• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik het afgelopen jaar heel prettig samen gewerkt met zowel Peter als Kitty Pompert. Ze hebben een heel persoonlijke aanpak. Kitty heeft vooral geholpen bij de theorie. Peter heb ik vooral ervaren in de auto. We hebben een lang traject afgewerkt maar door de onuitputtelijke inzet van beide kanten heeft het uiteindelijk het resultaat opgeleverd waarvoor we aan het werk waren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hele fijne rijlessen gehad. Jullie hadden altijd veel geduld, het was duidelijk wat er van je verwacht werd, er was alle ruimte voor uitleg en er hing een fijne sfeer in de auto. Heel erg bedankt daarvoor, Kitty, Peter en Maxime!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heel goed, fijne lessen. heb een fijne ervaring gehad

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijbewijs in 1x gehaald. Elke les altijd weer leuk en leerzaam!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Allereerst vond ik het prettig alvast wat aan het autorijden te kunnen wennen tijdens de simulatorlessen. Dat je situaties kunt oefenen zonder ander verkeer, kan je je volledig daarop focussen en dat vond ik erg fijn. De laatste twee simulatorlessen had ik dat echter \'wel gezien\' en keek ik er echt naar uit om de weg op te gaan. Daarbij vond ik Maxime echt een super goede instructrice: rustig (wat wel bij mij past), en ze pakt de dingen stap voor stap aan zodat ik alles wat ik leerde eerst echt onder controle kreeg voordat we verder gingen. Dat vond ik een erg fijne en goede benadering.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was een prettige ervaring. Ik heb hier heel veel geleerd en de communicatie was geweldig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top! Leerzame en leuke lessen!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede en persoonlijke lessen. Kitty weet precies hoe ze met je om moet gaan en blijft heel rustig. Een echte topper! In 1 keer geslaagd!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De lessen waren erg prettig. Je wordt als individueel persoon behandeld en niet als een van de vele, ze zoeken naar welke aanpak het beste past bij jou.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede rijschool die met passie en deskundigheid les geeft. Lessen zijn persoonlijk en op maat, met iedere week precies genoeg uitdaging zodat je op een goed tempo vooruit blijft gaan. Peter is gedreven om je goed klaar te stomen voor een rijbewijs waarmee je zelf-verzekerd op de weg rijdt. Hij motiveert je om het beste naar boven te halen en is recht-door-zee over hoe je dat kunt doen. \r\n\r\nIk vond het zelf erg prettige manier van les krijgen, het afgelopen jaar is is voorbij gevlogen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele fijne rijschool! Erg persoonlijk en weet dus goed wat je sterke maar ook zwakkere kanten in het autorijden zijn. Hierdoor kun je dan ook goed aan je zwakkere punten werken. Dankzij deze fijne en gezellige lessen dan ook in 1x geslaagd :D. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een hele goede ervaring gehad met rijschool pompert. Ik heb hele fijne tijd gehad met de Simulator lessen en theorie lessen! Verder heb ik een hele fijne, goede en leuke tijd gehad en vooral veel geleerd tijdens de rijlessen. Ze weten goed hoe ze met hun leerlingen moeten om gaan en weten zich goed te kunnen inspelen als er iets aan de hand is of als iets niet goed gaat.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb super fijne rijlessen gehad bij jullie, jullie hebben een hele fijne benadering en daardoor voelde ik mij helemaal thuis. Jullie zijn met z\'n 3-en een heel goed team samen!\r\n\r\nGa zo door..\r\n\r\nKitty bedankt voor de top rijlessen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was een lange tocht maar alle tijd was nuttig besteed. Ze zetten kwaliteit inderdaad boven alles, en wanneer je klaar bent voor het examen dan ben je ook goed voorbereid. Vriendelijk en persoonlijke lessen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer aangename rijschool. Mijn instructeur bleef mijn steunen en in mij geloven ondanks de moeilijkheden! Heel erg blij dat ik bij rijschool Pompert rijles heb genomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Peter bedankt voor de simulatorlessen, Kitty voor de theorie en vooral Maxime voor de lessen in de auto! In een keer geslaagd door de goede en persoonlijke begeleiding. Het waren altijd super leerzame en gezellige lessen, ga het stiekem wel een beetje missen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg goed. Geweldige persoonlijke service. Ontzettend tevreden met het halen van mijn rijbewijs :)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is een super leuke rijschool met leuke Instructeurs, geven goede en duidelijke uitleg. \r\nMaxime super erg bedankt voor alle fijne en leuke lessen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedankt voor de fijne lessen, ik heb veel geleerd bij jullie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hele fijne lessen gehad. Top rijschool!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke en leerzame lessen en er wordt veel aandacht aan je besteed