goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd geduldig geweest en er vertrouwen in gehad. Dit was fijn voor je zelfvertrouwen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaren rijschool met aandacht voor de leerling, en goede, gerichte bijsturing waar nodig. Betrokken en empatisch.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb fijne lessen gehad bij zowel Maxime, Peter en Robin. Ze namen de tijd voor me en hadden echt het beste met me voor. Ik ben in één keer geslaagd en helemaal tevreden!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad bij Rijschool Pompert. Ik kreeg goede coaching en adviezen van alle medewerkers, in het bijzonder Maxime mijn vaste instructrice. Nogmaals dank voor alle begeleiding ik ben supertrots en blij dat ik mijn rijbewijs nu in de pocket heb!!! Bedankt Rijschool Pompert!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijschool Pompert heeft een directe en begripvolle aanpak met aandacht voor de persoon. Ze willen dat je goed leert autorijden en niet alleen een rijexamen haalt. \r\nMijn instructrice was Maxime, en ik heb geweldige begeleiding, advies en hulp gekregen bij het leren autorijden. Nog voor ik in een auto stapte vond ik rijen al angstaanjagend, en ik wist dat het een lang en zwaar proces voor me zou zijn om goed te leren autorijden. Maxime was zeer geduldig, empathisch, aardig en in combinatie met haar advies en begeleiding heb ik niet alleen de lessen als zeer gezellig ervaren, maar voel ik me nu ook veel minder gestrest in de auto. Maxime wilde me ook leren kennen om de beste aanpak te kunnen vinden. Ieder persoon krijgt dus een andere aanpak die voor hen het meest effectief is. Dankzij Pompert, met name Maxime, heb ik mijn rijbewijs in een keer gehaald. Ik heb goede ervaringen gehad bij Pompert en zou deze rijschool zeker aanraden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb goede ervaringen gehad bij Pompert. Ik vond de lessen heel prettig omdat met alle geduld mij het autorijden werd geleerd. Het is een hele vertrouwde omgeving waarin je ook iets kwijt kon wanneer het nodig was.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is me zeker bevallen bij deze rijschool. Vooral de deskundigheid sprak me erg aan. Ik had echt het gevoel dat ze wisten waar ze het over hadden. Kennis genoeg en die wisten ze ook nog goed toe te passen. Bij iedere persoon op een andere manier. Het gaat om jou en om het leggen van een goeie basis, capaciteiten en vertrouwen om het autorijden aan te kunnen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kijk terug op een prettig rijlestraject! Ik heb altijd veel emapthie en begeleiding ontvangen, top! Maxime heeft altijd de moeite genomen om mij echt goed te leren kennen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb de rijlessen van Peter, Kitty en Maxime als zeer prettig ervaren. Peter, Kitty en Maxime zijn erg betrokken mensen waardoor er een ontspannen en gezellige sfeer hangt in de auto. Ze kunnen verkeerssituaties duidelijk uitleggen en geven ook handige tips die je helpen het autorijden onder de knie te krijgen. Ik ben blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen en nu veilig en zelfverzekerd kan autorijden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijk en direct, en tegelijkertijd flexibel en geduldig. Peter snapt dat iedere student een andere aanpak nodig heeft om hem of haar door het rijlestraject te loodsen. Hier kom je om te leren autorijden, niet om zo snel mogelijk je examen te halen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb de lessen van Kitty en Maxime als zeer prettig ervaren. Kitty en Maxime waren allebei erg geduldig en daarnaast was het altijd erg gezellig!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik het afgelopen jaar heel prettig samen gewerkt met zowel Peter als Kitty Pompert. Ze hebben een heel persoonlijke aanpak. Kitty heeft vooral geholpen bij de theorie. Peter heb ik vooral ervaren in de auto. We hebben een lang traject afgewerkt maar door de onuitputtelijke inzet van beide kanten heeft het uiteindelijk het resultaat opgeleverd waarvoor we aan het werk waren.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hele fijne rijlessen gehad. Jullie hadden altijd veel geduld, het was duidelijk wat er van je verwacht werd, er was alle ruimte voor uitleg en er hing een fijne sfeer in de auto. Heel erg bedankt daarvoor, Kitty, Peter en Maxime!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heel goed, fijne lessen. heb een fijne ervaring gehad

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijbewijs in 1x gehaald. Elke les altijd weer leuk en leerzaam!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Allereerst vond ik het prettig alvast wat aan het autorijden te kunnen wennen tijdens de simulatorlessen. Dat je situaties kunt oefenen zonder ander verkeer, kan je je volledig daarop focussen en dat vond ik erg fijn. De laatste twee simulatorlessen had ik dat echter \'wel gezien\' en keek ik er echt naar uit om de weg op te gaan. Daarbij vond ik Maxime echt een super goede instructrice: rustig (wat wel bij mij past), en ze pakt de dingen stap voor stap aan zodat ik alles wat ik leerde eerst echt onder controle kreeg voordat we verder gingen. Dat vond ik een erg fijne en goede benadering.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was een prettige ervaring. Ik heb hier heel veel geleerd en de communicatie was geweldig.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top! Leerzame en leuke lessen!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede en persoonlijke lessen. Kitty weet precies hoe ze met je om moet gaan en blijft heel rustig. Een echte topper! In 1 keer geslaagd!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De lessen waren erg prettig. Je wordt als individueel persoon behandeld en niet als een van de vele, ze zoeken naar welke aanpak het beste past bij jou.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede rijschool die met passie en deskundigheid les geeft. Lessen zijn persoonlijk en op maat, met iedere week precies genoeg uitdaging zodat je op een goed tempo vooruit blijft gaan. Peter is gedreven om je goed klaar te stomen voor een rijbewijs waarmee je zelf-verzekerd op de weg rijdt. Hij motiveert je om het beste naar boven te halen en is recht-door-zee over hoe je dat kunt doen. \r\n\r\nIk vond het zelf erg prettige manier van les krijgen, het afgelopen jaar is is voorbij gevlogen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele fijne rijschool! Erg persoonlijk en weet dus goed wat je sterke maar ook zwakkere kanten in het autorijden zijn. Hierdoor kun je dan ook goed aan je zwakkere punten werken. Dankzij deze fijne en gezellige lessen dan ook in 1x geslaagd :D. \r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een hele goede ervaring gehad met rijschool pompert. Ik heb hele fijne tijd gehad met de Simulator lessen en theorie lessen! Verder heb ik een hele fijne, goede en leuke tijd gehad en vooral veel geleerd tijdens de rijlessen. Ze weten goed hoe ze met hun leerlingen moeten om gaan en weten zich goed te kunnen inspelen als er iets aan de hand is of als iets niet goed gaat.

Generaal Bothastraat 39 5642 NK Eindhoven