• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool, in 1 keer geslaagd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed. Vriendelijk in de omgang en erg hard gelachen met mijn instructeur (Piet). Leuke avonturen op de weg beleefd en goede en duidelijke lessen gekregen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb het als zeer prettig ervaren, Vincent ( Rijinstructeur ) heeft mij zeer goed begeleid tijdens mijn rijlessen en was zeer geduldig en heb mijn rijbewijs gehaald waarvoor mijn dank.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg fijn en gemakkelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontzettend professioneel en goede begeleiding. Flexibel en schappelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na 15 jaar geen les van Vincent gehad te hebben wist hij nog steeds waar mijn ouders woonden en wat ik met mijn vrije tijd deed. Dat geeft denk ik heel snel de interesse die hij in zijn leerlingen toont aan. Het ging bij mij niet heel soepel en voor de 6de keer afrijden, inmiddels weer terug verhuisd naar Rotterdam, toch weer terug naar Vincent terug. \r\nVincent neemt je op een ontspannen manier door de lessen heen en probeert te doorgronden waarom iet mis gaat. Klinkt heel simpel maar hij is wel de eerste die echt wilde weten waarom iets fout ging en niet zomaar met een standaard oplossing kwam. Daarna volgde hoe het te voorkomen en hoe er mee om te gaan. \r\n\r\nOok in de auto met andere leerlingen jong of oud merkte je dat Vincent zich heel goed aanpaste aan de leerling wat toch een hoop mensen kennis en geduld vereist. \r\n\r\nIk heb geen kennis mogen maken met Piet maar ook daar heb ik positieve verhalen van gehoord. \r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb de rijlessen als erg positief ervaren. De lessen waren altijd gezellig en Piet weet alles goed en rustig uit te leggen, waardoor je je op je gemak voelt en tegelijkertijd veel leert. Door deze manier van aanpak ben ik in 1 keer geslaagd en dat is super fijn!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uiterst positief, correcte behandeling en kundige werknemers.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb al jaren mijn rijbewijs, maar durfde ook al heel lang niet meer op de snelweg. Piet heeft me op een hele fijne ontspannen manier opnieuw geleerd hoe je dat doet. Dankzij de lessen van Piet weet ik nu dat het invoegen en rijden op de snelweg helemaal niet zo moeilijk is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontzettend fijne ervaring gehad bij rijschool Animo. Ik voelde me altijd op mijn gemak tijdens de lessen en de instructeurs zijn beide erg aardig. Super begeleiding, heel persoonlijk en altijd begripvol! Kwaliteit van de lessen is super en de RIS-methode was voor mij zeker een fijne manier. Stap voor stap was ik zo helemaal voorbereid op het examen. Al met al een top rijschool die ik zeker zal aanbevelen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goede ervaring met deze rijschool, heel relaxt gevoel tijdens de lessen en een goede lesmethode, heel erg tevreden over mijn ervaring met rijschool animo! Ik geef ze voor alles een welverdiende 10!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige instructeurs, vriendelijk en duidelijk in de uitleg.\r\nEerste lessen bij Piet en de laatste lessen bij Vincent, Beide stellen je op je gemak en geven je het vertrouwen in jezelf.\r\nMet beide ook veel gelachen en ze leven ook echt met je mee naar je theorie of praktijk examen toe. De lesmethode is ook echt goed, ze geven je wat je aankan en voor mij voelde het nooit als we rekken de lessen of we gooien je in het diepe. Nu mijn rijbewijs op zak met dank aan beide heren ! en ook de zekerheid dat ik goed en veilig rijd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijschool Animo is een perfecte rijschool. De instructeurs zijn super en helpen je perfect. Ze halen het maximale uit je. En geven een perfecte voorbereiding voor het examen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De rijlessen waren van zeer goede kwaliteit en effectief. Wanneer je lest bij Animo weet je eigenlijk vrijwel zeker dat jij je rijbewijs te pakken hebt. Alles wordt rustig uitgelegd en fouten mag je maken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne ervaringen gehad. Ik was best onzeker met het maken van bijvoorbeeld eigen keuzes tijdens het rijden. Mijn examinator heeft me op mijn gemak laten voelen en ervoor gezorgd dat ik in 1 x geslaagd ben. Top bedrijf !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en leerzame lessen. Passen goed aan aan persoonlijke wensen. Zijn flexibel in uren. Zeker een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte rijschool, met goede leerzame lessen. Iedere straat in mijn praktijkexamen tijdens de lessen uitgebreid doorgenomen! Ook altijd op tijd en goed bereikbaar via Whatsapp.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een hele fijne les ervaring opgedaan bij Piet. Het RIS systeem is een hele fijne methode om zo de lessen/stappen te doorlopen en zo te zien waar je evt nog extra aan moet werken. Fijne, schone lesauto; en ik ben erg op m\'n gemak gesteld vooral als ik het soms even niet meer zag zitten! Piet hield enorm veel rekening met mij en mijn manier van doen en leerde mij alles stap voor stap te doen en zelfvertrouwen te krijgen voor de grote dag zelf! En daarom ben ik vandaag in 1x geslaagd! Dankjewel Piet voor het zorgen dat elke rijles weer leerzaam was!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had een super goede rij instructeur. Hij had heel veel geduld en bezat veel kalmte. Hij bleef ten alle tijden erg vriendelijk en zorgde dat je, je altijd op je gemak voelde. ERG BELANGRIJK! Autorijschool Animo = een AANRADER!!!!!!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede instructeurs, prima schone auto\'s en die RIS methode werkt............. In 1x geslaagd !!\r\nAlle afspraken worden correct op tijd nagekomen.\r\nHartstikke bedankt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een hele fijne tijd gehad bij animo. De instructeurs zijn beide heel vriendelijk en geven je een goed gevoel!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede en leuke rijlessen gehad!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heerlijk en gezellig kunnen lessen, stap voor stap wordt het op de juiste manier uitgelegd en je merkt goed dat er vooruitgang komt door de loop van de lessen heen. Bedankt Vincent!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Piet is een goede en deskundige rij instructeur! Hij stelt je goed op je gemak.