perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool! In een keer geslaagd voor mijn rijbewijs dankzij de leerzame en gezellige lessen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Maykel is een super fijne instructeur. Flexibel, heel geduldig en altijd met een lach. Dankzij hem vlogen mijn angsten al snel het raam uit en verliepen mijn lessen niet alleen succesvol, maar genóót ik er zelfs van! Bedankt.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer nette en goede instructeur

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Maykel is een enorm fijne en kundige instructeur die goed de tijd voor je neemt en dingen nog een keer uitlegt indien nodig. Naast dat de lessen erg leerzaam zijn, zijn ze zeker ook erg gezellig! Ben zelf in een keer geslaagd!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond de lessen leerzaam en gezellig. Was erg op mijn gemak en heb samen met Maykel steeds goed te tijd genomen alles te leren. Planning altijd wel rond weten te krijgen. En een fijne lesauto!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettige ervaring, goede inschatting op welke manier er geinstrueerd moet worden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super blij dat ik bij Blij Dat Ik Les mijn motorrijbewijs heb mogen halen! Goede instructeur waar je veel van leert en goed mee kunt lachen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel leerzaam en goede uitleg , een aanrader

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel positief: goede persoonlijke begeleiding.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goede instructeur. Blijft rustig en legt alles goed uit. Buiten dat is hij ook nog eens gezellig

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goed. Als ik wilde plannen of soms zelfs op het laatste moment afzeggen. Kon me overal ophalen in Tilburg. Flexibel dus. Goede uitleg en vaak gezellig in de auto. Leert je goed rijden en zelfstandig rijden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede persoonlijke begeleiding. Ik heb met veel plezier mijn rijlessen gevolgd

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig en behulpzaam. \r\nMet geduld, begrip en gezelligheid.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring met deze rijschool. Altijd een fijne sfeer tijdens de lessen. Instructeur neemt de tijd voor elke leerling om te zorgen dat hij/zij het snapt. Je krijgt hier waar voor je geld. Als je hier lest dan leer je rijden zoals je hoort te rijden, en weet je zeker dat je met een goede voertuigbeheersing zelfstandig de weg op kan. \r\nZeker een aanrader

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goeie ervaring!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd zin om naar de lessen te gaan, en boven al een duidelijke en eerlijke instructeur. Niks verbloemen, maar zeggen waar het op staat, wat voor mij erg belangrijk is. Altijd weten waar hij over praat, en altijd behulpzaam. Super!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De lessen worden gegeven door een jonge, vriendelijke man. De sfeer is niet erg zakelijk, wat ik erg prettig vind. Ik voelde me hier snel op mijn gemak.\r\n\r\nDe rijschool komt professioneel over, ik heb altijd het gevoel gehad dat de instructeur wist waar hij het over had en wat hij deed.\r\n\r\nDe instructeur heeft veel geduld, hij jaagt je niet op en moppert niet. Ook werd er altijd duidelijke uitleg gegeven en waar nodig werd je even langs de kant gezet voor een gesprekje of extra toelichting.\r\n\r\nIk ben altijd met zin gaan lessen en sloot iedere les met een goed gevoel af. \r\n\r\nHet enige nadeel is dat je (bij motorlessen) na iedere les stinkt naar muffe motorkleding.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Persoonlijke en comfortabele lessen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijne rijinstructeur. Duidelijk, weet wat je zwaktes zijn en werkt goed mee. Thanks Maykel!

Hontenissestraat 12

5045CC Tilburg