Eerlijk en top service en voorbeeld voor veel bedrijven

Allereerst mijn complimenten voor de netheid van de garage,netjes geholpen, fijne sfeer en goede service! Vriendelijjk, behulpzaam, duidelijk en correct Van Rijen Autoservice wordt zeker mijn enige vaste auto garage voor onderhoud en reparaties. Thomas Bedankt voor alles.

Nog net een Max Verstappen

Snel (maar vooral snel) de zomerbanden verwisseld in winterbanden.

Buitengewoon prettige bejegening en degelijke service.

Zeer snelle reacties op mijn vragen, komt zeer betrouwbaar over. Auto voldeed ook aan de beschrijving en er was veel werk in gestoken om hem weer helemaal in orde te maken.

Met van Eten blijf je rijden

Eerlijk en zeer goede kwaliteit en service

Heel tevreden

Goed telefonisch bereikbaar. Duidelijke informatie. Prettige goede service

Wederom uitstekend

Eerlijk advies en betrouwbaar

Super!

Goede service en vriendelijk personeel!

Prima en duidelijk

Best in tilburg

Alle reparatie en onderhoud nooit enig onnodig verhaal altijd vlgs afspraak nooit verrassingen

Prettige en vakkundige afwikkeling en ik rijdt weer met vertrouwen rond.

Prettige en vakkundige afwikkeling en ik rijdt weer met vertrouwen rond.

super

vakkundig en betrouwbaar

Vakmanschap en klantgerichtheid

Zoeken voor ons altijd een dragelijke maar wel veilige oplossing. Prettige behandeling.

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Juiste service, je wordt altijd gebeldmet tekst en uitleg voordat er gerepareerd wordt . Denkt mee !!!

uitstekend

lampje kostenloos vervangen

Top service

Ze doen wat ze beloven en alles tegen een redelijke prijs Van Rijen is beslist een aanrader

Geweldig, wat een service!

Inderdaad een dikke TIEN, de kwaliteit van het onderhoud en de reparatie is perfect en dat allemaal voor zeer betaalbare prijs. Meer dan lof voor Thomas en Jaap.

positief

stipt, correct, informatief, service gevoelig.

efficiënt en snel

No nonsense, doen wat ze zeggen, helder over wat er is gedaan aan de auto.

Zeer klantvriendelijk en duidelijk in wat er wordt gedaan!

vakkundig en vlot geholpen

zie boven

fantastisch

Voor het eerst in mijn leven heb ik het idee dat ik niet belazerd word door een automonteur. T voelde meteen goed. Goud eerlijke man Thomas. Prima service. Raad het iedereen aan en tip ook altijd vrienden om naar Thomas te gaan.

Zoals het hoort !! Top

Service en vakmanschap tot in de puntjes.

Goede service en vriendelijk personeel..denk goed mee in oplossingen!

Onvergelijkbaar

Mijn auto heb ik naar van rijen gebracht voor een beurt een hij was netjes behandelde en een redelijk tijd ook gedaan voor de werk die moest gedaan worden, toon kom ik mijn auto ophalen hadden ze mijn auto ook gewassen

Snel en efficient

De klantenservice is erg top. Snel contact en snel gerepareerd. Zelfs nog wat uitleg bij het ophalen. Helemaal top!