Peter weet waar hij het over heeft. Duidelijke instructies en toelichting. Ook heel gezellig om met hem in de auto te zitten. Heb met veel plezier mijn rijlessen gevolgd.

Goede rijschool! Fijne en leerzame lessen.

Peter is een zeer vriendelijke instructeur, die je heldere uitleg en goede feedback geeft. Super begeleiding en altijd een gezellige sfeer in de auto. Top!

Fijn tempo en volgorde

Ik vond de tussentijdse toets erg veel toevoegende waarde hebben en ik vind dat Peter een fijne volgorde aanhoudt waardoor het niet voelt alsof je opeens heel veel nieuwe dingen doet. Peter is erg flexibel en ook gezellig om mee in de auto te zitten.

Echt een topschool!

Hele aardige en betrokke intructeur. Zorgt ervoor dat je slaagt en kalm blijft in de auto. Voor een particulier goedkope prijzen en laat je niet onnodig extra lessen nemen

Goede begeieiding. Kon altijd contact opnemen bij vragen..

Ik vond de lessen altijd heel leuk en positief

Ik vond autorijden altijd wel spannend. Vooral tegenliggers of wanneer ik moest afslaan en er verderop andere auto’s of fietsers aan kwamen. Door steeds te zeggen „hier gaan wij niet op wachten“ of „hier kun je wel voor gaan“ werd het humor genomen en heeft dat wel een grot gedeelte van mijn spanning genomen. Bovendien waren de lessen altijd positief. Wanneer er iets goed ging, werd dat ook gezegd. Zo kreeg ik niet het gevoel, dat ik alles verkeerd doe. De reflectie aan het einde van de les vond in altijd heel fijn. Zo wist je altijd wat je kunt verbeter maar je wist ook wat wel goed ging.

Rustige en hele aardige rij-instructeur!

Top! Zou deze rijschool zeer aanbevelen!

Super vriendelijk. Goede tips en betrouwbaar!

Erg fijne rij instructeur, kon ik het goed mee vinden.

Erg fijne rijlessen

Heel erg fijne lessen, rustige benadering. Zou de rijlessen zeker aanraden aan anderen.

Een hele leerzame en prettige leeromgeving!

Door de lessen heen wordt je op een fijne wijze geholpen en zo goed en snel mogelijk tot het halen van je rijbewijs te komen. Het is heel fijn dat Peter altijd de tijd voor jou neemt, en het hele uur bezig is met het verbeteren van je zwakkere punten en het voortzetten van je sterke punten. Je krijgt eerlijke feedback op een goede wijze. Top dus!

Zeer plezierige rijschool

Afgelopen week in 1x mijn rijexamen gehaald na het volgen van rijlessen bij Peter. Peter is een plezierige en geduldige instructeur. Ik zou deze rijschool zeker aanraden.

Goede rijschool! Zeer enthousiaste- en geduldige rijinstructeur.

Inmiddels al enkele jaren geleden mijn rijbewijs gehaald bij Peter. Nog altijd denk ik met fijne herinneringen terug aan de lessen. Peter is een zeer enthousiaste- en geduldige instructeur. Ik raad hem zelf dan ook nog altijd aan wanneer mensen op zoek zijn naar een leuke en professionele rijschool.

Professioneel en plezierig rijbewijs halen!

Zelfs van de chaotische mens die het verschil tussen links en rechts nog wel eens vergeet weet deze vriendelijke rij-instructeur in afzienbare tijd een geslaagde deelnemer van autoverkeer te maken. Met heldere uitleg, zo vaak maar nodig is, komt Peter je ophalen, leert hij je de kneepjes van het vak. Heel scherp op waar je sterke en zwakke punten zijn voor de volgende les, geeft heldere tips en hij luistert af en toe zelfs naar je beklag over de Toppers. Een aanrader!

Fijne en leerzame lessen gehad

Fijne relaxte sfeer. De lessen geven progressie in je rijvaardigheid! Je bereidt je optimaal voor op je TTT/rijexamen! 👍🏼

Was heel fijn om rijles bij hem te hebben

Topinstructeur, geen vuil woordje over te vertellen

Erg duidelijke feedback en goede instructies. Erg rustige en warme instructeur waardoor je je erg op je gemak voelt. Niks op aan te merken dus ga vooral zo door!

Altijd rustige en fijne rijlessen gehad. Voelde veilig en vertrouwd.

Super goed!

De rijlessen bij Peter zijn ontzettend fijn! Hij zorgt voor een hele ontspannen sfeer, waardoor je je op je gemak voelt en het ook niet erg is om fouten te maken. De lessen zijn gezellig en door de feedback tijdens en na elke les heb je een goed beeld van waar je staat qua vaardigheden. Waar ik in het begin nog onzeker in de auto zat, heeft Peter me echt laten groeien in mijn zelfvertrouwen. Inmiddels zit ik ontspannen achter het stuur en ben ik geslaagd voor mijn rijexamen! :)

Ik heb hier veel geleerd.

Ik heb mijn examen in 1 keer gehaald!

Goede en fijne rijschool om je rijbewijs mee te halen

Een erg fijne rij-instructeur die je klaarstoomt om je rijbewijs te halen.

Fijne lessen, goede instructeur

Erg prettige instructeur. Ik heb de rijlessen met veel plezier gevolgd. De lessen hebben mij goed voorbereid op het examen waardoor ik zeker van mezelf was tijdens het examen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Over Rijschool richting rijbewijs ben ik zeer tevreden.\r\nPeter heeft mij goed begeleid en heeft mij het autorijden goed bijgebracht.

Hogestukken 4

9761LG Eelde