• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd hele leuke en leerzame lessen gehad. En in één keer geslaagd! Dus ik ben dik tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Peter heb ik als een heel prettige en professionele instructeur ervaren. Hij weet waar hij het over heeft, legt dingen goed uit, is duidelijk en heeft daarbij een goede dosis humor zodat het ook nog gezellig is ;)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijschool, met een deskundige rijinstructeur. Rijinstructeur is eerlijk, rustig, ontspannen, geduldig en duidelijk. Proefles is gratis en er wordt je niets opgedrongen. Extra voordeel is dat je geen andere klanten hoeft thuis te brengen of op te halen. Voor het praktijkexamen word je standaard een uur van te voren opgehaald zodat je nog ruim de tijd hebt om in te rijden. Een les bestaat ook uit een volle 60 min rijden, gericht op jou. Geen stops of andere storende onderbrekingen. Alle aandacht gaat naar de klant en je voelt je geen nummer zoals vaak het geval is bij de grotere rijscholen.\r\n\r\nPraktijkexamen heb ik in de eerste keer gehaald.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke uurtjes in de auto gehad en in 1x geslaagd dus het blijken ook nog nuttige lessen! Super!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaringen gehad, vrolijke instructeur, goedkoopste die ik gezien heb maar wel echt goede kwaliteit. Lessen zijn goed in te plannen, ik kon zelfs 3 uur per week rijden als ik dat wilde.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijles bij Peter is alsof je in de auto zit bij iemand die je al jaren kent, het voelt enorm vertrouwd. Peter is een vriendelijke en leuke instructeur die altijd in is voor een praatje als het tijdens de rijles kan. Maar bovenal is Peter een ervaren en rustige instructeur die goed je niveau kan analyseren en focust op de verbeterpunten. Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een hele goede ervaring gehad met Rijschool richting rijbewijs. Het is een hele fijne en relaxte leeromgeving. De rijinstructeur is heel ervaren en een goede leraar. Al met al een goede rijschool!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Peter bleef altijd erg geduldig en gaf aan waar de verbeterpunten lagen. Als iets wel goed ging liet hij dit ook merken. De lestijden zijn erg flexibel en er viel altijd wel iets te regelen. De rijlessen waren niet alleen goed maar ook hartstikke gezellig, Peter was altijd in voor een praatje. Super rijlessen gehad!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond de rijlessen met Peter altijd heel erg gezellig, maar het belangrijkste is natuurlijk ook heel leerzaam. Peter legt de situaties goed uit. Benoemt wat goed gaat, maar ook wat minder goed gaat. Het belang van Peter is om jou te laten slagen voor het examen. Ik heb geen moment gedacht dat het Peter enkel om het geld te doen was.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede begeleiding, goede opbouw van de lessen en een hele gezellige rijinstructeur!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De rijlessen waren erg leerzaam en gezellig! Flexibel in tijden en rijden. Bedankt Peter!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd geduldig en ook flexibel met de lestijden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel leuk dat je in een proefles al een beetje weet wat je kan verwachten van de rijlessen. Hetzelfde geldt voor de TTT, zodat je ook weet wat je van je rijexamen kunt verwachten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd gezellig in de auto, wordt duidelijk vertelt wat goed gaat en wat verbeterd kan worden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd leuke lessen gehad, veel gelachen en nooit met tegenzin gedaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond het fijne lessen van Peter, hij luisterd naar wat je wilt en legt alles duidelijk uit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettig, rustig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb de rijlessen van Peter als zeer prettig ervaren. De lessen waren niet alleen leerzaam, het was ook altijd gezellig in de auto. Peter zorgde er altijd goed voor dat ik mij op mijn gemak voelde. Daarnaast gaf hij goede uitleg en bleef hij altijd rustig. Heel erg bedankt voor de fijne opleiding Peter!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb de lessen altijd positief ervaren. Erg gezellig maar ook zeker \"to the point\". De Instructeur weet waar hij het over heeft en kan alles ook duidelijk uitleggen. Je ziet snel vooruit gang als je hier les neemt!