Een erg leerzame, maar vooral gezellige rijschool

De rijschool is erg betrokken met de leerlingen. De intructeur straalt rust uit en dat houd je kalm. Hij legt alles erg goed uit maar ten alle tijden was het lekker gezellig en is het erg leuk geweest onderweg.

Prettig, leerzaam en duidelijke lessen gehad (motor examen)

De lessen waren prettig en duidelijk gegeven door John en Ron. Na iedere les werd altijd de tijd genomen om goed te evalueren. Er werd goed gekeken wat de behoefte was en hier werden de lessen op aangepast. Echt een aanrader.

Fijne rijschool

Erg vriendelijk personeel. Ze helpen je goed en denken ook goed mee. Leuke lessen gehad!

Streng en duidelijk zodat je veilig en zelfstandig aan het verkeer kan deelnemen

De lessen zijn goed en als je het nodig heb wordt je het haarfijn uitgelegd wat je niet meer moet doen en vooral wel door meneer John Oomen. leuken ervaring om motorrijbewijs daar te gaan behalen, verbeter puntje Douwe Egberts met twee zoetjes.

Gezellige fijne rijlessen!

Goede hulp onderweg, fijn in het examen gebied rond gereden

Je word goed begeleid en alles word goed uitgelegd.

Professionele organisatie met oog voor persoonlijk detail.

Een professionele opleider die een goede begeleiding geeft aan de individuele cursist.

Super goed!

Het was heel fijn bij rijschool van dongen! Omdat ze echt door blijven gaan en alles proberen om je mee te helpen te slagen voor theorie en praktijk! Dus zeker een top rijschool!

Een prettige ervaring

Hele fijne en prettige ervaring.

Leuke rijinstructeur en goed contact administratie

Met veel plezier mijn rijlessen bij Verkeersschool van Dongen gevolgd. Hierdoor is het me gelukt om mijn examen in één keer te halen.

E achter B in één dag

6 uur praktijkles met een zeer ervaren instructeur. Aansluitend het CBR examen. De instructeur is een zeer vriendelijke en sociale man. Je zit toch zes uur met elkaar in de auto, dus hij zorgt er voor dat de sfeer prettig is en stelt je op je gemak. Hij geeft duidelijke instructies en tipt je waar men tijdens het examen op let. Het is intensief, maar wel gezellig. Gelukkig geeft de instructeur ook duidelijk aan wat je niet goed doet om het vervolgens nóg een keer te oefenen. En nóg een keer en zonodig nóg een keer. Al met al een leuke, leerzame dag. Dat ik het examen de eerste keer haalde is de kers op de taart, natuurlijk.

Het is een hele goede rijsschool

Mijn ervaringen aan deze rijschool zijn super goed! Goede uitleg en fijne rijlessen!

Hele fijne verkeersschool!

Bij verkeersschool van Dongen werken instructeurs met ruime ervaring. Ze werken echt samen met jou als leerling om het beste uit jezelf te halen. Ontzettend fijn om ook te leren van medeleerlingen en af en toe van een andere instructeur. Het is een persoonlijke en laagdrempelige verkeersschool die ik zeker zou aanbevelen.

Fijne en gezellige lessen! Avond theorie erg leerzaam

persoonlijk, relaxte sfeer, menselijke vakmensen....

Ik heb heel bewust gekozen voor de persoonlijke benadering van een wat 'kleinere' rijschool en dat is me supergoed bevallen. Goede opbouw in de lessen, met eerlijke, opbouwende feed-back en een vaste instructeur die ook eerlijk is in wat bijvoorbeeld een redelijk tijdspad is. Ik had een goede 'klik' met mijn instructeur/medewerkers, ook heel belangrijk natuurlijk, dat had zeker te maken met de relaxte, familiaire uitstraling van de rijschool.

Super ,geweldig top

Geweldige mensen erg meelevend, zeer begripvol . en zeer vakkundig !

Super tevreden over de lessen.

Ondanks de tussenperiode met Corona super service. Duidelijke en gezellige lessen. In een keer geslaagd door de goede begeleiding.

Positieve en professionele omgeving, waarin de kwaliteit van rijden voorop komt.

Ondanks de corona een prettige tijd gehad bij Van Dongen autorijschool. Motor rijbewijs in the pocket. Kan je iedereen de expertise van John en zijn collega's aanraden.

Super vriendelijk, super service & in 1x geslaagd!!!

Super vriendelijk, super service & in 1x geslaagd!!! Onwijs bedankt!!!

Prima geregeld voor onze zoon :)

Prima geregeld voor onze zoon. Super goeie rij inspecteur met veel geduld.

Prima verkeersschool..

Denken mee in oplossingen. Goede begeleiding en instructeurs.

Fijne lessen en goede coaching

Veel en fijne lessen. Houd rekening met welke tijden je kan lessen en geeft aanwijzingen waar je nog beter op moet letten.

Goede rijschool

Zoveel mijn auto als motor hier gehaald! Beide keren tevreden geweest met de goede lessen van alle instructeurs !

In een woord geslaagd

Afgelopen weken mijn uren voor code 95 weer gemaakt. Alles perfect geregeld ook in deze lastige tijd. Vooral de praktijk dag bij John was een leuke ervaring jammer dat de dag al om was voor we er erg in hadden. Volgende cursus voor code 95 staat al weer gepland.

Ik vond dat ze je goed hielpen met dingen waar je moeite mee had, en veel aandacht besteden aan jou.

Ik vond het een mooie ervaring om bij van Dongen te mogen lessen.