Ik heb leuke tijd bij streetwize gehad

Leerzaam en grappig! Sebastiaan is een super instructeur. Hij legd alles heel goed uit en is duidelijk De oefenexamens met Sebastiaan zijn niet zo easy, Hij maakt ze extra moeilijk zo dat het op het examen zelf makkelijk is Geslaagd in een keer Streetwize is echt een aanrader

TOPP

Altijd geduldig in de auto en erg begripvol. Probeert alles zo goed mogelijk uit te leggen en neemt er ook de tijd voor. Dankzij hem in 1 keer geslaagd!!🥳

Super goed en duidelijk!

Alles werd super goed en duidelijk uitgelegd.

Zeer goede rijschool

In 1x geslaagd, in 20 uur! Sebastiaan legt goed uit, geeft handige trucjes en is geduldig. Altijd gezellig, maar serieus op de momenten dat het nodig is. Goed mee te praten dus. Sebastiaan bereid je goed voor op het examen. Daarnaast is de app heel handig, zelf gemakkelijk plannen en je voortgang zien. Auto is prima, snel, overzichtelijk, niet groot, niet klein en een diesel. Ik gebruikte minder lessen als ik had aangeschaft en kreeg deze volledig terugbetaald. Wat voor jou een minpuntje zou kunnen zijn is het feit dat Sebastiaan een YouTube kanaal heeft en nog een ander bedrijf. Het komt af en toe voor dat hij wordt gebeld tijdens de rijles.

Een fijne sfeer in de auto met goeie uitleg sinds ik ben overgestapt ben ik veel zekerder in de auto en durf ik veel meer in het verkeer. Top rijschool!

Top idee! ik heb einde januari examen

ik heb wil geleerd dank je! b.v kijktechniek, in en uitvoegen...

Duidelijk !

SUPER !

Super instructeur!!

Sebastian is a cool, spontaneous and patient instructor. He explain so well and correct all the mistake I’ve been made I pass the exam within the plan. I am very recommended.

Leerzaam

Heel leerzaam en Sebastiaan is zeer geduldig en neemt zn tijd om je alles rustig uit te leggen. Wel mocht er meer duidelijkheid zijn over de tarieven, en hoe het berekend wordt qua lessen. Verder heerlijk gereden!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na 2keer te zijn gezakt voor mijn rijexamen had ik toch maar besloten om over te stappen naar een andere rijschool.Ik zoeken zoeken zoeken uiteindelijk via YouTube terecht gekomen bij Streetwize.6 lessen gehad en vandaag geslaagd voor mijn examen met complimenten van de examinator..Sebastiaan je bent echt een topper en heel chill om mee te rijden.Dankjewel voor alle leerzame lessen die ik echt ga missen.Veel plezier met alles wat je nog wilt bereiken.Net als hoe jij geen twijfels aan mij had heb ik geen twijfel dat jij heel ver gaat komen in alles wat je doet en gaat doen.Nogmaal bedankt en ik raad iedereen deze rijschool aan.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf My experience with Streetwize was excellent, I had previous experience in driving so it was even harder to let go old habits to become ready for the test. With sharp tips and a lot of walk-throughs I was able to pull up good results in the tests. Thanks!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sebastiaan legt alles zeer goed en uit. Ook heb je het gevoel dat je echt iets van hem leert, en merk je dat hij wilt dat je ook slaagt. Ik vind het prettig dat hij nooit geïrriteerd of op je neer kijkt als je iets niet begrijpt wat hij heeft uitgelegd, maar hij legt het nog een keer uit tot dat je het snapt. Bovendien is het ook altijd gezellig in de auto waardoor het ook nooit awkward is. Hij heeft me in korte tijd laten slagen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rijschool die up to date is met werkelijk elk aspect op het examen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een auto rijschool die net even iets anders is dan andere, je haalt geen andere mensen op en de lestijd is dus echt volledig voor jezelf, een geduldige en vriendelijke instructeur die alles goed uitlegd! En je hebt ook altijd dezelfde instructeur, aanrader voor iedereen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele goede rijschool! \r\nDe rijinstructeur is geduldig, geeft je alle aandacht die je nodig hebt en maakt het je op je gemakt.\r\nZeker een aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super goed

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goede rijlessen gehad, nooit problemen gehad en altijd duidelijkheid. Een heel compleet pakket en goede service.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een top rijschool! In 1x me rijbewijs gehaald door goede instructies en goede begeleiding. Een rijschool die wat mij betreft een dikke 10+ verdiend.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met dank aan Streetwize heb ik mijn rijbewijs behaald. Het was echt super leuk en heb veel geleerd. Beste ervaring qua rijscholen in almere. Ik kan iedereen deze rijschool aanbevelen. \r\nBedankt aan de beste rijschool.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijschool.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Toptijd gehad

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij Streetwize mijn rijbewijs behaald en voor mij was het een zeer positieve ervaring. Er wordt les gegeven in een nette en goed onderhouden auto. De instructeur was geduldig, gaf duidelijke instructies en met behulp van een dashcam is het mogelijk om specifieke situaties en het kijkgedrag terug te zien, om op basis daarvan te kunnen verbeteren.