat heb mogen afrijden.

Leuke en leerzame tijd gehad tijdens het lessen!

Niks op aan te merken

Alles was altijd duidelijk vlot en er werd altijd mee gedacht

Fijne rijschool, met bekwame mensen.

Wilan is een goede rijschool, met bekwame instructeurs. Ik heb mij altijd veilig gevoeld achter het stuur. Ze zijn direct, dit vond ik ook fijn.

Goede ervaring

Prettige sfeer, goede en duidelijke lessen.

Ik heb een hele fijne rij ervaring gehad bij Wilan!

Willem is een goede en prettige rij instructeur waar ik veel van kon leren!

Fijne sfeer, klantgerichte aanpak met een fijne uitkomst

Fijne lessen met een goeie sfeer. Veel geleerd en ervaring op gedaan voor later en met een goed resultaat afgerond!

Super fijne lessen!

Hele fijne opbouw, beginnen met de basis en steeds verder kijken naar wat verbeterd moet worden. Verder altijd op tijd, en vind persoonlijk de lessen van 2uur heel fijn. Dat is genoeg om alle examenonderdelen uitgebreid te oefenen!

Rustig en fijn.

Ik vond het fijn om hier te lessen, er werd goed gekeken wat ik nodig had en waar ik nog aan moest werken voor mijn examen. Er was veel herhaling en daardoor gingen dingen, zoals het schakelen, snel automatisch. Het was erg gezellig met Willem.

Uitstekend!

Instructeur met veel ervaring op de weg ook uit eerder beroep. Goede sfeer in de auto.

Goede rijschool met gezellige instructeurs

Ik heb een gezellige en leerzame tijd gehad tijdens de rijlessen. Er werd veel uitgelegd en de rijschool was flexibel met het indelen van de rijlessen. Ik heb dankzij de goede begeleiding in een keer mijn rijbewijs gehaald!

Niet alleen goede, maar ook gezellige rijlessen!

Les van een goede instructeur waarbij er een prettige sfeer in de auto hangt. Bovendien goede en flexibele service rondom het inplannen van lessen en examens. Kortom echt een aanrader!

De aardigste rijinstructeurs, weten er veel van en kunnen een leuk praatje maken

Super leuke en eerlijke rijschool, altijd met plezier in de auto gezeten! Super blij met deze rijschool

De lessen waren altijd gezellig en mn resultaten waren optimaal

Hele leuke en goede lessen en heel gezellig. En mede daardoor in een keer geslaagd

Super leuke en aardige instructeur, altijd behulpzaam. Ging altijd met veel zin in de auto zitten.

Flexibele rijschool met top rijinstructeurs!

Fijne opbouwende kritiek

ervaring was goed, zoals verwacht

zoals hierboven

Goed en aardig personeel

Goede rijschool!

Ik vond het een prettige auto om in rijden. Mijn rij instructeur Rob lette goed op en doordat hij op mijn rij gedrag veel reacties gaf kon ik het auto rijden goed leren. Daarnaast was het ook gezellig in de auto en viel er altijd iets te kletsen!

Een langdurige maar heel prettige ervaring.

Voor de een gaat het halen van zijn rijbewijs heel makkelijk. Voor de ander absoluut niet. Na 5x gezakt te zijn was de moed aardig in mijn schoenen gezakt maar desalniettemin bleven Rob en ik samen werken om het zelfvertrouwen terug te krijgen. Uiteindelijk is dit ook gelukt en hiervoor ongelooflijke dank aan autorijschool Wilan en in het bijzonder aan Rob.

Bakboord 43 3961 JS Wijk bij duurstede

613 18 75 44