Goed bedrijf met mooie auto’s

zeer mooie vw Tiguan gekocht en netjes afgeleverd, naar 5 mnd een technische storing maar van Essen deed niet moeilijk en nam de kosten voor zijn rekening. Zeer tevreden over autobedrijf van Essen!

Mijn auto hier gekocht. Een BMW X3. Nadat ik deze gekocht had, had ik na een week of 2 koelvloeistof lekkage. Nadat ik ze gebeld had werd er de zelfde dag nog een chauffeur mijn kant op gestuurd(Rotterdam) om mijn wagen op te halen en vervangend vervoer. 2 dagen erna werd ik opgebeld dat ze het probleem verholpen hadden. Er was een koelvloeistof slang gescheurd. Ik ben daarna m’n wagen weer zelf op gaan halen. Ik hoefde niets te betalen, ook niet voor het vervangende vervoer. Top service!

Zeer netjes en gastvrij bedrijf.

Op zoek gegaan naar een zuinige limousine in de virm van een BMW 5 serie GT. Kort overleg gehad over mijn inruil en gevraagd om langs te komen. Allereerst zeer netjes ontvangen door de eigenaar, schoon en netjes bedrijf en hier wordt je gewoon als klant met een bakje koffie ontvangen. Toch even zitten kletsen over Uitgeest en Nunspeet en daarna op ons gemak de auto bekeken. Wat ie zegt klopt ook en daarom meteen proefrit gemaakt. Afhandeling was zeer snel gedaan en het vertrouwen in bepaalde zaken geeft aan dat dit een uitstekend garagebedrijf is. Heerlijk rit terug als een vorst en bedankt garage Van Essen. Wie weet tot over 5 jaar....

Netjes binnen de huidige Corona maatregelen een Renault Grand Scenic gekocht. Service is in 1 woord perfect. Alle punten die ons op waren gevallen tijdens de proefrit zijn netjes verholpen + nog extra dingen waar wij niet op gewezen hadden. Je wordt professioneel en zeer klantvriendelijk geholpen. Zeker een aanrader

Keurig geleverd zoals afgesproken!

Vorige week onze schitterende X5 opgehaald. Geleverd zoals afgesproken. Ook het kopen gaat op een gezellige manier en voelt vertrouwd aan!

super goede service

Ik heb net een Volkswagen passaat gekocht. Is echt in de alle punten super goed afgeleverd. Er word tijd voor je genomen en een super goede service. Ik zou iedereen aanraden om hier een auto te kopen. Vriendelijke groeten Aart Oosterveen

Uitstekend!!

We hebben een hele fijne 330d touring f31 gekocht bij Marnix, echt super geholpen nam rustig de tijd voor een praatje onder het genot van een bakje koffie. Uitstraling van het bedrijf was echt top! Na een proefrit en inruil van onze oude bmw zijn we naar huis gegaan met onze nieuwe auto. Echt een aanrader!!! Nogmaals super bedankt voor jullie goede service,top!!!

De perfecte garage!

Mijn zoon kocht enkele maanden geleden een auto bij Marnix van Essen. Bij de verkoop zijn we perfect geholpen! Aangeboden Bovag-garantie en beurt hebben we erbij genomen. Bij die beurt bleek toch een en ander te moeten worden vervangen. Dit is allemaal perfect uitgevoerd destijds. Afgelopen week gaf de auto een probleempje... ondanks dat we 150 km van Nunspeet af wonen, is vanochtend de auto van mijn zoon opgehaald en een leenauto gebracht! Kortom: Topgarage, prima bedrijf!

Top bedrijf

Als u van plan bent hier een auto te kopen, ik zeg doen! top bedrijf en ze bieden een goede service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service, echt een aanrader als je een goede garage nodig hebt! Zelf heb ik hier een auto aangeschaft die nog een olielek had. Het was geen probleem om de auto terug te brengen onder garantie en binnen notime had ik een belletje dat ie al weer klaar was om mee te nemen! Ze doen veel extra\'s wat andere garages niet doen en de meest geweldige toppers staan daar klaar voor iedereens wensen!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net bedrijf goede service \r\nVrolijk personeel ik mag er graag komen 😊

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Omdat mijn oude garage het turboprobleem in mijn Mini niet kon oplossen, heb ik bij de mannen van Van Essen aangeklopt. Zij hebben mijn Mini weer als nieuw gemaakt! Superblij! Bedankt mannen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en deskundig onderhoud\r\nMensen met verstand van auto’s \r\nBeter dan de officiële dealer

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf BMW 530I 2008. Remschijven vernieuwd, algehele beurt (incl.APK) voor- en achterbumpers gespoten, nieuwe voor-lichtunits (meesturende koplampen). Auto ziet er weer als nieuw uit. Belangrijk: afspraak = afspraak. Keurig!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met onze oude 2e hands Volvo van 25 jaar oud worden wij altijd uiterst vriendelijk en zeer goed geholpen.\r\nHet \'je bent welkom\' en het plezier om je te helpen, straalt er vanaf. Zelfs voor zo\'n oude auto doen ze hun uiterste best. Fantastische service voor een uitstekende prijs!\r\nKleine reparaties worden vaak meteen gedaan en moet de auto in de garage blijven dan word je zelfs even thuis gebracht en weer opgehaald als de auto klaar is: een unieke service!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Superblij met mijn auto gekocht bij Van Essen auto\'s. Super service. Er was een storing in de line assist Laten repareren bij een Seat dealer in de buurt, en viel onder de garantie bij Van essen auto\'s. Super tevereden!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wederom weer goede service en kwaliteit! En niet geheel onbelangrijk, wat een aardige mensen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het lampje van motormanagement ging branden en ik kon gelijk terecht om uit te laten lezen en verhelpen.
  • Reden bezoek Andere reden

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Topbedrijf! Onlangs onze tweede auto hier gekocht. Zeer persoonlijk en professioneel.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na jarenlang bij een officiële Bmw dealer auto’s hebben gekocht, zijn we nu terecht gekomen bij van Essen auto’s zeer mooie auto gekocht met veel opties ( Bmw 320 d station) goed behandeld en zeer goede service!! Zelfs na de garantie.....

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb 1,5 jaar geleden een Opel Mokka bij van Essen gekocht. De auto had toen ca. 19000 km gelopen. Nu hoorde ik na er 55000 km zelf mee gereden te hebben een rare rammel rechts voor. Dit bleek een stabilisatorstang met speling te zijn. Werd onder garantie vervangen. Prima geregeld. Super service.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn en service-gericht autobedrijf met oog voor detail! Deskundig advies over het onderhoud van onze BMW 5-serie touring. De auto werd tot op detail nagekeken en onderhouden. Kregen een prettige leenauto mee gedurende het onderhoud. Een aanrader voor eenieder met onderhoud aan een mooie auto!