Super goede service en een opleiding met een glimlach

Een rijschool die snel kan schakelen!

Heel fijne en aardige mense die je begeleiden met de rijlessen.

Top ervaring!

Fijne en leuke lessen met goede informatie.

Afspraken mail beetje onduidelijk, verder TOPPIE!

Ivm Corona heb ik niet een duidelijk beeld vd lessen van Boy. We missen overleg met instructeur.

Goede begeleiding

Aardige instructeurs en goede lessen.

Top rijschool!

Ik heb het erg naar mijn zin gehad in de lesauto bij Hugo, hij geeft je de ruimte om fouten te maken en hier van te leren. Aan het einde van de rijopleiding in één keer geslaagd! Ik raad iedereen deze rijschool aan. Bedankt!

Eerst was ik een beetje sceptisch over het autorijden. Maar met behulp van autorijschool de Toekomst heb ik meer vertrouwen in autorijden gekregen. De rijinstructeur was duidelijk in zijn uitleg en respectvol. Dit is een aanrader.

Fijne en leerzame rijlessen

Super fijne rijlessen, veel geleerd en tussendoor ook gezelligheid.

goed leer proces , pakken ze goed aan

Goede rijschool! Vriendelijke mensen.

Ik heb bij deze rijschool altijd fijne en leerzame lessen gehad. Vriendelijke mensen. Super en nu geslaagd!

Goede rijschool!

Goede lessen met leuke elementen en grapjes met de instructeur.

Super tevreden. Gezellige leerzame lessen.

Ik heb de afgelopen maanden les gehad van Hugo. Erg gezellige lessen gehad met 'm. Woont in reusel maar daar kan ie ook niks aan doen :) Ook waren de lessen natuurlijk erg leerzaam en duidelijk. De lessen werden fijn gepland aan de hand van mijn rooster. Zo heb ik mijn tussen tijdse toets en praktijk beide in 1x gehaald. Top.

Autorijschool de Toekomst is een hele fijne rijschool. Ik heb de rijlessen altijd met plezier ervaren, humor ontbreekt ook zeker niet! Ik heb me altijd gesteund gevoeld en heb ontzettend veel van Hugo geleerd. Mede dankzij hem ben ik geslaagd voor mijn rijexamen. Ga zo door!

Goed bevallen

Goede begeleiding, goede uitleg, nemen de tijd geen gehaast

Geen aanmerkingen

Fijne gezellige duidelijke lessen

Goede duidelijke rij instructies

Duidelijke uitleg en instructies, op de juiste momenten weten kritische feedback te geven. Voelt vertrouwd aan tijdens het rijden.

duidelijk, gezellig en veel persoonlijke aandacht

Ik les momenteel bij Hugo en ik vind het hartstikke fijn. Er is een rustige opbouw en er wordt duidelijk besproken wat de plannen zijn. Verder zijn ze heel meedenkend en is er ook gewoon tijd voor een praatje tijdens het rijden. Hij is streng doch rechtvaardig dus je weet duidelijk wat de bedoelingen zijn. Daarnaast heeft Hugo een geweldige kennis van dit vak en brengt hij zijn enthousiasme voor het autorijden zo veel mogelijk op iedereen over.

Goed 👍👍

Was goed en gezellig

Leuke Lessen, goede uitleg

Super leuke lessen gehad met Hugo, open houding kan altijd met m lachen maar als het moet blijft Hugo wel sirieus. Top rijschool, heb mijn vrienden al getipt dat ze hier heen kunnen gaan en inmiddels zitten dr al een stuk of 5 en nu 2 geslaagd👍🏻

Goede rijschool!

Je krijgt duidelijke uitleg en de instructeur neemt ook de tijd om het duidelijk te maken.

Goede instructeur

Ik heb alles heel goed en leuk ervaren

Uitstekende rijschool

Geweldige rijschool, goede uitleg. Ook kan je lachen met de rijlessen! De rijschool zit ook goed in elkaar, goed en overzichtelijk geregeld. Aanrader!

Het was goed

Er werd goed lesgegeven. En goede instructies.

Heel fijn

Hele fijne rijlessen gehad, heb veel geleerd in een korte tijd en dit ook goed toe kunnen passen. Er werd altijd gezegd waar het op stond, dat waardeerde ik want daar leer je het meest van. Erg flexibel bij het inplannen van de rijlessen en een erg ontspannen sfeer in de auto.

Top rijschool!

Zeer leerzaam, altijd gezellig tijdens het autorijden en humor ontbreekt zeker niet.

Zeegstraat 7

5541 EW Reusel