Uitstekende service, echt een aanrader. Deze mensen staan echt voor hun klanten.

Lekker vlot

Heel vriendelijk, netjes en vlot geregeld

Gewoon prima

Gewoon goed

Fijn en eerlijk bedrijf!

Ze hadden onze reservering niet in hun agenda gezet

Denk je lekker een dagje met z’n 7e op pad te gaan. Met maar 1 auto want dat is wel zo gezellig. Kom je aan bij Halderberge verhuur, hebben ze glad niet de reservering in de agenda staan. Terwijl we we een reservering bevestiging hebben ontvangen. Dat is dus zeer waardeloos en zitten wij met de extra kosten. Voor Jan snob naar Oudenbosch gereden, en nog eens met 2 Auto naar de bestemming moeten rijden. Wij huren daar niet meer.

De eerste keer had ik een goede auto, de tweede was ouder, maar had twee sterren in de voorruit. Dat zag ik pas onderweg en heb dat bij het inleveren gemeld. Omdat de auto oud was vond ik die sterren in de ruit wel een dingetje.

Goede ervaring

Fijne auto's en vriendelijk personeel

2x hier een auto gehuurd. Beide auto's waeen fijne auto's. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Alleen afgetrapte bus, maar voor deze klus goed genoeg

Ik heb voor de tweede maal een busje gehuurd en ik had een hele goede ervaring.

Ik heb goede ervaringen met dit verhuurbedrijf, ik zal zeker weer een busje bij hun huren, als ik die nodig heb.

Heel erg goed

Hele goede service en heel vriendelijk Zeer zeker aan te raden dj w nog voor de goede hulp Groetjes mevr massar

Gewoon goede service.

Ik ben echt tevreden over dit bedrijf.

Goed, eenvoudig en vooral goedkoop

Omdat mijn eigen auto in de garage stond, had ik even kortstondig een andere auto nodig. Zo maar even voor een klein klusje in de buurt (45km/2,5u). Een kleine auto van Halderberge Autoverhuur kwam goed van pas. Een prima voertuig voor weinig geld. Snel en vakkundig geregeld. Klein minpuntje: het stuur was te smerig om aan te pakken. 'Heb ik thuis eerst grondig schoongemaakt. Verder alles helemaal oké.

Goede service, prijs kwaliteit verhouding is goed

Bedankt voor jullie service, kom zeker een keer terug!

Goede prijs, wel wat oudere wagens

Prima geholpen, goede afspraken, een op een contact. goede en wat goedkopere dagprijzen, wel terug te zien in onderhoud staat van het aanbod. volle asbak, niet heel proper, maar op zich zeker goed bevallen.

Ik heb goede ervaring met Halderberge autoverhuur

Goede service....goede prijs....een aanrader..

geweldig

Zeker voor herhaling vatbaar

Klantvriendelijk en niet teveel rompslomp

Snel geregeld, niet teveel gedoe en goede prijs/kwaliteit verhouding ... Als ik volgende keer weer een auto nodig heb, zou ik het zeker naar Halderberge Verhuur gaan.

Gemakkelijk

Gemakkelijk te bespreken en af te handelen De bus die wij hadden was mooi schoon zowel binnen als buiten.

Busje stond al klasr en afhandeling was snel en de kosten niet veel. Perfecte sevice.

Voor onze verhuizing hadden wij een busje gehuurd. Helaas kon onze verhuizing niet doorgaan omdat wij corona kregen en lieten wij dit last minute weten... Hier deden ze niet moeilijk over en we hoefden geen geld terug te betalen. Wat natuurlijk heel fijn is dus ik zou dit bedrijf zeker aanraden! Klantgericht, en uitstekende service!

redelijk

huurde er vooor de 1e keer. opzich werd er snel voor gezorgd dat er voertuig beschikbaar was. Wat me tegen viel was dat het voertuig best veel diesel verbruikt. bij 67 km bijna 8 liter getankt ondanks dat ik niets zwaars transporteert had. voor de rest was ik wel tevreden vriendelijke mensen en goede hulp ondanks vakantie periode

Prijsgunstig en klantvriendelijk

Ik huur al een aantal jaar een auto voor een weekje vakantie, en dat bevalt me prima.

Ff snel een auto huren omdat mijn eigen wagen naar de garage moet voor reparatie. Uiteraard het eerste wat in mij op komt, Halderberge auto verhuur. Prijs is goed, contant borg afrekenen is top. Alleen de laatste auto wat ik had gehuurd (vw fox)mocht wel een stofzuiger en een poetslap over heen. Voor de rest. Goeie service en mij zien jullie zeker terug als ik weer met spoed een auto nodig heb

Super service!

Lekker snel en geen problemen, daar houden we van.