goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb de rijlessen van Peter als zeer prettig ervaren. De lessen waren niet alleen leerzaam, het was ook altijd gezellig in de auto. Peter zorgde er altijd goed voor dat ik mij op mijn gemak voelde. Daarnaast gaf hij goede uitleg en bleef hij altijd rustig. Heel erg bedankt voor de fijne opleiding Peter!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb de lessen altijd positief ervaren. Erg gezellig maar ook zeker \"to the point\". De Instructeur weet waar hij het over heeft en kan alles ook duidelijk uitleggen. Je ziet snel vooruit gang als je hier les neemt!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede opbouw van moeilijkheid en goede begeleiding. Heel fijn dat je thuis wordt opgehaald en weer gebracht.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijke en leuke lessen en geen wachttijden. Zeer tevreden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende instructeur die gebruik maakt van positieve feedback en herhaling. Ik reed altijd alleen (dus ik hoefde nooit iemand thuis te brengen) en dus had ik het hele uur de tijd om aan mijn rijvaardigheid te werken. Een prima verzorgde auto en een heel sociale en begripvolle instructeur. Ik zou iedereen deze rijschool aanraden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijke en vriendelijke instructeur..\r\nGoeie en uitgebreide begeleiding.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super ervaring. Aangegeven wat ik graag wilde en daar werd naar gehandeld, fijne auto en een gezellige instructeur.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben erg tevreden. Goede instructeur. Niet al te hoge prijs.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed. Aardige rij-instructeur die weet wat hij doet.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke en deskundige instructeur. Goed slagingspercentage volgens het CBR. Een opfriscursus wordt voor een uitstekende prijs aangeboden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gezellige sfeer, grapjes kunnen maar serieus zijn ook en heel geduldig met uitleggen totdat je het snapt

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb veel geleerd bij deze Rijschool. Het maakt niet uit hoe lang je doet over iets wat je moet leren. Het gaat allemaal in je eigen tempo en daar is veel geduld bij.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Richting rijbewijs heb ik een hele goeie ervaring mee ik heb bij meerdere mensen gelest omdat ik vond dat ze het deden om het geld. Maar dat had ik apsoluut niet bij richting rijbewijs. Je werd gewoon wanneer jij er klaar voor was weer nieuwe dingen geleerd en niet pas wanneer hun vinden dat het pas hoeft. \r\nErg goeie rijschool.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Elke les dezelfde, zeer betrokken instructeur die de regels goed kent en voor uitstekende tips zorgt. Daarnaast is de oefenmeester altijd op tijd. Tot slot neemt de instructeur de ruimte om jou alles uit te leggen en komt nooit dringend of ongeduldig over.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf test