Top rijles!

De rijlessen waren gezellig en leerzaam met duidelijke tips en daarnaast kreeg ik veel ruimte om te oefenen op de dingen die ik echt lastig vond.

Prettige manier van lessen

Met geduld en persoonlijke aandacht ben ik goed opgeleid voor mijn rijexamen

Hele fijn lessen gehad!

Ik had me geen betere rijinstructeur kunnen wensen. Rene stelt je op je gemak, maakt een grapje, en is duidelijk in zijn aanwijzingen. Laat je zelf je fouten in zien, waardoor je het zelf sneller op pakt. Ik heb fijne lessen gehad en als mooi resultaat dat ik in 1 keer ben geslaagd!

Professioneel en geduldig

René is een hele gezellige maar ook professionele rijinstructeur. Hij heeft veel geduld nodig gehad maar dat liet hij nooit blijken. Hij heeft mij stapje voor stapje laten zien dat ook ik prima de weg op kan. Ik zou hem zeker aanbevelen aan iedereen die het erg spannend vindt om de weg op te gaan. Ook zou ik hem aanbevelen omdat het gewoon een gezellig en leuk persoon is.

Leuke en gezellige rijschool

Na een tijdje te zijn gestopt met rijlessen door corona dit weer opgepakt. Na een klein maandje kon ik al terecht. Ik kreeg een erg fijne, aardige en oprechte instructeur toegewezen. De lessen goed ervaren en de instructeur blijft ten alle tijden rustig. Onder het motto, van elke fout kan je leren. Ik moet zelf stiekem wel toegeven dat ik het lessen bij Wilan wel ga missen nu ik geslaagd ben.

Goede rijschool met goede begeleiding

Ik ben met meer zekerheid gaan rijden en zo heb ik doormiddel van goede begeleiding van René mijn rijexamen in 1 keer gehaald.

Leuke lessen

Had een hele leuke man als rij instructeur, veel gelachen en "gehuild". Uiteindelijk in één keer geslaagd mede dankzij mijn leuke en geduldige rij instructeur. Hele goede ervaring met deze rijschool!

Goed kunnen leren autorijden

Mijn ervaring is zeer goed veel geleerd en hierdoor ben ik gelukkig geslaagd Bedankt autorijschool Wilan

Hele leuke rijlessen

Ik heb het bij Wilan altijd enorm naar mijn zin gehad. Ik ben blij dat ik hier heb gelest door hun ben ik in 1 keer geslaagd !!

Veel geleerd tijdens de rijlessen

Hele fijne lessen gehad altijd erg leerzaam.

Hele leuke en goede rijlessen gehad

Ik heb hele leuke en goede rijlessen gehad.

erg goed

Aardige instructeurs, een hele goede begeleiding en erg meegaand in het plannen.

Ik had meer interactie verwacht.

Omdat ik al veel ervaring heb met het rijden met een aanhanger, was er mogelijk ook niet veel te sturen. Maar dan is het ook goed om feedback te krijgen, die heb ik gemist. Verder plezierig gereden.

Heel goed!

Goede en gezellige lessen!

100% tevreden.

Willem is een geweldige instructeur. Hij heeft veel kennis en hij draagt die kennis ook super goed over. Tevens zijn de lessen erg gezellig! Ik ben erg tevreden

!

Goede rijschool waar je snel leert om goed auto te rijden

In elke les die ik heb gehad heb ik iets geleerd en voelde ik mijzelf groeien als bestuurder en verkeersdeelnemer.

Super blij en tevreden!

Ik heb in het afgelopen jaar aardig wat uur doorgebracht naast Rene in de lesauto. Elke les heb ik nieuwe dingen opgestoken en het was erg gezellig. Vooral de laatste periode heb ik erg goed ervaren. Ondanks dat het niet in een keer lukte om mijn rijbewijs te halen. Werd ik elke keer opnieuw gemotiveerd en geholpen! Ik ben erg tevreden!

Leuke en leerzame lessen!

De instructeur legt goed uit en heeft veel geduld. Waren leuke en leerzame lessen!

Top rijschool!

Super van begin tot eind! Zo snel als mogelijk ingepland, meerdere opties gekregen. Vervolgens goede lessen gekregen van Willem, waarna ik mijn BE rijbewijs in 1x heb behaald!

Heel het team had echt aandacht voor je. Je was geen nummer maar een persoon. Voor mijn de 3de keer geslaagd is een hele moeilijke periode. Maar het is me gewoon gelukt met deze goede steun en begeleiding!

Uitstekend, zeer flexibele rijschool (tijden en plaats) en super aardige instructeur(s) (Willem & Rob). Mijn rijbewijs dankzij hun in 1x gehaald. Alleen maar positieve berichten over rijschool Wilan!

Prettig

Wilan is een erg prettige rijschool. Alles wordt op een goede en rustige manier uitgelegd. Bij wilan voel je je al snel op je gemak.

René is een topper, hij heeft mij geweldig leren autorijden. Autorijbewijs in één keer gehaald dankzij René:) Groetjes, Fleur

Gezellig maar leerzaam

Gezellig leren autorijden! Leuke rij instructeur en heel duidelijk