Ik vond het heel erg leuk om bij Marcel te lessen!

Ik vond het heel erg leuk om te lessen bij Marcel. Vooral omdat ik veel heb geleerd. Marcel heeft mij goed geholpen met alles. Ik vind u een hele fijne rij instructeur. U geeft duidelijke en rustige uitleg en neemt ook de tijd om het mij goed uit te leggen. Nogmaals heel erg bedankt voor alles Marcel!

Erg prettige ervaring

Ik heb mijn rijbewijs nu na 4x gehaald waar ik heel blij mee ben! Er is goed aan mij gedacht en ze hebben enorm hun best gedaan om maar te zorgen dat ik het zal gaan halen waar ik erg dankbaar voor ben!

Supergoed!

Rijlessen waren goed. Ik had Marcel als instructeur. Fouten werden goed en op een prettige manier uitgelegd. Ontspannen lessen gehad. Eerlijke feedback van de instructeur.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Ontzettend fijne rijschool! Alles stapsgewijs leren is echt makkelijk in plaats van dat je voor de leeuwen word gegooid en direct alles zelf moet doen. Zeer gezellige, vriendelijke en behulpzame rij-instructeur gehad! Ik heb erg genoten van alle rijlessen! Super bedankt!!

Top!!

Ik heb een top tijd gehad met rijschool Marcel!

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Het waren fijne rijlessen heb veel geleerd

De rijlessen waren heel leerzaam. Door de goede uitleg heb ik alles goed kunnen leren.

Proffecioneel en gezellig

Ik heb veel geleerd en naast het leren was er ook wat ruimte voor een gezellig praatje wat ik wel tof vind. De uitleg was ook duidelijk.

Goede educatieve rijschool

Ik heb mijn lessen met plezier kunnen afronden. Marcel hielp mij erg goed op de momenten dat het nodig was en bleef ook erg rustig. Ik heb in 1 keer mijn theorie examen kunnen behalen.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

In 1 keer mijn rijbewijs gehaald, fantastisch ervaring.

Ik zou Rijsschool Marcel aan iedereen aanraden. Marcel is een zeer goed opgeleide instructeur en weet perfect in te spelen op het geen wat jij nodig hebt. Als faalangst kandidaat heeft Marcel mij uitstekend begeleid en veel van mijn zenuwen weg kunnen halen. Mijn rijlessen waren altijd gezellig en comfortabel. Marcel zijn inschatting van de hoeveelheid lessen die ik nodig zou hebben was accuraat en desondanks de nodige zenuwen ging ik met vertrouwen mijn examen in. Overall een hele goede ervaring!

Goed en duidelijk

Alles verlopen zoals verwacht, lessen waren top en geen miscommunicaties

Was er goeie ervaring

Goeie lessen en neemt rustig de tijd om dingen uit te leggen

Uitstekende rijlessen!

Ik heb met veel plezier bij Marcel gelest. Marcel neemt echt de tijd voor je. Hij legt alles op een rustige en goed te begrijpen manier uit. Hij weet ook precies de punten waar je nog in kan verbeteren, en behandelt dit doelgericht. Ik raad deze rijschool zeker aan!

Een top ervaring bij Marcel’s Rijschool

Een top instructeur. In drie maanden mijn rijbewijs. Een spannend avontuur waar je met Marcel’s deskundigheid rustig en leuk doorheen komt. Het was een leuke en fijne tijd.

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Erg fijn en veilig leren autorijden.

Zeer geslaagd!

Mijn ervaring met rijschool Marcel heb ik heel erg positief ervaren! Marcel neemt rustig de tijd en is erg flexibel! Daarnaast is het heel erg fijn dat Marcel erg positief is! Super bedankt voor de rijlessen! Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad!

Het is gelukt

Ik durf het niet op de auto tegaan rijden maar heb ik de rijbewijs nodig voor mijn werk, Het rijschool Marcel leren mijn hoe moest ik de auto rustig gaan rijden en veilig rijden en ook gezellig auto rijden met Marcel. 8 februari 2022 ben ik geslaagd ( in één keer ) Van hartelijke bedankt

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Een fijne en eerlijke rijschool de instructeur is altijd bereid om te helpen

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Mijn ervaring bij deze rijschool is erg goed!

Ik heb de rijlessen als erg leerzaam, fijn en gezellig ervaren. Marcel neemt de tijd voor je en dat merk je ook erg terug in de lessen. Hij legt situaties duidelijk uit en laat je alles goed in de praktijk oefenen, fijn dat hij onder het rijden terug blikt naar bepaalde situaties daar leer je veel van. Marcel gaat ook goed en rustig met je om als je wat onzeker bent in het rijden. Ik ben blij dat ik deze rijschool heb gekozen om mijn rijbewijs te halen.

Gezellig en leervol

Ik vond rijden een straf, want heb der niks mee maar mijn rij instructeur maakte het zeker leuker! En ondertussen leerde ik hele veel.

Gewoon heel relaxed

Ik zou zo niks negatiefs kunnen bedenken om heel eerlijk te zijn. Rijlessen waren altijd prima vol te houden en Marcel bied eigenlijk net iets meer aan dan wat je minimaal moet weten voor het examen.

Super fijne rijschool!

Hele fijne lessen gehad. Marcel is heel begripvol en kan goed inschatten wat bij je past. In de auto is er ruimte voor gezelligheid en hij geeft hele fijne begeleiding waardoor ik altijd met een fijn gevoel de auto in- en uitstapte! Zeker aan te raden!

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Elke les was me een plezier!

Een goeie manier van de basis leren en op deze basis steeds verder te bouwen. Ook aan het begin de bijzondere verrichtingen aanleren en deze door de lessen heen herhalen was erg fijn. Naast dat de lessen heel goed waren vond ik het ook nog eens erg gezellig!

• Zou jij Rijschool Marcel aanbevelen bij kennissen en/of vrienden Ja

Precies wat ik nodig had

Ik was echt hopeloos, met andere rijinstructeuren ging het echt slecht en Marcel heeft het geduld en de goede energie gehad om me te kunnen helpen. Hij moest elke keer de dingen opnieuw herhalen, en hij deed het met positieve feedback. Ik denk echt dat ik anders mijm rijbewijs niet had gehaald.

Fantastisch!

Fijne ervaring gehad! Marcel neemt alle tijd en rust voor je om je zo goed mogelijk te helpen. Weet zelf veel over het vak, wat ook veel vertrouwen geeft! Altijd gezellig tijdens het autorijden, een leuk gesprek zit er zeker altijd in. Als het nodig is om even serieus te zijn, kan hij dat ook. Altijd op tijd met de afspraken. Als er iets word gewijzigd of als marcel wat later is geeft hij dat altijd op tijd van te voren aan! Ik raad Rijschool Marcel zeker aan!!

Goede rijschool

Fijne begeleiding door aardige instructeurs met veel geduld.