Onvergelijkbaar

Mijn auto heb ik naar van rijen gebracht voor een beurt een hij was netjes behandelde en een redelijk tijd ook gedaan voor de werk die moest gedaan worden, toon kom ik mijn auto ophalen hadden ze mijn auto ook gewassen

Snel en efficient

De klantenservice is erg top. Snel contact en snel gerepareerd. Zelfs nog wat uitleg bij het ophalen. Helemaal top!

Prima ervaring

Op aanraden van mijn ouders Vrijdag gebeld ik kon maandag mijn auto brengen en dan zou mijn auto dinsdag gekeurd worden. Maandag kreeg ik telefoon dat mijn auto al gekeurd was en dat de reparaties ook al uitgevoerd waren Dat noem ik nou klasse Prima service en kwaliteit

SUPER.....GEWELDIG.....!!!!!!!!!!!

Zeer vriendelijke en gastvrije mannen allemaal, koffie staat klaar, wordt gelijk geholpen,altijd tijd voor een praatje.....en natuurlijk niet geheel onbelangrijk ze hebben ook verstand van zaken als het op de auto aankomt.......ongekend in deze tijd.

Zeer snelle en correcte afwikkeling van motorlekkage

Ben op de lekkage geattendeerd ben naar mijn garage van rijen gegaan, kreeg meteen een leenauto en is de reparatie binnen 1 dag perfect uitgevoerd. Ik kon meteen op vakantie. Heren prima werk bedankt.

goede service

Goede en nette garage met kundige monteurs

Top garage

Prima service APK + kleine beurt Vooraf gebeld met wat vervangen moest worden en de kosten daarvan. Dus duidelijke en heldere communicatie. Daarbij vriendelijk en behulpzaam personeel. Jack, Tilburg

Als vanouds uitstekend

Vertrouwde kwaliteit en zeer prettig en behulpzame eigenaar en medewerkers

Erg goede service en duidelijke uitleg.

De APK van onze bedrijfs-bus laten doen. Ook meteen een kleine beurt er bij. Thomas is helder in de uitleg en komt zijn afspraken na. Prettig in de samenwerking.

Eerlijk en transparant

Fijne mensen. Denken met je mee naar voor jou de beste oplossing.

snelle nette service

netjes geholpen , snel klaar

Altijd goed , ook prijs gunstig.

Zeer goede garage , Alle afspraken kloppen . Ook prijs is gunstig. Leuk bedrijf.

Duidelijk, eerlijk, komt afspraken na

Voor APK met grote beurt. Prettige sfeer, goede afspraken, nette leenauto, ik werd gebeld met wat de bevindingen waren en overleg hierover. Wist dit al enigszins omdat de auto hier vast in onderhoud is. Uiteindelijk vielen de kosten lager uit omdat er minder werk bleek te zijn. Dit wordt ook netjes verteld ipv de rekening op te schroeven naar het verwachte bedrag.

Helder, eerlijk

Denken altijd mee naar een passende oplossing, duidelijk en heldere communicatie

Uitstekende service en kwaliteit

Een vakgarage met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goed geregeld; volgens afspraak en snel !

Vooraf wordt aangegeven welke reparaties noodzakelijk zijn, met bijbehorende kostenopgave. Snelle reparatie en gewassen afgeleverd. Helemaal tevreden!

Vriendelijke medewerkers, heldere schatting kosten vooraf, snelle reparatie.

Snel en vakkundig opgelost.

Snel en vakkkundig probleem opgelost tegen een redelijke prijs

Betrouwbaar

Zeer vriendelijk en betrouwbaar. Alles word goed uitgelegd wat er aan de auto is gedaan.

Betrouwbaar en goed betaalbaar

Altijd goed advies en bij thuiskomst na een APK en buert bleek de auto ook nog gewassen te zijn.

Snelle service

Langs gereden met een storing en werd meteen geholpen , en vervangend vervoer.

topgarage

zonder afspraak met pech naar van rijen en meteen geholpen, klasse!

Geweldige service!

Het geweldig meedenken. Geen onnodige kosten maken. Zeer tevreden!

Goed Vakmanschap

Complimenten voor uitleg en service

De banden doen het perplex.

De auto was gewassen, dat was een complete verrassing. De banden zijn perpectief.