Een buitengewoon prettig traject

Pompert is een professionele Rijschool die aandachtig met je aan de slag gaat en samen met jou kijken naar hoe het ervoor staat en wat beter kan. Ik heb fantastisch veel geleerd van mijn rijlessen, zelfs dingen die ik kan gebruiken buiten het rijden.

Grondig en deskundig

Prettige, grondige en deskundige rijschool waar je gegarandeerd slaagt met zeer vriendelijke rijinstructeurs.

Erg leuk! En heb veilig leren rijden

Goede instructeur gehad, die mij in allerlei situaties goed en veilig heeft leren rijden zonder problemen en angst! (Ravi)

Geweldig begeleid

Ben enorm blij met de begeleiding van de rijschool. Erg professioneel, en het heeft mij enorm geholpen. Ook in 1 keer geslaagd! Ga nu de rest van mijn leven met een gerust hart de weg op. Zeker een aanrader!

Super fijne rijschool

Voor mijn lessen bij Peter Pompert was ik al een aantal keer gezakt en vond ik auto rijden heel eng. Peter neemt de tijd om je zelfvertrouwen te geven en te zorgen dat je klaar bent om zelfstandig te kunnen autorijden. Nu vind ik rijden niet meer zo spannend en ben ik in één keer geslaagd!

Persoonlijke aandacht en benadering

Beste Peter, Maxime en Ravi, Ontzettend bedankt voor de rijlessen die ik bij jullie heb gehad, dankzij jullie persoonlijke aandacht en unieke benadering heb ik vandaag mijn rijbewijs in één keer gehaald.

Mijn rijbewijs in 1 keer gehaald!

Een erg prettige rijschool

Een rijschool die de tijd voor je neemt.

Prima rijschool

Persoonlijke gerichte aanpak en leerzame, gezellige rijlessen. Hier leer je echt autorijden!

Erg tevreden

Leert goed autorijden op een prettige manier.

Het was een hele rit voor mij om mijn rijbewijs te halen. Ik heb in totaal 5 instructeurs gehad, en ben 3 maal gezakt. Pas bij de lessen van Peter Pompert heb ik echt leren rijden. He begrijpt waar mijn problemen zitten en weet hoe ik het kan oplossen. Ook heeft hij goede suggesties gegeven voor het behalen van mijn examen (TTT en faalangst examen). Na mijn lessen met Peter ben ik in 1x geslaagd. Ik had vanaf het begin hier mijn rijlessen moeten doen! I had quite a journey of learning how to drive, had in total 5 teachers and failed 3 times before. Only with Peter Pompert, I really started to learn how to drive. He knows what my real problems are and how to fix them. Also the suggestions for exams (interim and faalangst exam) are for sure helpful. In the end I passed the exam with the first try after I did lessons with Peter. Should have started learning with him from the beginning!

Fijne rijschool die kijkt naar wat jij nodig hebt

Heb mijn lessen bij Peter erg positief ervaren. Er wordt echt de tijd voor je genomen en gekeken naar wat jij nodig hebt. Peter maakt geen valse beloften, maar leert je gewoon goed en veilig rijden. Heb mijn rijexamen in een keer gehaald en stap nu vol vertrouwen in de auto.

Leerzaam en gezellig!

Ik heb mijn rijlessen bij Rijschool Peter Pompert als zeer leerzaam en gezellig ervaren, Top!

Rijlessen gehad van Maxime. Heeelemaal super! Altijd geduld gehad en goed ondersteund, ook wanneer het even niet lukte. In één keer geslaagd en had ook niet anders verwacht met deze top rijschool!!! Liefs aan Peter en Ravi en een hele dikke knuffel voor Maxime

Erg prettig

Het lesgeven is erg prettig. Word op je gemak gesteld. Ook geeft de rij stimulatie een zeker gevoel voor je echt de weg op gaat. Meteen de eerste keer geslaagd.

Fijne rijlessen gehad, toppie!

Net voor m'n rijbewijs geslaagd. En dat in 1 keer. Ben erg blij met de begeleiding die ik van Peter heb gehad. Ik wil nog wel eens teveel nadenken tijdens het rijden. Met een faalangstexamen nu gelukkig geslaagd. Nog bedankt Peter!

