Absoluut geweldige rijschool

Ik heb hier mijn rijbewijs A gehaald. Werd vriendelijk ontvangen en super begeleid tot aan het eind resultaat (geslaagd in een keer). John en Ron zijn hiervoor de perfecte instructeurs om dit samen met jou te doen. Ik kan iedereen dan ook deze verkeersschool aanbevelen. Verkeersschool Van Dongen , Nogmaals Bedankt voor het halen van mijn A rijbewijs.

Prima rijschool!

Motorlessen gevolgd bij John en was uitstekende ervaring. Alles in 1 keer gehaald. Ook flexibel in de les planning.

Auto en motorrijlessen zijn een aanrader!

Ik heb een aantal jaren geleden mijn autorijbewijs bij van Dongen gehaald en omdat dit zo goed beviel nu ook mijn motorrijbewijs. Beide in een keer geslaagd! Ik kan het iedereen aanraden.

Het is kwaliteit, dat zich onderscheid van anderen.

Super begeleiding, vallen geen lessen uit, fijne instructrice en in een keer geslaagd!

Onze dochter Nikki heeft geweldig les gehad van Micha. Hij heeft haar veel geleerd, ze zijn op veel verschillende plaatsen en situaties geweest en daarbij vond ze het ook erg gezellig. De communicatie en planning met Katinka verliep ook erg goed.

Goede rijschool, doet wat ze zegt!

Goede afspraken waaraan instructeur zich ook houdt. De aanvangstijden van de lessen kloppen altijd, netjes op tijd en volledige tijd van rijles benut. Goede duidelijke instructies, zwakke punten wordt extra aandacht aangegeven.

Goede rijschool goede instructeurs vooral John een dikke tien

Goede rijschool goede instructeurs vooral John een dikke tien ik raad iedereen deze rijschool aan bedankt van Dongen met vriendelijke groet E de winter

Duidelijke afspraken

Weet van tevoren wat het gaat kosten als je een pakket neemt. Niet de goedkoopste maar wel één van de rijscholen met de meest eerst geslaagde. Historie: mijn vader heeft hier gelest en 1e keer geslaagd. Zo ook ikzelf, mijn broer, mijn zoon en nu dan ook mijn dochter. Allemaal voor de 1e keer. Super.

Ik vond het een fijne rijschool en ga ik het vervolg hier weer naar toe voor andere rijbewijzen

Je leert op een fijne manier veilig rijden.

Een fijne instructrice en leuke lessen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel, vriendelijk, hulpvaardig en eerlijk over niveau van de leerling

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kei goeie school, het word je erg goed aangeleerd en alles wat je vraagt word voor je geregeld. rijbewijs in 1 keer gehaald. ik raad t zeker aan

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super !!!! Gedegen opleiding door professionele instructeurs.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring. Onze zoon en dochter hebben beide hun rijbewijs in 1 keer gehaald.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Verkeersschool van Dongen is een fijne professionele rijschool. Goede communicatie en door de fijne lessen van Ron in een keer geslaagd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede begeleiding ze leren je echt goed rijden en de kneepjes te leren en je voor te berijden dat je zelf kunt gaan rijden als je geslaagd bent.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Allebei onze dochters de 1e keer geslaagd dankzij Ron! Bedankt

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ervaring. Mijn instructrice stelde me op mijn gemak en dit maakte de rijlessen leuk om te volgen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima!!! Een hele fijne rijschool. Persoonlijke aandacht. Afspraken worden nagekomen.En een goede rijinstructeur. Niets dan lof!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed. Duidelijk uitleg en alles wordt goed aangeleerd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne CE opleiding gehad!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hans was echt de perfecte instructeur voor mij. Hij weet hoe het zit, wat ik nodig had in mn les en waar ik moeite mee had. Wij hebben er samen hard aan gewerkt en daarom ben ik in een keer geslaagd.

Adellaan 2 B

4921 BM Made