goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb super fijne rijlessen gehad bij jullie, jullie hebben een hele fijne benadering en daardoor voelde ik mij helemaal thuis. Jullie zijn met z\'n 3-en een heel goed team samen!\r\n\r\nGa zo door..\r\n\r\nKitty bedankt voor de top rijlessen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was een lange tocht maar alle tijd was nuttig besteed. Ze zetten kwaliteit inderdaad boven alles, en wanneer je klaar bent voor het examen dan ben je ook goed voorbereid. Vriendelijk en persoonlijke lessen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer aangename rijschool. Mijn instructeur bleef mijn steunen en in mij geloven ondanks de moeilijkheden! Heel erg blij dat ik bij rijschool Pompert rijles heb genomen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Peter bedankt voor de simulatorlessen, Kitty voor de theorie en vooral Maxime voor de lessen in de auto! In een keer geslaagd door de goede en persoonlijke begeleiding. Het waren altijd super leerzame en gezellige lessen, ga het stiekem wel een beetje missen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg goed. Geweldige persoonlijke service. Ontzettend tevreden met het halen van mijn rijbewijs :)

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is een super leuke rijschool met leuke Instructeurs, geven goede en duidelijke uitleg. \r\nMaxime super erg bedankt voor alle fijne en leuke lessen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedankt voor de fijne lessen, ik heb veel geleerd bij jullie.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hele fijne lessen gehad. Top rijschool!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke en leerzame lessen en er wordt veel aandacht aan je besteed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb het erg fijn gehad in de lessen van Peter en Kitty, ze waren altijd eerlijk en duidelijk over de vorderingen en bij de uitleg.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 1 woord : Perfect !!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele persoonlijke én professionele aanpak. Zowel tijdens de intake als rijlessen wordt de tijd genomen om de rijlessen aan jouw behoefte aan te passen. \r\n\r\nMet veel plezier (en succes) mijn rijbewijs gehaald. Maxime bedankt!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne lessen gehad! Alles op maat en op eigen tempo!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima rijschool. In 1 keer geslaagd. Erg leuke en goede lessen gehad van Peter.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door het vele geduld en vertrouwen ben ik uiteindelijk in 1 keer geslaagd!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een erge persoonlijke service. Als je last hebt van faalangst en etc., is deze rijschool ideaal voor jou.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ondanks heel veel zenuwen toch weten te slagen met de hulp van Kitty! Ontzettend goede hulp gehad en leuke lessen! Heel erg bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele leerzame en fijne lessen! Super

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool! Rijbewijs in 1 keer

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super rijlessen! Ik ga met een hoop nieuwe kennis de weg op.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super begeleiding, fijne klik! Dank voor alle lessen!!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb de rijlessen met Peter als prettig ervaren. Hij was altijd duidelijk en vriendelijk.

Generaal Bothastraat 39

5642 NK Eindhoven