Bijzonder betrokken rijschool

Ik heb een ontzettend goede ervaring gehad bij Rijschool Peter Pompert. Door weinig aanleg voor autorijden en mijn perfectionisme heb ik heel erg veel moeite gehad met het leren autorijden. Dit was mijn tweede rijschool nadat ik een mindere ervaring bij een andere rijschool heb gehad en ik merkte hier direct een andere benadering. Kitty, Peter, en Maxime hebben mij tijdens mijn rijlessen enorm goed begeleid en ik merkte bij ze alledrie erg veel betrokkenheid. Bij deze rijschool wordt er gekeken naar de persoon en wordt er gewerkt aan wat jou in de weg zit om goed te leren autorijden. Ze zijn altijd erg persoonlijk betrokken geweest bij mijn leerproces en bij mij als persoon, en dit vind ik erg bijzonder. Naast de uitstekende aanwijzingen op het gebied van autorijden waren er ook mogelijkheden om andere dingen te bespreken die mij mentaal in de weg zaten in de weg naar mijn rijexamen. Ik ben echt heel erg dankbaar voor alles wat ze hier voor me hebben gedaan, hoe erg ze zich voor me hebben ingezet, en hoe ze altijd in mij zijn blijven geloven. Kitty & Peter & Maxime, dankjewel voor al jullie steun en ik zal dit proces en wat jullie hierin hebben betekend nooit vergeten. Maxime, jij nog extra bedankt dat je de laatste loodjes met mij hebt afgelegd!

Prima rijschool

Prima rijschool. Ik ben 4 keer gezakt bij een andere rijschool en dus besloot ik hier te gaan lessen. Resultaat is dat ik hier in een keer geslaagd ben.

Autorijschool Pompert heeft mij opgeleid tot een goede en zelfstandige automobilist.

Ik heb altijd met plezier bij Autorijschool Pompert gelest. Peter wist als geen ander de balans te vinden tussen mijn kwaliteiten en mijn verbeterpunten en leverde, door hier op in te spelen, écht maatwerk. Peter is communicatief vaardig en wist daardoor altijd op een duidelijke en prettige manier te verwoorden hoe ik mijzelf kon blijven verbeteren. Door mijn lessen bij rijschool Pompert heb ik niet alleen mijn rijbewijs behaald, maar ben ik ook gevormd tot een zelfverzekerde en zelfstandige automobilist! Peter, bedankt voor de fijne lessen en het beste.

hoge kwaliteit lessen

fijne, hoge kwaliteit lessen. Niet het gevoel dat je snel je examen moet halen, maar je weet dat je echt vol vertrouwen de weg op kan. En dan ook iedere weg. Ik vond het jammer dat ik een aantal instructeurs heb gehad, maar Peter heeft het heel goed opgepakt aan het eind en mij super begeleid tot aan mijn examen!

In een keer geslaagd.

in een keer geslaagd bij rijschool Pompert dankzij de goede lessen van Maxime. Ze is een geduldige en duidelijke instructrice die je op je gemak kan stellen en haar aanpak aanpast per leerling.

Professioneel en op maat.

Ik heb de rijlessen als zeer plezierig ervaren. De lessen zijn gevormd om het in jouw tempo te volgen. Er word niet gehaast en er word niet gedrukt om zo snel mogelijk door de lessen heen te gaan. Ze willen je met alle vertrouwen zelfstandig de weg op laten gaan en ze werken hard om te zorgen dat jij een goede deelnemer aan het verkeer word. De instructeurs zijn geduldig en ze zijn altijd in voor een goede lach. Ik heb er erg van genoten en wat nog belangrijker is. Ik heb er veel van geleerd.

Een fijne en leerzame rijschool

Ik was in het begin snel afgeleid en had enige moeite om bijvoorbeeld niet al te theoretisch te rijden, maar door het geduld en kennis van de instructeurs ben ik hier uiteindelijk doorheen geholpen! Kortom, een fijne rijschool!

Zeer prettig

Rijles volgen hier was een zeer prettige ervaring. Alles werd goed uitgelegd en er werd veel aandacht gegeven aan de veiligheid op de weg. Ook voelde ik me op mijn gemak bij mijn instructuren, waardoor de vele reisuurtjes die ik heb gemaakt en de uren in de auto niet erg waren om te doen. Al met al heb ik een zeer prettige tijd gehad :).

