zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb (nog) geen aankoop gedaan want ik heb tot 2 maal toe een Email naar ze gestuurd waarop ik geen reactie krijg. Dit met 2 verschillende Email adressen om eventuele spam verkeer te voorkomen.\r\n\r\nIk ben geïnteresseerd in een auto maar ik heb een motorische vraag over deze auto toegestuurd. \r\n\r\nTot zo ver een zeer slechte ervaring met Hentra.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2 weken geleden een Golf Plus gekocht. Inmiddels 1500 km mee gereden tot volle tevredenheid. Klein bedrijf maar zeker een aanrader

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk goed overleg

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi en verzorgd bedrijf. Professionele en vriendelijke contact.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een lange zoektocht naar een Volkswagen Phaeton W12 heb ik hem toch eindelijk gevonden. Fysiek 4 Phaeton\'s van binnen en van buiten gezien, maar elke keer was er wel iets mee aan de hand, totdat ik op de Hentra Auto\'s site terecht kwam. Was de enige Phaeton die helemaal klopte, wat betreft km\'s en koetswerk. \r\n\r\nBij aflevering ging de achterklep niet open, maar omdat ik van ver kwam en omdat het al 21:00 uur was heb ik hem toch in goed overleg meegenomen. Bij de plaatselijke garage gekeken of het snel op te lossen was, maar dit was niet mogelijk. Heb Hentra Auto\'s vervolgens gebeld en zij hebben dit zeer keurig opgelost. Nieuw slot in de achterklep en was garantie.\r\n\r\nBegrijpen de klant en nemen ruim de tijd voor je. De auto was zelfs gepoetst en gestofzuigd nadat ik hem voor de tweede keer kwam ophalen. Zijn de kleine dingen die direct opvallen bij een autoliefhebber. Echt een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service zekers een 100% betrouwbaar bedrijf zonder fabels en als er toevallig wel iets is met de auto die je gekocht hebt word direkt en uitstekend opgelost. \r\nWij hebben daar een VW Passat CC gekocht is keurig afgeleverd zonder gebreken of anders gewoon supers.\r\nTegelijkertijd heeft mijn zoon daar ook een Seat gekocht heeft daar een tijdje ingereden en kwamen er wat kleine problemen is er mee terug gegaan en hebben ze dat uitstekend opgelost nu is het zelfde probleem er weer en hij kan gewoon weer langs komen zodat ze het weer gaan oplossen en het blijven wel gebruikte auto\'s .\r\nMaar Henstra auto\'s is 200% betrouwbaar en zeker een aanrader voor iedereen, alleen maar lof over dit bedrijf,ga zo door jongens als ik weer een andere auto ga kopen of inruilen ga ik hier zekers terug.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer meedenkend bedrijf.\r\nGing voor een mooie auto kijken en de auto stond erook perfect bij.\r\nWaren een paar punten wat mij niet bevielen.\r\nMaar zonder problemen en prijsgunstig werd alles opgelost.\r\nEcht een bedrijf wat prijstechnies met de auto´s niet te duur is, de auto´s er perfect bij hebben staan en als je iets niet bevalt met je meedenkt en voor een oplossing zorgt.\r\nAls ik weer een andere auto zoek, zal ik zeker eerst weer bij Hentra auto´s op de site kijken of er iets voor mij bij staat.\r\nHenk en Martin ga zo door met jullie bedrijf en sucses verder.\r\nGroetjes en bedankt voor de leuke samenwerking.\r\n\r\nLon Hendrix.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Hentra Auto\'s een auto gekocht, op vrijdag gekocht en zaterdag stond de auto voor ons klaar, alles perfect geregeld !\r\nGoede onderhandeling, keurig netjes, en heel aardig de beide broers, dit gaf ons een goed gevoel , het was bij ons kijken en direct kopen !\r\nWij wensen Hentra Auto\'s heel veel succes met jullie mooie bedrijf 👍

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend service, netheid,eerlijkheid,afspraken nakomen.\r\nUitstekende inruil prijs voor u auto.\r\nNeemt alle tijd voor je met een kop koffie

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijke jongens die je geen dingen proberen aan te smeren. Super goed geholpen bij de aanschaf van een gebruikte volkswagen up. Onze caddy dr op ingeruild en meteen een goeie prijs voor gekregen. Geen flauwekul, gewoon nette service en goede prijzen.\r\nHij stuurt ons zelfs nog een nieuw 3e remlicht toe omdat deze iets lekt. Waren we zelf niet achtergekomen tot we de up zouden gaan wassen, dus erg netjes dat hij hier over begint.\r\nAls we prive een andere auto nodig hebben zal dit de eerste zijn waar ik ga kijken!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf bedrijf met gedreven mensen ,die mee kunnen denken in het realiseren van de wensen van de klant,\r\ngoeie service met no nonsens mentaliteit

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na de eerste keer hier geweest te zijn ben ik zeer goed ontvangen.\r\nDe verkoper Henk heeft alles over de auto waar ik voor kwam perfect uitgelgd. Ben zeer te vreden over de gehele afhandeling.\r\n\r\n\"keurig bedrijf, klantvriendelijke jongens een aanrader voor iederen die op zoek is naar een auto\"

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd spannend om een auto te kopen en ik hou niet van de gladde verkopers. \r\n\r\nHier geen gladde praatjes gelukkig, Henk is erg deskundig en prettig in de omgang. \r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aleen maar goede ervaringen. Perfecte service. Ook de leenauto is altijd perfect voor elkaar. Koffie staat altijd klaar. Kortom een topbedrijf.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb onlangs een auto gekocht bij Hentra auto\'s en ben zeer tevreden over de gehele afhandeling van de aankoop. Toen ik de auto ophaalde hadden ze er een nieuwe set banden onder gezet en de auto een beurt gegeven. Dit was service van de zaak want hierover waren van tevoren geen afspraken gemaakt. De verkoper kwam over als een echte liefhebber van Audi en VW wat ook veel vertrouwen gaf. Al met al een heel tevreden gevoel dus bij dit bedrijf en wat mij betreft een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf perfect bedrijf !!! \r\nservice = TOP

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zakelijk is er niks op aan te merken! Ze staan altijd voor je klaar en zijn altijd bereid om te helpen voor een schappelijke prijs. Voor mij is het een half uurtje rijden maar zelfs dat heb ik er voor over.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaringen met dit bedrijf! Super goed geholpen!
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een VW Touareg gekocht bij Hentra en heb deze auto daar nu ook in onderhoud. Ik ben goed te spreken over de samenwerking en de gang van zaken.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een nissan 350z gekocht bij dit bedrijf. \r\nGoed ontvangst auto zag er mooi strak uit.\r\nVoor zover geen mankementen. \r\nIk zou er zo weer een auto kopen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig ontvangst. Goed te onderhandelen en komen afspraken goed na. Klantvriendelijk.

Weth. Hulsstraat 1 7951 SE Staphorst

06 10 41 59 09