Super rijschool.

Goede rijschool, veel ruimte voor persoonlijke aandacht, en flexibel met plannen.

Zeer vriendelijke, duidelijke en hoog kwalitatieve rijschool.

Tijdens de lessen werd alles rustig en duidelijk uitgelegd. Het inplannen vd lessen en de examens ging in goed overleg. Ik heb altijd met plezier gereden, dit ook dankzij mijn gezellige instructrice.

Goed begeleid en een gezellige sfeer in de auto

Het is een geslaagde periode geweest, waar ik veel heb kunnen leren en een mooi pasje heb kunnen behalen.

Ze deden heel goed hun best om aan mijn wensen te voldoen

Als ik graag dubbel wilde lessen gebeurde dat ook en voor de theorie als ik hem bijna moest maken de toets Dan kreeg ik nog een extra prive les zodat ik het zou halen Alle medewerkers zijn ook allemaal super aardig

Een goede,zeer aan te bevelen rijschool

Goede rijschool met aardige mensen die de tijd voor je nemen en alles goed uitleggen!

Goede service en kennis van zaken.

Blij met de lessen die ik gevolgd heb. Erg leerzaam en goede communicatie m.b.t. Planning.

Prettige rij-instructeur. Duidelijke uitleg en flexibel

Met werk, trainen en school was er iedere week weer een gaatje te vinden om te rijden. Erik was duidelijk in zijn instructie en een aardige man. Nogmaals bedankt Erik

geweldig

super goede begeleiding gehad

in 1x geslaagd

leuke ervaring, veel geleerd, door corona wat langer geduurd maar toch in 1x geslaagd

Prima rijschool!

Beide kinderen hebben hier hun rijbewijs gehaald. Hebben het als heel prettig ervaren.

Fijne rijschool

Katinka is een fijne, rustige instructrice. Met veel plezier hier gelest!

Zeer goede begeleiding

Top lesgeven. Drie kinderen alle rijbewijzen in 1 keer gehaald

Professionele maar ook persoonlijke aandacht ervaren.

Dankzij mijn ervaren rijinstructeur in 1 keer mijn rijbewijs gehaald. Helemaal toppie!

Uitstekende rijschool

Ik heb John als instructeur gehad voor mijn CE rijbewijs ik kan in een woord omschrijven SUPER.!!! alles werd netjes en duidelijk uitgelegd en vriendelijk.. zeker een aanrader voor anderen. Ga zo door.

Fijne verkeersschool, alles in 1 keer gehaald!

Alles in 1 keer gehaald door behulp van verkeersschool. Heel erg fijn.

Helder, duidelijk en vriendelijk

helder en eerlijk advies, vriendelijke mensen, duidelijke ondersteuning, afspraken worden goed en op tijd nagekomen, heldere instructies, nieuwe auto's.

Top.

Mijn rijlessen bij Hans heb ik als zeer prettig ervaren. Hans stelt je goed op je gemak en op een hele prettige wijze begeleid hij je naar het eindstation, je rijbewijs halen! Zou Hans zeker aanbevelen. Groet Benthe.

Goed, in 1x geslaagd

fijne lessen en goede communicatie

Ik vond de lessen erg fijn en de begeleiding van de instructeur was super goed. Ook de communicatie met de rijschool was uitstekend!

Super goed!

Ik heb een fijne tijd gehad bij jullie rijschool. Een zeer leerzame en gezellige tijd gehad met Hans van Dongen. ontzettend bedankt!

Wisselende ervaring met instructeurs.

Goede rijschool!

Ontspannen en gezellig

Ik vond het een hele leuke tijd met fijne lessen waarbij ik me gewoon kon ontspannen!!!

Hele goede rijschool

Hele goede ervaring met rijschool van Dongen! Onze dochter de eerste keer geslaagd! Goede en motiverende begeleiding van onze dochter. Zij voelde zich meteen op haar gemak bij katinka. Afspraken zijn altijd nagekomen en altijd keurig op tijd. Ook de theorie les op donderdag heel erg fijn! Dat zie je bijna niet meer Ivm zelf studie. Wij bevelen deze rijschool dan ook bij iedereen aan!

Maatwerk met hoge slaagkans

John is een goede motorrijinstructeur, rustig, geduldig (was nodig in mijn geval ;-) ) en met een gevoel voor humor. Hij bekijkt goed of je klaar bent voor je examen en begeleid je bij elke stap!

super fijne lessen gehad van JOHN

Duidelijk , door complimenten te krijgen ging het steeds beter met de oefeningen . Alles netjes op afspraak . JOHN GEEFT JE VERTROUWEN . Bedankt voor alles

Adellaan 2 4921 BM Made

0162 682347