Prettige ervaringen en goede service

Wij komen al zo 30 jaren bij v schie we worden altijd goed geholpen sinds kort hebben we een C3 aircross gekocht weer op nieuw verliefd geworden op de auto voor de zoveelste keer alweer. Wil je een andere auto ga eens naar binnen en laat je verrassen ( P.S wordt ook verliefd)

Snelle en vriendelijke service

Bij de aankoop van mijn nieuwe auto ben ik erg goed geholpen. Bij vragen over de offerte werd hier duidelijk antwoord op gegeven. De proefrit en aflevering aan huis waren ook erg prettig.

Prettige en directe communicatie & meedenkend in oplossingen

Auto in onderhoud gehad en nu een andere aangeschaft. Zoals we al gewend waren van van Schie, is het prettig communiceren en samenwerken. Zowel werkplaats en nu ook showroom.

Vertrouwd adres, prettig geholpen en goed meegedacht met de wens vd klant. Blij met de aankoop!

aandacht voor koper, prima uitleg en in overleg tot goede deal gekomen

prettige ervaring zeker ten opzichte van andere dealers. Snelle service en altijd vriendelijke en meedenkend met de klant. :-)

zeer goed

zeergoed

zeer goeie, professionele en aardige behandeling.

Wij hebben onze auto hier aangeschaft mede doordat we hier op een keurige nette en goeie manier behandeld werden. We hebben alle vrijheid gekregen voor vragen en konden in alle rust alles beslissen. Met andere woorden een top autobedrijf met zeer goeie service.

Bij familiebedrijf van Schie ben je deel van de familie

Van Schie heeft ons uitstekende service verleend nadat onze auto total loss was en wij snel een andere auto moesten aanschaffen. Er werd met ons meegedacht en er werd alles aan gedaan om onze situatie te verlichten. Zo kregen we gratis een leenauto mee om de tijd te overbruggen tussen aankoop en aflevering. Ook over de betaling werd geenszins moeilijk gedaan. De auto zag er bij afhalen prachtig uit en de uitleg over de werking van diverse 'snufjes' was helder en relaxed. Wij rijden nu met in ons achterhoofd de geruststellende gedachte dat we in geval van pech of nood op de prima service van een oprecht geïnteresseerd bedrijf kunnen rekenen.

Prima bedrijf - eerlijk & no-nonsens

Ik heb hier mijn oude auto ingeruild voor een Citroen C3 van vier jaar oud. Ben goed geholpen en wat ik zelf prettig vind is de ‘no-nonsens’ sfeer en duidelijke & goede communicatie.

Super betrouwbaar geholpen

Fijn autobedrijf waar de klant nog koning is. Geen druk, denken goed mee in oplossingen. Fijn dat we hier nu klant zijn geworden.

Hele goede garage. Er wordt goed Meegedachtedacht

Het was een keuze tussen repareren of een andere auto.Uiteindelijk werd het een andere auto waar wij veel plezier van hebben.

verkoopadviseurs zijn vakbekwaam met jarenlange ervaring

Verkoopadviseurs zijn vakbekwaam met jarenlange ervaring. De gekochte auto, Citroen C3, voldoet tot nu toe ten volle aan onze verwachtingen. Hopelijk geeft deze auto ons weer jarenlang plezier.

Geweldig, vriendelijk en heel snel geholpen!

Goede snelle service met de inruil van mijn auto! Top! Dank je wel!

uitstekend geholpen

top geholpen

ik ben super tevreden

Van begin aan plezierig ontvangen. na een proefrit een fijne onderhandeling en de C5 besteld. Ook de levering leverde een zeer tevreden klant op!!

Heel fijn om zaken mee te doen geheel vrijblijvend .Goed advies en niet opdringerig

Kon niet beter

Prettige en vlotte benadering en afhandeling van de aankoop

Ik had een geschikte auto op de website gevonden, direct en afspraak gemaakt en dezelfde dag alles afgehandeld. Prima service.

Persoonlijke vriendelijke service

Erg tevreden over de service! Nemen de tijd voor je en omgang met de klanten voelt persoonlijk aan. Ze hebben gezocht naar een auto bij onze wensen en deze erg snel gevonden en geleverd. Blij met onze nieuwe aankoop.

Fantastische én persoonlijke service!

Het eerste telefonisch contact met Autobedrijf van Schie was al erg fijn en ze stelde zich meteen flexibel op. Eenmaal aangekomen bij de zaak stond de auto in kwestie al klaar. Bas Engelsman wachtte ons op en beantwoorde al vragen en verzorgde alles tot in de puntjes, waarvoor veel dank! We zeiden voor de gein, 'doe je er even zo'n laken over als we 'm komen halen?'. En ja hoor, de volgende week toen we de auto op kwamen halen zat er een laken over! Nogmaals veel dank voor alle extra service en goed advies! Wij zijn erg blij met ons race bolletje:)

spannend maar verrassend

Na het kijken in de showroom en een super fijn gesprek was er een mogelijkheid om de demo C3 Aircross te kopen. Na een proefrit was ik om, heerlijk wagen ondanks dat ik erg tevreden was over mijn prachtige C3 van 8 jaar oud. Op naar de veilige km.

Super bedrijf, goed geholpen!

Zeer goed geholpen met de aankoop van een Citroën C4 Cactus. 14.00 proefrit en een paar uur later kon ik hem meenemen. Service is uitstekend! Top!

klantvriendelijk bedrijf

Ook als je voor de eerste keer komt hangt er een soort"ouwe jongens" sfeer.

Netjes geregeld

Goed geregeld en snel