goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond het hele gezellig lessen en ze waren erg leerzaam. Moniek legde de situaties goed uit en ik begreep ze heel snel. Ik raad van harteveld zeker aan!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een top ervaring gehad met dit bedrijf. Altijd gezellige lessen, maar zeer deskundig en profesioneel. Ik zou het iedereen aanbevelen om hier rijlessen te nemen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vind dit een fijne rijschool omdat ik op mijn gemak in de auto zit en ik kan goed met haar overweg. dus een echte aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne lessen en je leert heel snel nieuwe dingen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel vriendelijk en leuk!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een super leuk en fijne rijschool. De lessen zijn altijd gezellig met Moniek! Je leert veel en als een keer iets niet lukt oefen je tot het wel lukt.

perfect, zeker aan te bevelen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne lessen erg leerzaam.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettig, precies wat bij mij past

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een leuke fijne rijschool. Altijd gezelligheid in de auto en ze neemt de tijd om dingen uit te leggen en helpt je als het eventjes niet lukt.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf.\r\nWat ik hoor van mijn dochter fijne rijlessen.\r\nMag alleen ook wel keer met ouders doornemen hoe het rijden met naomy gaat.\r\nMaar verder erg fijne rijschool.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede, duidelijke instructies. Alles rustig aan, geen haast. Als iets niet lukt probeer je het gewoon nog een keer.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 35 uur rijlessen gehad. Altijd op tijd, lessen zelf duidelijk, informatief en leerzaam. Voor mij ging het hierdoor best snel en ben/was erg tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk, gezellig, leert veel en op een goede manier. De instructrice is heel netjes en weet onwijs goed hoe ze je alles moet aanleren geeft goede tips eb helpt je goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Naomy nog niet veel lessen gehad.\r\nMaar wat ik hoor gaat het goed.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Moniek is een hele fijne instructrice. Ze geeft rustig instructies en legt alles duidelijk uit.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg leerzame en leuke rijlessen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf fijne rijlessen en leuke intructrice

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aantal maanden rijlessen gehad. Altijd op tijd en voorbereidt op de lessen. Lessen plannen gaat makkelijk en is voor iedereen meestal op een fijn tijdstip.