goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijke en snelle communicatie en het lease proces wordt snel in gang gezet.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een geweldige service. Ik bel rond 10 uur op, dat ik per direct een voorloopauto nodig heb. Twee uur later is alles geregeld en kan ik al wegrijden. Super!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar bedrijf met advies op maat!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, echte ondernemers die begrijpen wat dienstverlening is. Als er een issue is zijn ze helder en duidelijk in de communicatie. Ik raad Shortlease Nederland zeker aan!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb enkele jaren een auto van Shortlease gereden, een hele goede oplossing als startend ondernemer, wanneer je nog geen langlopend (lease)contract wil aangaan. Ik ben een zeer tevreden klant, heb altijd nette en (vrij) nieuwe/betrouwbare wagens gereden.\r\n\r\nShortlease Nederland is een flexibel bedrijf dat de klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan. Het was een prettige samenwerking, maar inmiddels heb ik zelf een nieuwe auto gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bevalt erg goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Niks op aan te merken, actief, luisteren naar de klant, adviseren oprecht . . . lekkere korte lijnen en dito communicatie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima. Snelle opvolging na vraag

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle en goede service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima verlopen, prettige mensen om zaken mee te doen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer professioneel en snel bedrijf qua leveringen en goede auto\'s\r\nPrima prijs-kwaliteit verhouding.\r\nSuper service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vind dat de service en communicatie van SLN goed zijn. Ze zijn aardig, coulant, mee denkend, ruim denkend, hebben begrip voor mensen. En hebben hun zaakjes altijd netjes op orde. \r\nVerder is er weinig op aan te merken. Vind alleen soms wel de prijs aan de hoge kant, maar daarin tegen is de service wel prima.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf in het begin, met rechtstreekse contacten met Otto, ging alles wat sneller. Moet echter al sinds ca. half jaar langer op antwoord van vragen wachten. Afrekening na inleveren van een auto duurt veel te lang.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor korte tijd een Kia Picanto geleased.\r\nPrima geregeld!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service en bovendien scherpe tarieven.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle levering, haal- en brengservice en vlotte communicatie bij vragen en problemen. Een prima leasemaatschappij!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en vlotte service, leuke communicatie en direct de juiste persoon aan de lijn. De auto werd snel ingezet. Volledig naar wens! Ik ben al een aantal jaar tevreden klant van Shortlease Nederland.