goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne rijlessen gehad van Frank! Ik ben in 1x geslaagd en kan nu met een veilig gevoel de weg op!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super ervaring. Na 4 keer zakken voor mijn praktijk examen een andere rijschool genomen, dit werd Energy Traffic Education. Super veel bijgeleerd in relatief korte tijd en eerst volgende keer in 1 keer geslaagd. Sociale rij-instructeur en flexibel lessen inplannen. Zeker een aanrader om met deze rijschool je rijbewijs te halen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De duidelijke stapsgewijze lesmethode en goede rustige communicatie geven vertrouwen. Het resultaat is ook daar: 3 examens alle drie met uitstekende resultaten in één keer gehaald (motor). Erg tevreden en daarom als cijfer een 9.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sociaal en meegaande rij-instructeur die accuraat inspeelt op de gebeurtenissen tijdens het rijden, kortom: een fijn leerproces en een dikke aanrader.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super! Je krijgt op een hele rustige en duidelijke manier les, alles wordt goed uitgelegd. Ook belangrijk, het was altijd heel gezellig!\r\nBedankt voor alles Frank!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn motorrijbewijs gehaald bij Energy Traffic Education en ben erg tevreden over de lessen. Alles wordt duidelijk en helder uitgelegd en Frank heeft geduld als het even niet lukt. Lessen worden goed opgebouwd naarmate je meer ervaring opdoet. AVB & AVD in 1x gehaald.\r\n\r\nTip voor ETE zou zijn om lessen op de openbare weg af en toe te filmen (met volgauto) zodat de cursist dit later terug kan zien. Werkt erg verhelderend.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een hele goede ervaring met dit bedrijf. Het waren leerzame maar ook leuke lessen.