Duidelijke en rustige uitleg. En een hartstikke gezellige tijd gehad.

Altijd goed les gehad en in 1x geslaagd.

De sfeer tijdens de rijlessen was altijd goed en relaxed, wat ik erg fijn vond. Verder was de leraar altijd erg flexibel wat betreft het verplaatsen van lessen. Daarnaast is alles duidelijk uitgelegd en voldoende geoefend om te kunnen slagen voor het examen.

Altijd goed les gehad en in 1x geslaagd.

Plezierig en leerzaam

Ik heb veel geleerd bij Duc. Verder heb ik ook tijdens het leren door veel plezier ervaren en was er nooit een nare sfeer in de auto.

Le Duc is een hele goeie rijschool in Purmerend

Duc is een ervaren instructeur! hij stelt je op je gemak en is altijd in voor een praatje. Ik raad hem iedereen aan!

soepel en zonder problemen

Docent heeft ervaring en geduld. Neemt goed de tijd om elke stap van het autorijden aan te leren en houd rekening met eventuele angsten en dergelijke. Hij werkte goed mee om er voor te zorgen dat er duidelijke afspraken gemaakt konden worden en hij bereid je goed voor op zowel het theorie als het praktijk examen.

Goede rijschool, ging met veelvertrouwen me examen in.

Rij instructeur was zeer flexibel en er viel altijd een passende tijd in te plannen!

Geweldige rijinstructeur die echt naar je luistert.

Ik heb super gezellige leerzame lessen gehad bij Rijschool Le Duc. er wordt naar je geluisterd en je bent geen nummer maar een persoon. Dit maakt het zo fijn om te lessen bij Duc. ik ben hartstikke blij en dankbaar met de lessen die ik gevolgd heb en ik beveel iedereen aan om hier je rijbewijs te halen!

Fijne rijinstructeur.

Duc is een fijne, rustige en geduldige instructeur. Hij komt altijd zijn afspraken na en is gezellig in de omgang. Kortom een aanrader. Duc bedankt! Myron

Fantastisch en rustgevend

Super rijschool, alles werd duidelijk en goed uitgelegd en er was altijd ruimte voor fouten en vragen.

Met vallen en opstaan in 1 x geslaagd

Duc is een goede rij-instructeur. Zijn manier van lesgeven was soms zwaar voor mij persoonlijk. Na een aantal botsingen zijn we tot een middenweg gekomen, die mij heeft gebracht tot dit fantastische resultaat. Ik was voor hem dus niet de makkelijkste leerling, maar Duc heeft dit goed opgepakt. Ik ben hem zeer dankbaar hiervoor. Alle mensen die ik ken en bij hem gelest hebben, zijn in 1 x geslaagd. Dat zegt meer dan genoeg denk ik!

Ontzettend tevreden, goede en een vakbekwaam rij-instructeur.

Ik ben ontzettend tevreden om bij Le Duc gelest te hebben. Ik had hiervoor bij een ander rijschool gelest en ik merkte gelijk een verschil in kwaliteit met het lesgeven. Le Duc is professioneel, geduldig en een vakbekwaam rij-instructeur! Maar je kan met hem ook lekker gezellig kletsen, waardoor je lekker achter het stuur zit. Hij geeft ontzettend goed les, is geduldig en komt altijd zijn woord na. Ik raad zeker aan om bij hem te lessen!

Goede, duidelijke instructeur

Duc is een goede instructeur, duidelijk in wat hij zegt en je mee geeft als tips. Ik ben zelf in 1x geslaagd vanwege de feedback die ik mee kreeg.

Uitstekend, zeer tevreden.

Ik ben heel erg blij met meneer Duc van rijschool Le Duc. Ik ben snel zenuwachtig voor examen, meneer Duc heeft dat goed voor mij opgelost. Als je rijles wilt nemen raad ik je zeker meneer Duc aan.

Goede lessen gehad, tijdens mijn rijtijd.

De handelingen worden goed en duidelijk uitgelgd en aangewezen. Handig systeem met ophalen en wegbrengen. Genoeg kans om vragen te stellen, en worden duidelijk beantwoord.

De beste rijschool, echt een TOPPER!!!

İk ben erg blij dat ik heb gekozen voor rijschool LeDuc. Duc heeft veel ervaring en geeft heel goed en duidelijk les. Hij is geduldig, vriendelijk en op z'n plaats grappig. Altijd op tijd en houd zich aan de afspraken. Ik ben binnen korte tijd geslaagd voor mijn rijbewijs en zou hem echt aanraden aan iedereen. Bedankt Duc!!!

Goede rijschool

Duc is bijna altijd op tijd. Ik heb daar goed en veilig leren rijden. Soms was er een kleine miscommunicatie maar dat werd altijd goed opgelost. Duc is vaak ook erg geduldig.

Duc is geweldig. Super deskundig. Hij zit al 25 jaar in het vak en kan alles dus haarfijn uitleggen. Zeer flexibel. Hij doet altijd zn best om een gaatje voor je te vinden en dat lukt ook bijna altijd. Duc is wel een beetje direct, hij is goudeerlijk en windt er geen touwtjes om. Maar als je een bepaald onderdeel van zijn manier van lesgeven als onprettig ervaart, kan je hierover gemakkelijk met hem in gesprek. Tot slot is het gewoon een gouden kerel. Je zit gemakkelijk 40 uur met hem in de auto dus dan is het fijn dat je het goed met hem kan vinden. Altijd lachen met hem!

Heel erg veel geleerd.

Duc gaf goede uitleg en neemt echt de tijd voor je. Hij is gezellig om mee in de auto te zitten, maar serieus als dat nodig is! Hij leert je echt goed autorijden en regelt alles! Hij weet je goed in te schatten met wat je nodig hebt, zodat hij zo het beste les kan geven.

Emotionele Rollercoaster

Na een jaar eindelijk mijn rijbewijs gehaald. Veel gelachen,maar ook met zweet en tranen achter het stuur gezeten. Duc weet waarover hij het heeft en bleef rustig als ik door mijn perfectionisme het even niet meer zag zitten. Dankjewel Duc!

Elke week keek ik uit om weer in de auto te stappen naast Duc!

Mijn ervaring bij Rijschool Le Duc is erg positief. Duc doet zijn werk met plezier en dit straalt hij ook uit tijdens de rijlessen. De sfeer is ontspannen en gezellig. Er wordt gelachen wanneer het kan en serieuze maar leerzame gesprekken gehouden wanneer dit nodig is. Kortom; de ideale combinatie om succesvol je rijbewijs te halen!

Het was een fijne en top ervaring

Het was een fijne en top ervaring omdat Duc zich altijd aan zijn woord houd of als er opeens iets tussen valt komt Duc altijd met een oplossing zodat jij nog steeds een rijles kan volgen. Naast dat is Duc een positieve man hij zorgt ervoor dat jij het beste uit jezelf kan halen.

Uitstekende en gezellige rijschool

In één keer geslaagd bij Duc, hij komt z’n afspraken na en het is altijd gezellig in de auto. Zeer zeker een aanrader!

Fijne ervaring!

Erg professioneel, geduldig en goede uitleg.

Madeira 15

1448PP Purmerend