Prima bedrijf doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen

De keuze was reuze toen ik eenmaal voor mezelf begon, en zag door de bomen het bos niet meer. Op een gegeven moment ben ik in contact gekomen met SLN, en deze gaven me goed advies, en hielpen me aan een prima auto. De afspraken die ik had gemaakt qua levering werden prima nagekomen, en na een week in de auto te hebben gereden werd nog even na gebeld om te vragen of alles naar wens was. Voor als starter waren er ook geen jaarcijfers nodig, en kon snel over de auto beschikken. kortom een aanrader!

Perfect geregeld en alles volgens afspraak en op tijd.

2e keer een auto Geleased en beide keren prima afgehandeld.

Ben heel snel en duidelijk geholpen en zeer vriendelijke adviseur.

Gewoon een super bedrijf uitmuntend geholpen uitmuntend en zeer vriendelijk en een super mooie auto

Ben super goed geholpen zeer maar dan ook zeer vriendelijke mensen uitstekende auto ik kan dan ook iedereen aanraden om daar een auto te nemen zeer snelle service en mensen die echt voor hun klanten staan super bedrijf

Heel vriendelijk en zakelijk

Top communicatie en top service binnen no time auto opgehaald en dik tevreden zeker een aanrader

Onbetrouwbaar

Achteraf facturen met niet afgesproken kosten. En ondanks het ontbreken van toestemming die bedragen zonder toelichting verschillende malen proberen te incasseren. Op mailtjes geen reacties. Wegblijven dus.

Ik ben goed geholpen door Otto, heel vriendelijk. Alles was snel afgehandeld Auto naar keuze kon niet meer geleverd worden. Ik heb hiervoor een heerlijk auto voor inplaats gekregen waar ik ontzettend blij mee ben en al heel snel erin kunnen rijden. Ik raadt Shortlease Nederland aan!

Goede communicatie scherp aanbod goede service

Bij aanvraag wordt er goed meegedacht met wensen Snel advies Goed aanbod Toegankelijk Ongedwongen Prima aanbod

gewoon goed

gewoon goed, punt

Goede info, heldere uitleg, snelle communicatie en uitstekende condities.

Binnen no-time een alternatieve auto. Gemakkelijke overdracht.

Otto Kwetters heeft de zoektocht naar mijn nieuwe auto op zich genomen en kwam met razendsnel met een leuke aanbieding. Duidelijke taal, handig en snel.

Snelle en klantvriendelijke partij. Prettig om mee samen te werken!

Snel en prettig contact met Otto. Denkt mee en altijd de juiste oplossing.

Snelle en vriendelijke service

Wij hadden onverwacht met redelijk spoed tijdelijk een auto nodig met trekhaak. Otto kwam snel met een goed aanbod en twee dagen later namen we de auto in ontvangst.

Slecht

Na offerte te hebben gevraagd voor specifieke auto kreeg ik een offerte van een hele andere auto. Nadat ik had terug gemaild dat ik die niet wilde heb ik er niks meer van gehoord. Nog na gemaild en gebeld of hij wilde reageren maar tevergeefs. Super onprofessioneel!

Klantvriendelijk, snel en goed bereikbaar!

Ik heb al eerder via Shortlease Nederland een auto gereden en ook nu weer heeft Otto mij goed geholpen.

Er werd snel geschakeld en binnen 1 dag opgelost.

Ik krijg geen contact, nul.

Ik wil contact met het bedrijf omdat ze drie jaar geleden zelf vergeten zijn een schadevrij formulier te versturen. Dit probeer ik alsnog te regelen, gewoon op een vriendelijk en beschaafd manier. Ondanks telefonische toezeggingen lukt het niet. Bellen, mailen, zelf via contactformulier van de site geprobeerd. Heel raar dat, zoiets simpels, niet lukt (überhaupt om er niet op te reageren). Erg teleurgesteld in de mensen die zo zaken kunnen doen. Ik wens ze er veel plezier mee, ik hoop dat ze er erg van genieten.

Slecht

Vragen de hoofdprijs voor een shortlease constructie wat eigenlijk geen shortlease is, schuilen achter de kleine lettertjes. In het begin heel aardig en behulpzaam, daarna tegenovergestelde. Reageren niet meer. kortom met een grote boog omheen gaan. er zijn veel betere bedrijven.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was op zoek naar een shortlease optie. Ik ben snel en goed geholpen.
  • Reden bezoek Andere reden

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Lekker informeel maar allles onder controle

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes en heldere afspraken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf en zeer betrokken bij hun klant.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle service, nette auto en vriendelijk personeel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantgerichte bedrijf en luisteren goed naar wensen van klant en komen gemaakt afspraken na. Aflevering keurig volgens afspraak.