Goede en gezellige lessen

De lessen waren erg goed en heel leerzaam. Duc legt alles fijn en rustig uit en is ook een gezellige gemotiveerde man

Fijne rijschool

Le Duc is een fijne rijschool waar je op je eigen tempo alles leert. Duc is heel geduldig en legt alles goed uit.

super fijne en leerzame lessen gehad en in 1x gelaagd!

super fijne lessen gehad en in 1x geslaagd. Raad het iedereen aan!

Fijne rijschool en goede rijinstructeur.

Bij Le Duc heb ik hele duidelijke uitleg en goed rijlessen gekregen.

Hij heeft goede service en goede rijschool

goede rijschool

Fijne instructeur en beleving

Duc was top en ik zou iedereen aanbevelen voor hem te gaan. Je kan niet verkeerd gaan.

Top ervaring!

Duc is een man van zijn woord, komt op tijd, komt zijn afspraken na en staat voor je klaar. Duc is een professional en dat merk je aan zijn manier van doen en laten, kalm, rustig en ervaren. Voor elke situatie is altijd wel een oplossing, hij trekt je er doorheen en zorgt dat je zelfvertrouwen krijgt in het auto rijden. Verder is het altijd gezellig in de auto en voelde ik me op mijn gemak, ook tijdens tricky situaties blijft hij rustig en helpt je er doorheen. Met dank aan Duc heb ik mijn rijbewijs in 1 keer gehaald. Kortom een top gozer en geweldige instructeur!

De rij instructeur is geduldig en vriendelijk duidelijk

Goede en relaxte rijlessen.

Mijn ervaring met rijschool Le Duc is erg positief! De instructeur is altijd relaxt en vrolijk, wat voor een prettige sfeer zorgt. Bij fouten weet hij dit duidelijk aan te geven en je mee te laten denken, waardoor het makkelijker wordt om van je fouten te leren en je vaardigheden te verbeteren. Ook is hij erg flexibel met afgesproken tijden, wat ik erg kon waarderen. Van wat ik online heb gezien waren de kosten voor mij ongeveer even hoog als de gemiddelde kosten voor het halen van een rijbewijs, dus dat is prima. Overall ben ik erg tevreden en natuurlijk blij mijn rijbewijs gehaald te hebben! Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen!

Fijne weg naar je rijbewijs

Altijd alles goed geregeld. Fijne sfeer in de auto en erg flexibel.

Zeer positieve ervaring.

Zeer positieve ervaring. Van begin tot eind dezelfde instructeur & lesauto gehad. Duc is een goede instructeur, die er voor zorgde dat ik op mijn gemak naast hem zat. Duc legde alles rustig uit en dat heb ik als zeer positief ervaren. Ik kan iedereen de autorijlessen bij Rijschool Le Duc aanraden!

Top ervaring.

Ik kan deze rijschool u aanbevelen , een leuke ervaring gehad en was super gezellig altijd en leuk tijd gehad.

Professionel en positief.

Le Duc is hartstikke leuke, professionel , prettig, en duidelijk instructeur. Hij ook de tijd voor je nemen en je laten oefenen wat je het meest lastig vindt. Nieuwe en mooi auto om mee te rijden.

Altijd gezellig en is heel duidelijk in zijn uitleg.

Hij legt alles goed en duidelijk uit. Ook is het altijd wel gezellig met praatjes en af en toe paar grappen.

Geweldige ervaring

Duc is de beste rij-instructeur die je kan hebben. Duc is een geduldige man die je alles rustig uitlegt en zijn afspraken die hij heeft gemaakt altijd nakomt. Voor de rest kan je altijd een gezellig praatje maken over van alles en nog wat terwijl de focus ten alle tijden op het rijden is zodat je blijft leren. Conclusie; Le Duc is de beste rijschool die je 100% voorbereid voor je examen. Duc, bedankt voor alles!

Duc is een fantastische rij-instructeur

Duc is wat mij betreft de rij-instructeur die wilt, echt een enorme aanrader! Consequent, professioneel en heel vriendelijk! Hij leert je de technische vaardigheden, verkeersinzicht en voertuigbeheersing in een mum van tijd. In ruim twee weken tijd bracht Duc mijn niveau van onzekerheid en twijfel naar ruimschoots geslaagd. Daarnaast heeft Duc geweldige tips & tricks die je gemakkelijk door het praktijkexamen heen fietsen: je krijgt echt waar voor je geld!

goede rijles, in 1x geslaagd

goede en informatieve rijlessen. Makkelijk in omgang. flexibele tijden.

Rijschool Le Duc is een hele fijne rijschool

Rijschool Le Duc is een fijne rijschool. Er werd altijd fijn, rustig en duidelijk uitleg gegeven. Ook als er wat verbeterd kon worden, werden er goede tips gegeven over wat en hoe je dit kunt verbeteren. Al met al een hele goede rijschool!

Altijd goed les gehad en in 1x geslaagd.

De sfeer tijdens de rijlessen was altijd goed en relaxed, wat ik erg fijn vond. Verder was de leraar altijd erg flexibel wat betreft het verplaatsen van lessen. Daarnaast is alles duidelijk uitgelegd en voldoende geoefend om te kunnen slagen voor het examen.

Fantastisch!

Hele goede en duidelijke uitleg. Hele leuke en fijne tijd gehad

Leerzaam en plezierig

Ik heb veel geleerd in de auto tijdens de lessen en Duc was altijd bereid om dingen goed uit te leggen. Verder was de sfeer altijd fijn en kon je goed met Duc praten over alles en nog wat. Alsnog werd de focus goed bij het rijden gelegd.

Altijd goed les gehad en in 1x geslaagd.

Duidelijke en goede uitleg. Hele leuke en fijne tijd gehad

Altijd goed les gehad en in 1x geslaagd.

Duidelijke en rustige uitleg. En een hartstikke gezellige tijd gehad.

Madeira 15 1448PP Purmerend

614199966