• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie ervaring. Snel geholpen en erg flexibel. Aanrader!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel Shortlease voor 6 maanden gezocht. Andere partijen duurde meer dan 1-1,5 week voor levering, meer Nee dan Ja en soms zeer vreemde voorwaarden/vragen/reacties. SLN snel, makkelijk en zeer correct. Snelle reacties en elke keer goed geïnformeerd over status e.d. Uiteindelijk binnen 4 werkdagen splinternieuwe auto (186km op klok) voor de deur. Super service, hopen dat het zo gedurende de leaseperiode ook zo blijft.....SLN prima aan te raden. Zal zeker aan andere doorverwijzen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service. Adequaat, snel en meedenkend.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn goed geholpen bij onze eerste lease auto van ons bedrijf \"YourHookUpAgency\"!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige communicatie en efficiënte manier van werken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig en duidelijk, goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn contacten met Shortlease Nederland verlopen via e-mail en telefoon. Dat gaat naar volle tevredenheid: de uitgewisselde informatie is prima, de afspraken worden correct nagekomen en het persoonlijk contact is plezierig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima Service en Snel schakelen!\r\n

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf past precies bij ons: flexibel en snel. Helemaal top!

Goedemorgen heer Breuker, dank voor de positieve reactie. Wij wensen u veel rijplezier. Met vriendelijke groet, Otto Kwetters

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top! Goed meegedacht, vriendelijke mensen, prima aflevering en goede auto.

Goedemorgen heer Aanen, hartelijk dank voor de positieve reactie. Wij wensen u prettige kilometers. met vriendelijke groet, Otto kwetters

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele korte lijnen en goede communicatie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en duidelijk advies en denkt mee met de klant. Optimale service en prettige communicatie.

Beste Marty, dank voor je positieve reactie.We gaan er een mooi jaar van maken. Met vriendelijke groet, Otto Kwetters

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige en laagdrempelig contactpersoon die mij te woord stond. Als zaken door overmacht anders lopen dan werd ik goed op de hoogte gehouden en men komt zelf met een oplossing! . Alles als prettig ervaren

beste Indira, dank voor je positieve reactie. Wij wensen je veel rijplezier in je nieuwe Renault Clio. Met vriendelijke groet, Otto Kwetters

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Offertefase prima. Snelle reacties en meedenken. \r\nUiteindelijk auto gekregen met meer opties dan verwacht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed. Super snel gehandeld

Goedenmiddag Jeroen, hartelijk dank voor je positieve bijdrage. Wij wensen je veel rijplezier in de Renault Clio. Met vriendelijke groet, Otto Kwetters

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles prima geregeld totdat wij geld van deze maatschappij terug zouden ontvangen... toen waren ze plotsklaps heel moeilijk (lees tot op heden niet) bereikbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele vriendelijke en snelle service. Mooie auto keurig op afspraak thuis afgeleverd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf het begin een goed gevoel met dit bedrijf. Er wordt geluisterd naar de wensen van de klant. Ik beveel dit bedrijf dan ook ten zeerste aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service en zeer snelle levering. Hadden met spoed een lease auto nodig. Om 11.00 uur gebeld alle contracten waren snel gemaakt en de auto werd dezelfde middag voor 14.30 uur al geleverd. Echt super