Service, klantgerichtheid goed; kwaliteit bus "matig"!

De bus was kwalitatief voldoende voor hetgeen ik die voor nodig had, maar als ik verder had moeten rijden, had ik die niet meegenomen. Score wordt dan ook vooral bepaald door die bus, rest was prima

Pima service

Klantvriendelijk en oplossingsgericht

goed contact

service en nakomen van afspraken was prima, bus is totaal op, geen ruitwissers geen verlichting. deur valt er letterlijk uit. lampjes branden op dashbord, enz. ik zou zeggen, vervangen. vr. gr. kees rolle

Alles was zoals afgesproken.

Zeer goed.

heel goed

Geweldig!

Zeer klant vriendelijk. Word niet moeilijk gedaan als je later terug bent. Jahoor we zijn erg tevreden.!!

Zeer tevreden over de service

De huurauto was niet meer de jongste en rook naar sigaret en had wat beschadigingen. Maar de prijs is zeer oke en de auto reed prima. Dus als je niet de nieuwste auto wenst is deze garage een aanrader.

Goede service, uitstekende balans prijs - kwaliteit!

Vriendelijk, behulpzaam personeel dat duidelijk communiceert en snel werkt. Prima bus voor de job die ik had (wegbrengen huisraad naar milieustraat). All the best voor 2021!

Goed en volgens afspraak

Afspraak die gemaakt is, daar in is meegedacht met het moment van afleveren. Ik kon de avond ervoor de auto al ophalen zodat ik de volgende ochtend vroeg kon beginnen.

Perfecte service

Zoals eerder vermeld, gewoon een perfecte ervaring. Geen gedoe geen toestanden. En je betaald alleen wat je hebt besteld. Geen extra kosten of verborgen extra's

Topservice!

Klantvriendelijk, uitstekende service en behulpzaam.

Goede autoverhuur

Het huren van de auto ging gemakkelijk. Het enige nadeel was dat ik niet wist hoe de auto in zijn achteruit ging, maar na een telefoontje werd dit uitgelegd.

snel en vriendelijk geholpen

Goed aan te bevelen

Perfect.

Dit was de derde keer dat we een auto hebben gehuurd bij Halderberge Autoverhuur en alle keren is het heel goed bevallen. Het personeel is professioneel en heel vriendelijk.

Heel goed, fijn meegedacht

Hoewel wat wij wilden eigenlijk niet kon hebben ze erg goed meegedacht en een alternatieve optie geboden die voor ons werkte.

Oplossingsgericht

Tijdens het ophalen van het vrachtwagentje bleek er sprake te zijn van een dubbele boeking, waardoor het door ons gehuurde al weg was. Er is erg veel inzet getoond om tot een oplossing te komen. Uiteindelijk zijn we weggegaan met een grote bus die rijklaar gemaakt was voor ons. Een goede oplossing, hoewel we wel veel tijdverlies en ruimte verlies hadden. Een bus is natuurlijk veel kleiner en minder makkelijk dan een vrachtwagentje met laadklep

Snel geregeld en fijn contact. Onze volgende huurwagen komt ook via dit bedrijf

Prima en snelle service

Auto geschikt voor mijn doel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke benadering klant. Goede service en aantrekkelijke geprijsd. Kortom een aanrader voor een ieder die van plan is een auto te huren

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf die zijn nog steeds en hoop nog lang heel goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd een auto klaar staan.\r\nWel 2x een heel oud en vies autootje gehad. Maar goed je bent blij dat je er een hebt.\r\nKlantvriendelijk. En schappelijk met de prijzen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf die zijn gewoon goed\r\nben een tevreden klant

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaringen, goede service en staan voor wat ze afspreken!