• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik raad rijschool Animo heel erg aan. Ik heb nu al een tijdje mijn rijbewijs en het is dus al een tijd geleden dat ik rijles heb gehad, maar daardoor kan ik wel zeggen dat ik door de rijlessen die ik heb gehad heel zelfverzekerd rondrijd. Het was altijd heel gezellig tijdens de lessen, maar alles werd ook heel duidelijk uitgelegd. Als je ergens moeite mee had, werd daar extra aandacht aan besteed, wat ik zelf heel fijn vond. Daardoor kan ik nu met een goed gevoel, veilig de weg op. Dus ik raad rijschool Animo zeker aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige sfeer tijdens rijlessen en veel flexibiliteit mbt lessen inplannen en/of wijzigen. Daarnaast zijn de lessen naar mijn gevoel ‘op maat’.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben super tevreden over deze rijschool! De rijlessen waren super gezellig en de rij-instructeurs zijn heel deskundig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij autorijschool Animo is er animo van begin tot het eind van je rij opleiding. De instructeurs doen hun best om je het rijden eigen te maken zodat je klaar bent om vol vertrouwen zelfstandig aan het verkeer te kunnen deelnemen. De tips kunnen enorm goed helpen zodat je het goed kunt toepassen in de praktijk. De lessen zijn plezierig en gemoedelijk. Ik beveel deze rijschool van harte aan. Het is een top team!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De rijlessen waren altijd super relaxed en fijn om te doen. De instructeur was altijd aardig en kon je ook fijn mee praten. Al met al was het een hele leuke en leerzame ervaring!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goede rijschool. Je wordt goed begeleid en zo steeds meer toegeholpen naar het zelfstandig autorijden. Ook erg aardige instructeurs, in mijn geval heb ik gereden bij Piet en ben zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helemaal top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rijlessen gehad, daarnaast was mijn instructeur (Piet) erg vriendelijk. De lessen zijn goed ingevuld en je wordt goed voorbereid op het examen.\r\nIk zou rijschool Animo zeker aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele fijne ervaring met rijschool Animo. Iedere les was heel leerzaam, maar ook nog eens gezellig. Het was altijd duidelijk wat we de volgende les gingen doen en ik vond de lessen altijd heel goed ingevuld. Naast het leren van de rijvaardigheden werd ik ook heel fijn geholpen om vol vertrouwen het rij examen in te gaan en deze daardoor in 1x gehaald. Al met al een heel erg fijne ervaring met rijschool Animo!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne lessen en hulp om je rijbewijs te halen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb rijlessen gehad van Piet en daar ben ik erg tevreden over. De lessen waren goed en mijn instructeur was erg vriendelijk en het was ook altijd gezellig in de auto. Ook kreeg ik goede aanwijzingen mee waar ik zeker wat mee kon. Éénmaal heb ik een les gedaan bij Vincent en ook dit was een leuke en goede les.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze instructeurs hebben mij helemaal klaargestoomd voor het praktijkexamen. Ze waren erg flexibel en dachten mee hoe we de lessen konden inplannen. De sfeer was elke les top. Ik heb heel erg tevreden over de service van dit bedrijf. Als ik het over kon doen zou ik zeker voor ANIMO kiezen. Bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De ervaring die ik heb gehad met Autorijschool Animo is volledig positief. Voor zowel het behalen van mijn theorie- als mijn praktijkexamen voor het rijbewijs B heb ik mij begeleid en voorbereid gevoeld. Naast een duidelijk doelgerichte inhoud van de rijlessen, biedt de rijschool via bijvoorbeeld de website ook nog aanvullende handvatten aan om de theorie te leren beheersen. Al met al is mijn ervaring met Autorijschool Animo goed.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met dank aan autorijschool ANIMO vandaag mijn rijbewijs gehaald! Elke les was weer leuk, leerzaam, gezellig en vooral heeft iedere rijles weer gezorgd voor meer zelfvertrouwen. Goede feedback, duidelijke uitleg en elke les werken aan de feedback puntjes heeft ervoor gezorgd dat ik mijn rijbewijs op zak heb! Voor iedereen die nu nog op zoek is naar een goede rijschool... bij ANIMO ben je zeker aan het juiste adres :)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie en begripvolle instructeurs die je op een fijne manier les geven.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele fijne rijschool die uitstekende lessen geeft! De uitleg is duidelijk, er wordt aan jouw tempo aangepast en alles met een vertrouwd gevoel. Overal een hele fijne ervaring met deze rijschool!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De rijlessen heb ik als erg positief ervaren. Piet was mijn rij-instructeur en heeft ervoor gezorgd dat ik snel vertrouwd ben geraakt met de auto en de diverse situaties die ik op de weg ben tegengekomen. \r\n\r\nRijschool Animo is leerzaam en gezellig. Piet en Vincent zijn beide erg kundig en zorgen ervoor dat je de juiste begeleiding krijgt met de rijlessen.\r\n\r\nNogmaals bedankt Piet voor de fijne rijlessen die ik bij jou mocht volgen :)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb leuke en leerzame lessen gehad bij Vincent! Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne, leerzame rijlessen waar ik niets aan zou veranderen! Ik voelde me meteen op mijn gemak bij Piet in de auto en zou de rijschool zeker aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijlessen gehad. Piet was geduldig en stelde mij op mijn gemak. Als je opzoek bent naar een betrouwbare rijschool, ben je bij Animo zeker aan het goede adres!