goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, betrouwbaar en (bijna) fulltime bereikbaar!\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kwamen met onze auto stil te staan tijdens onze vakantie in Frankrijk. Hebben van garage van Essen een leenauto gehad totdat de auto door de ANWB weer in Nederland was( bijna 3 weken), euvel snel en vakkundig gerepareerd en onder de BOVAG garantie. Firma van Essen was zeer behulpzaam en meedenkend.Klasse!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij mijn zoektocht naar een andere auto contact opgenomen. Verkoper Marnix verzekerde me dat de auto in perfecte staat was en daar was geen woord aan gelogen. \r\n\r\nHeb de auto aangeschaft, ben er uitstekend voorgelicht en de gemaakte afspraken zijn prima nagekomen. Er wordt enorm meegedacht. Zou er zo weer een auto aanschaffen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedrijf waar wij gelijk een goed gevoel over hadden. Netjes en verzorgd. Ook fijn om zaken mee te doen. Ze staan voor de kwaliteit van hun auto\'s. Auto netjes afgeleverd!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds een aantal jaren vaste klant en hier diverse auto\'s gekocht en ook in onderhoud. Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid, snelle service en betrouwbaarheid. Ik ben zeer tevreden over Van Essen auto\'s.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een vertrouwd adres voor topoccassions, zeer servicegericht.\r\nWij hebben vanuit Zuid-Holland de moeite genomen om langs te gaan voor een proefrit. Geen seconde spijt gehad. Een mooie auto gekocht tegen een zeer scherpe prijs en super afgeleverd. Dit bedrijf staat voor kwaliteit, eerlijk en betrouwbaar. Het gevoel is zo goed dat wij overwegen, ondanks de afstand(100 km) het onderhoud hier willen laten uitvoeren.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede samenwerking en staat altijd gelijk klaar om te helpen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijke en betrouwbare garage, zowel voor verkoop als onderhoud. Gedegen vakkennis van alle automerken. Heel goede service voor een scherpe prijs. Afspraak is afspraak. Er wordt echt met je meegedacht voor een passende oplossing. No nonsense. Kortom, een uiterst tevreden klant!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf, fijne mensen, afspraak is afspraak.\r\nNette prijzen en goede service!\r\nIs daarmee een echte concurrent voor de gevestigde merkdealers.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2 x een auto gekocht bij van Essen. Uitstekend geholpen, goede prijs kwaliteit, vriendelijk en ook na de aanschaf uitermate goed geholpen bij enkele puntjes die aan het licht kwamen. Een eerlijke en betrouwbare autohandelaar / garage die zijn vak goed verstaat.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede service, snelle en nette aflevering.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op aanraden van mijn zoon terecht gekomen bij Van Essen Auto\'s, omdat hij erg goede ervaringen heeft met dit bedrijf.\r\nIn verband met de aanschaf van een andere auto en tevens de mogelijkheid tot inruilen van mijn oude auto, ben ik toch maar even van Harderwijk naar Nunspeet gereden.\r\n\r\nSamen met eigenaar Marnix is er na overleg m.b.t. mijn wensen een zoekopdracht in gang gezet naar een betrouwbare en mooie auto.\r\nIn een vrij korte tijd was deze gevonden en nadat de auto uiteraard volledig nagekeken, gekeurd en showroom-klaar stond, kon ik mijn nieuwe aanwinst ophalen!!\r\n\r\nHet meedenken, het goede advies en de info over de achtergrond en betrouwbaarheid betreffende mijn toekomstige aan te schaffen auto, waren voor mij van groot belang. Alles was bespreekbaar en al je wensen kon je aangeven, om vervolgens samen tot een naar ieders tevredenheid een prima deal te sluiten.\r\n\r\nConclusie...... prima ervaring met Van Essen Auto\'s en m.n. Marnix, die op een prettige, vriendelijke en menselijke manier met zijn klanten omgaat.\r\n\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar audi a5 coupe gekocht.\r\n\r\nGemoedelijk, klantvriendelijke garage met goede service en garantie.\r\n\r\nVolgende auto zal ik hier gerust weer kopen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via een collega kwam ik hier terecht. Niet de meest logische keuze, aangezien ik in Den Haag woon. Van Essen plaatst de onderhoudswerkzaamheden en de leeftijd van mijn auto in de juiste context. Na uitvoering van de werkzaamheden ben ik opnieuw verliefd geworden op mijn auto. Van Essen heeft vakwerk geleverd! Goede prijs, deskundig en alles in overleg. Een aanrader.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf er moet mijn even wat van het hart .......\r\nNa 12 jaren trouwe klant te zijn geweest bij Mercedes Stern Amersfoort , waar wij trouw een super klant/garage ervaring hadden met 1 der verkopers , deze door omstandigheden helaas weg werd gepromoveerd , dachten mijn vrouw en ik die service en behandeling krijgen we nooit weer..... Nu 6 Maanden verder 2 goede 2de hands Auto\'s te hebben gekocht (weer mercedes dat dan weer wel ) en een SUPER behandeling te hebben gekregen van Jan Marnix en zijn Vrouw , hebben wij ons stekje gelukkig weer gevonden. Het is even rijden van uit Putten maar we hebben het er graag voor over, dus onze ervaring is geloof het of niet 1o voor service , 10 voor deskundigheid 10 voor prijs / kwaliteit , maar wat nog veel belangrijker is een 10 voor warme persoonlijkheid/en waarmaken wat wordt afgesproken. Fam Biekmann Putten. Ps : Dus ja 10 , 10 , 10, 10 !