Unieke rijschool wat betreft betrokkenheid en oog voor het individu

Al voor de eerste rijles was er vanuit iedereen die betrokken is bij de rijschool veel interesse in de persoon die achter het stuur ging zitten. Deze interesse is gedurende de rijlessen alleen maar toegenomen en structureel ingezet om mij te ondersteunen tijdens de rijlessen met als doel om op een prettige manier en aangepast aan mijn behoeften en voorkeuren het rijbewijs te behalen. De voortgang en verwachtingen worden duidelijk en structureel besproken en de betrokkenheid gedurende het gehele traject was erg groot. Er is veel aandacht voor het individu en het individuele proces. Er was veel geduld en veel creativiteit wat betreft het vinden van oefenvormen om mij te blijven motiveren, stimuleren én uitdagen. Ook als het een aantal lessen wat minder ging, bleef Maxime actief zoeken naar manieren om mij op mijn gemak te laten voelen en aangepast hierop te motiveren en prikkelen. Er is geen druk, geen haast en geen norm waar je als lesnemer aan moet voldoen. Door de individuele, stapsgewijze benadering, de duidelijke instructie en het herhaaldelijk oefenen in diverse situaties krijg je uitdrukkelijk de tijd om zelf dingen uit te proberen, hierop te reflecteren, het initiatief achter het stuur te nemen en je comfortabel te voelen op de weg. Hierdoor neemt het (zelf)vertrouwen in de auto en het verkeer geleidelijk toe en wordt er pas een (tussentijds) rijexamen gepland als je zelf het vertrouwen hebt dat je het gaat behalen. Door de intensieve, op maat gemaakte voorbereiding ging ik met vertrouwen het examen in én zelfs na het behalen van dit examen was ik (wederom) erg onder de indruk van de betrokkenheid van Maxime en Peter.

Ik heb vele gezellige kilometers gemaakt! Bij deze rijschool wordt je echt de tijd gegeven en krijg je de aandacht die nodig is, je bent geen nummertje! Heel erg bedankt voor de goede begeleiding!

Hele goede lessen gehad en in 1 keer geslaagd. Bedankt voor de leuke lessen!

Ik kan me het niet beter voorstellen dan dit

Mijn ervaring met Peter Pompert, en specifiek Maxime is alleen maar positief. Het is duidelijk zichtbaar dat ze om hun leerlingen geven en ze investeren veel tijd en moeite in elke leerling. Maxime wist precies de balans tussen mijn kwaliteiten en minderheden te vinden waardoor het erg duidelijk werd wat ik goed deed en waar ik veel op moest focussen. Ik raad iedereen aan hier lessen te nemen zodat je zeker weet dat je goed leert rijden!!

Goed les gehad, fijne instructeur.

Goed les gehad, fijne instructeur.

Altijd persoonlijke en fijne lessen

De lessen waren altijd gezellig, goed opgebouwd met persoonlijke ondersteuning en werden aangepast aan het tempo van de leerling. Iedereen staat altijd voor je klaar en doen hun best om het proces zo goed mogelijk te laten verlopen, onafhankelijk van hoe lang je ervoor nodig hebt. Bedankt voor de fijne en gezellige lessen!

Sturen je meer dan voorbereid naar het examen, minder stress om het niet te halen.

Goede rijlessen gehad en aardige instructeur. Zou het zeker aanbevelen. Niks op aan te merken en zelfverzekerd naar het examen gegaan en in één keer gehaald.

Super fijn

Fijne rijschool die goed de tijd voor je neemt. Ze bereiden je voor om na je examen met veel zelfvertrouwen de weg op te gaan. Ondanks mijn onzekerheid heeft Maxime mij altijd het gevoel gegeven dat ze in mij gelooft en mij daarin ook overtuigd. Daar ben ik haar super dankbaar voor. Altijd met plezier mijn lessen gevolgd. Ik kan de rijschool zeker aanraden.

Goede begeleiding

Ik vond het een fijne rijschool en ze hebben mij goed begeleid en geholpen met het behalen van mijn rijbewijs.