eerste x geslaagd dankzij Maykel

Leuke en vlotte rijlessen gehad.

Goed, duidelijk met gevoel voor humor

Alles in 1x gehaald door duidelijke uitleg en goede tips met een op de juiste momenten gezonde dosis humor. Kan Blij dat ik Les bij iedereen van harte aanbevelen.

Leerzaam en tegelijkertijd gezellig

Erg leerzame maar ook gezellige lessen! Met een goed gevoel elke keer achter het stuur gaan zitten, ook al waren er zenuwen! In 1 keer geslaagd, dat zegt al genoeg!

Fijne en rustige rij instructeur? Geeft goed aan wat je moet doen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring. Fijne instructeur.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hartstikke goed, duidelijke uitleg en geen gezeur.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een informatief gesprek vooraf over de kosten en mogelijkheden. Ben ik vrijwel direct begonnen met lessen. \r\n\r\nDit gebeurde op een rustige manier maar wel met duidelijke instructies. Het ligt er een beetje aan hoe serieus de situatie is, maar er zit ook vaak een stukje humor in de opmerkingen. \r\nZoals \"vooruit blijven kijken en niet naar de grond, als er geld op de weg lag had ik het allang gepakt\" Dit maakt het lessen erg leuk. \r\n\r\nBuiten de grappige opmerkingen zijn de instructies ook erg duidelijk en van serieuze aard wanneer er een slechte actie of gevaarlijke situatie voor doet. \r\n\r\nHeb het dan ook als zeer prettig ervaren en omdat Maykel zeer begaan is met de leerling zal hij je klaarstomen dat als je voor een examen op mag de kans vrij groot is dat je het haalt. Dit blijkt dan ook uit het slagingspercentage.\r\n\r\nHet is mij in ieder geval allemaal in één keer gelukt. En heb daarom nu mijn A rijbewijs in bezit. Dus \"Blij dat ik les\" is echt aan te raden en je kunt er terecht voor zowel de motor als de auto.\r\n\r\nNogmaals bedankt Maykel!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top instructeur die alles haarfijn uitlegt. Zowel voor de AVB en AVD in 1x geslaagd. Aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige en flexibele rijschool met goed persoonlijk contact. Beide examens in 1 keer gehaald. Hoogkwaliteit lessen en advies. Zeker een aanrader voor iemand die zijn motorrijbewijs graag wil halen en ook echt goed wil leren rijden!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede, kundige en relaxte rijinstructeur die zijn vak serieus neemt.

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb als leerling een fijne tijd gehad bij Maykel. Informeel contact over lessen en flexibiliteit met plannen zijn fijn. Maykel zelf is een goede en prettige intructeur die goed in kan schatten welke begeleiding iemand als individu nodig heeft.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede lessen waarin duidelijk je goede en slechte punten naar boven komen waardoor je efficient en effectief je rijvaardigheid kunt verbeteren, zodat je klaar bent om zelfstandig te kunnen rijden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijne instructeur, speelt mooi in op de persoonlijkheid van de leerling. Hij heeft mij in een aantal lessen klaargestoomd voor een overstap van A2 rijbewijs naar onbeperkt vermogen. Voor mij een absolute aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede rijschool!!! Heb altijd met plezier gelest!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool, ik heb van elke les/rit genoten.\r\nMaykel is een hele toffe gast! Oprecht en eerlijk, je weet precies waar je staat en waar je aan toe bent. Zeker een aanrader.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed, vriendelijke instructeur. Veel plezier maar serieus wanneer het nodig is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke , leerzame en gezellige ritjes

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne instructeur, prettige communicatie.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Was gewoon goed jonge Maykel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring met leuke lessen!

Hontenissestraat 12 5045CC Tilburg