Blij dat ik voor deze school gekozen heb.

Ik ben erg tevreden over Rijschool Peter Pompert. Na een aantal jaren geleden drie keer gezakt te zijn bij een andere school heb ik de draad weer opgepakt. Ik wilde graag mijn rijbewijs halen. Bij Pompert is dit uiteindelijk gelukt door de uitstekende begeleiding die ik kreeg. Deze school neemt echt de tijd voor je en gaat samen met jou onderzoeken waar je moeite mee hebt en hoe dit te verbeteren valt. Ik ben dit keer pas op examen geweest toen ik er echt klaar voor was. En dat was te merken. Ik slaagde in één keer.

Betrouwbare rijschool met persoonlijke aandacht

Vriendelijke instructeurs die hun tempo goed aanpassen aan de leerling.

Ik heb hier mijn rijbewijs met veel vertrouwen gehaald.

De lessen waren gezellig en verliepen met veel rust. Er hing een gemoedelijke sfeer in de auto, en er werd genoeg tijd genomen om met veel zelfvertrouwen de weg op te gaan. Een positieve ervaring!

Persoonlijk en leuk lessen, met plezier de auto in zelfs met rijangst!

Toen ik begon met lessen zat ik in een moeilijk periode en had ik behoefte aan iets nieuws. Hoewel ik daardoor erg langzaam ging qua progressie en ik het dood eng vond om in de auto te stappen, hebben de instructeuren van Pompert mij fantastisch begeleid en geleerd dat autorijden leuk kan zijn. Soms viel de les niet goed in de planning bij mijn vaste instructeur, maar zelfs met de anderen had ik het leuk. Ik kan terug kijken naar een fijne cursus waardoor ik nu vol vertrouwen in te auto stap.

Aan te raden

Lessen zijn persoonlijk en zonder druk. Positieve instructeurs gehad en me altijd op mijn gemak gevoeld in de auto.

Professioneel en oprecht

Ik heb een goede tijd gehad bij Pompert. De instructeuren nemen hun baan heel serieus maar tonen ook interesse in je dagelijkse leven. Er zijn dus vaak ook gezellige gesprekken in de auto. Ook vond ik t heel fijn dat ze eerlijk zijn over hoeveel lessen je ongeveer nodig zal hebben voor je examen aan de hand van je vooruitgang. Al met al was er altijd een prettige sfeer en goede lessen. Ik ben dan ook in een keer geslaagd.

Helpen je op een eerlijke manier je doel te bereiken

Ik heb een hele fijne ervaring met deze rijschool! Naast de hele fijne en gezellige lessen hielden ze ook erg veel rekening met mijn niveau en tempo. Door deze prettige individuele begeleiding is het mij in een keer gelukt mijn rijbewijs te halen! Pompert bedankt!

Een rijschool die veel aandacht bestaand aan wat goed is voor de leerling. Goede communicatie en altijd vriendelijk.

Good driving school

It is hard to find a driving school with automatic transmission. However, Peter can provide not only a automatic transmission car practice, but also a good instruction on how to drive safely in a natural way. Thanks to Peter's help, I can get my driving license.

• Would you recommend us? Yes

Great driving school!

great people, awesome experience

• Would you recommend us? Yes

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede communicatie. Goed werken op aspecten die extra geleerd moeten worden. Goede kennis over de leerlingen. Vriendelijk. Kortom, top.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een heel prettige ervaring gehad met dit bedrijf. Ik vond het een fijn idee dat dit bedrijf voor overcapaciteit gaat en niet voor haastig zsm je examen halen. Je leert alle stappen van het rijden heel goed en bouwt al ervaring op voordat je de weg opgaat, zodat je ook meer zelfvertrouwen krijgt.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had bij peter pompert een zeer prettige ervaring. Bij pompert wordt de nadruk gelegd op goed auto rijden en niet op de examen. Mijn rij instructeur Maxime heeft mij op een zeer plezierige manier begeleid. Ik ben ook in een keer geslaagd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Rijschool Pompert staat de leerling centraal. De instructeur zorgde voor een ontspannen sfeer, en wist goed met mijn persoonlijkheid om te gaan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd geduldig geweest en er vertrouwen in gehad. Dit was fijn voor je zelfvertrouwen.