Van A tot Z zoals het hoort.

Ik wilde graag een C5 Aircross hebben en het liefst eentje bij van Schie vandaan een kleinere dealer maar dan moet hij er wel eentje hebben staan. En ja daar stond hij dan een mooie occasion en precies wat ik zocht. Ik vulde een inruilvoorstel in en wachtte af op reactie de inruilprijs van mij C3 viel tegen maar de volgende dag om 9 uur belde van Schie junior mij op met een heel ander voorstel. Na samen om de tafel te hebben gezeten zijn we het eens geworden en het was een fijn gesprek lekker dorpse dealer waar de klant nog koning is. Als klap op de vuurpijl kon ik de auto de dag erna al ophalen. De auto is keurig netjes aan mij afgeleverd en ben meer dan tevreden.

Aardige mensen

Aardige mensen die het merk een warm hart toe dragen. Alles helemaal volgens afspraak geregeld.

Tot nu Top

Rijd heerlijk alles is Oké en al aardig gewent

Vriendelijk geholpen

Wij zijn prima geholpen alles duidelijk goede service en vriendelijk.

Zeer positief en klantgericht

Hartelijk en gastvrij

Aangename kennismaking

Prettige ontvangst en behandeling.vanaf het eerste telefonische contact. Was de eerste kennismaking met dit bedrijf ivm aankoop van een occasion. Gewenste vervanging van achterbanden prima opgelost.

Top bedrijf hoop in de toekomst nog meer zaken te doen

Goede service Prima geholpen

Ben vriendelijk en behulpzaam geholpen

Goede en eerlijke informatie gekregen. Heb hier eerder 2 auto’s gekocht en in onderhoud gehad. Het feit dat ik nu mijn 3e auto koop, zegt veel over mijn tevredenheid.

Vriendelijke verkoper

Werden goed geholpen

een goede ontvangstangst

de ontvangst en begeleiding van de koop was goed en bij aflevering zag de auto er prima uit.

Gastvrij en goed geregeld

Ernst Jan van Schie is een hartelijke persoon waarmee het plezierig zaken doen is. Ontvangst, Proefrit, Onderhandeling, Inruil op alle gebied zijn de afspraken nagekomen en was het contact plezierig. Ook op afstand en via mail. Wel zo fijn in coronatijden. Alleen jammer dat ze zo ver weg van Wolfheze zitten. ;-)

vriendelijk en deskundig

Aandacht aan ons beiden en meedenken in de te kiezen auto wordt op prijs. Het bosje bloemen bij aflevering is een fijne geste omdat ook mijn vrouw weer moet wennen aan een nieuwe andere citroen.

Een uitstekende garage met goede service en klantgerichtheid

Ik ben heel goed geholpen tijdens de aankoop van mijn nieuwe auto. De service was uitstekend!

Fijne verkoper, luistert goed en denkt mee

Ik ben prettig geholpen. Vriendelijke verkoper, luistert goed en denkt mee. Snelle afhandeling en levering. Goede uitleg over de auto.

superauto en veiligheid ten top

rij 34 jaar citroen dus zegt genoeg

Zeer relaxed gesprek en er was veel mogelijk

Ben enorm tevreden met het verloop van de onderhandelingen. Er was genoeg ruimte om over en weer argumenten tevreden en Bas Engelsman ging hier serieus op in. Samen naar een tevreden compromis gewerkt. Ben blij dat ik wederom een Citroën van Van Schie heb gekocht met de oer degelijke service, coulance en garantie.

Vriendelijke en gastvrij en vakkundig personeel

Positief!

Goeie service met mee denkend personeel

Goed geholpen door Rene lugtenburg.

Het kwam vertrouwd over toe ik kwam kijken naar de C3, Er werdt niet moeilijk gedaan dat de proefrit iets langer werd. Ik zou het iedereen aanbevelen om hier een auto te kopen.

Prettig zaken doen

De aankoop van mijn C5 met inruil is heel prettig verlopen. Diverse afspraken mbt aflevering zijn bijna allemaal nagekomen. Een punt de deurdrangers van de achterdeuren zijn verroest en moeten nog vervangen worden of ontroest worden. Zelf al bezig geweest en werken nu redelijk goed. Tijdens het schoonmaken binnen en buiten nog ontdekt dat er een scheurtje in het tapijt zit en steenslag op de motorkap. Auto rijdt geweldig zoals ik vroeger ervaren heb met de welbekende snoek

Prima ervaring in een lastige periode!

Prima gesprek gehad met Ernst Jan van Schie en alles conform de afspraken afgewikkeld. Door het heftige weer verder nog niet met de auto gereden maar dat gaat goed komen.

Aflevering auto wel erg simpel

Toen wij de gekochte auto op ging halen werd er gezegd hij staat aan de andere kant van het pand. Het zou fijn geweest zijn als de betreffende verkoper er ook zou staan, er mankeerde nog wel het e.a. aan zoals kleine beschadigingen en een kras op de motorkap, er was toegezegd dat dit bijgewerkt zou worden. Is later wel goed opgepakt in de werkplaats, die geeft wel de service die je mag verwachten, moest er wel voor terug.

Nog even wennen aan spelen met de koppeling en gas. Dat zal wel snel wennen. Leuke auto als boodschappen wagen.

Ik kreeg een goede auto mee helemaal nagekeken,gepoetst en wel. Leek wel als nieuw.

Netjes en duidelijk

Sand Ambachtstraat 119 2690 AB ?s-gravenzande