Niet twijfelen, gewoon beginnen met lessen hier!

Ik kan alleen maar positief zijn over deze rijschool! Heb zelf Blij Dat Ik Les via via als tip gekregen en ik kan het je van harte aanraden. Maykel is goed bereikbaar, professioneel, meedenkend en bovendien relaxed. Ik heb mijn motorrijlessen als heel leerzaam ervaren en heb daardoor alles in een keer gehaald. Vond zelf AVB best lastig om onder de knie te krijgen, maar met goede feedback (en een engelengeduld) kom je blijkbaar een heel eind. Bij mijn AVD lessen had ik het geluk dat ik de enige was, waardoor ik een-op-een les had. Heb me daarnaast geen moment onveilig gevoeld op de weg. Maykel geeft steeds duidelijke uitleg, heeft oprechte aandacht voor de leerling en maakt af en toe een geintje. Heb zelden met zoveel plezier facturen betaald ;-)

Enorm fijne ervaring gehad

Fijne communicatie, duidelijke uitleg, rust bewaren tijdens stressmomenten, nooit boos geworden, neemt de tijd, open en eerlijk

Fijne, duidelijke en leuke lessen

Ik vond de rijlessen van Blijdatikles erg fijn! Na elke les had ik het gevoel weer stappen vooruit te hebben gezet. Maykel heeft een goede balans tussen gezelligheid en serieuze/eerlijke instructies.

Ik zou bij geen ander mijn rijbewijs willen halen.

Over het algemeen vond ik de rijlessen toch altijd erg leerzaam en erg leuk? Waarom? Omdat mijn instructeur als persoon erg gezellig was maar als het nodig was ook serieus. Dat balans is voor sommige moeilijk te vinden maar niet bij Blijdatikles. Ik heb veel geleerd en kan met veel positiviteit terug kijken naar mijn ervaring bij Maykel.

Rijles was top, nooit moeilijk over tijd en altijd behulpzaam.

Een fijne 1,5 jaar bij blijdatikles!

Duidelijk en ontspannen lessen

Maykel is duidelijk wat hij van je wil zien, en geeft duidelijke instructies. Lekker ontspannen met een lolletje op zijn tijd .

Top ervaring

Goede lessen met goede uitleg. Besteed echt aandacht aan zijn leerling en weet deze ook over obstakels heen te helpen. Mijn ervaring is top alles in één keer gehaald, goede rijschool!

Professioneel met persoonlijke aandacht

Maykel is een kundige rijinstructeur die je gedurende de lessen voorziet van opbouwende feedback. Daarnaast is er ook altijd ruimte voor een praatje en is er altijd sprake van een ontspannen sfeer waarbij rijplezier voorop staat.

Super fijne rijschool met uitstekende uitleg van maikel! Legt alles goed uit en snapt hoe motorrijles geven werkt. Dankjewel maikel voor de leuke en leerzame lessen.

Een fijne leeromgeving om in te lessen.

Een relaxte omgeving waarbij je een gevoel hebt dat je niet een nummertje bent die ergens komt lessen. Maar juist een persoon waar je jezelf kunt zijn en zo alles over de auto kan leren.

Goede rijlessen, ik ben goed begeleid en lessen worden heel flexibel ingepland.

Zonder stress, zonder druk je rijbewijs halen.

Michael is de rust zelve. Tijdens mijn rijlessen ben ik in behoorlijk wat stressvolle verkeerssituatie terechtgekomen, maar geen één keer heb ik mij onveilig of angstig gevoeld. Michael houdt het hoofd koel en heeft geen enkele keer mij het idee gegeven dat hij zich écht zorgen maakte. Dit heeft mij ontzettend geholpen, omdat ik dit zelf wel heel erg doe. Door Michael heb ik mij tijdens de lessen altijd op mijn gemak gevoeld.

Zeer motiverende en fijn les geef stijl.

De Motor lessen waar fijn en met veel humor. Vooral met de lessen van de Voertuig beheersing. Op de weg worden de lessen serieuzer maar dat is nodig voor de veiligheid. Super fijne en leuke lessen gehad. Dankjewel

Goede rijlessen waar je echt iets van leert.

Fijne instructeur. Als je iets fout doet, krijg je ook uitgelegd wat er precies fout is en hoe je dat beter kan doen, waardoor je ook meer inzicht krijgt in hoe het verkeer werkt. Ik heb het gevoel dat ik bij deze rijschool met sprongen vooruit ging.

Behulpzaam, flexibel en goede lessen!

Maykel heeft mij ook begeleidt naar het behalen van mijn motorrijbewijs. AVB en AVD in 1x gehaald. Ervaren instructeur die je duidelijk en geduldig uitleg kan geven over de beheersing, regels en ervaring rondom en op de motorfiets!

prettig en behulpzaam

Mijn ervaring bij Blij Dat Ik Les was een plezante. De instructeur is erg rustig en vriendelijk, met een goed gevoel voor humor. De lessen worden goed gegeven, en de bijzondere verrichtingen worden met behulp van prettige tips uitgelegd. Ik raad Blij Dat Ik Les van harte aan.

De beste,leerzaamste,geduldigste en gezelligste lessen!

Ik heb echt zoveel aan maykel gehad. Ik ben best een drukte maker en stressvol persoon, en dat heeft hij helemaal weg kunnen halen. Hele gezellige lessen. Heel veel geduld en heel duidelijk. Zeer leerzaam. Een echte aanrader! Maykel bedankt!

Blij dat ik les is een hele fijne rijschool

Ik ben heel goed geholpen, en maykel heeft heel veel geduld gehad met mij. Het is heel fijn en er word tijd genomen om alles goed te leren en uit te leggen!

Professioneel, gezellige maar vooral ervaren instructeur

Maykel weet zich goed te verbeelden in de kandidaat en daar de lessen op een juiste manier op af te stemmen. Een logische aanpak waardoor je iedere les weer een stap dichterbij je rijbewijs bent. Hij is duidelijk in zijn instructies, professioneel en ervaren in de begeleiding en gezelligheid staat voorop waardoor het lessen niet alleen leerzaam is maar ook heel leuk!

Maykel is een top instructeur die nooit te beroerd is om je alles te leren wat je moet weten

Maykel heeft mij begeleidt in het behalen van mijn motorrijbewijs. Hij stemt de leerweg per leerling af, waardoor je zo goed en snel mogelijk je rijbewijs haalt. Persoonlijk vond ik het erg fijn dat ik nooit het idee had dat zijn geduld op was. Ook al moest ik de oefening 10 keer overdoen, steeds bleef Maykel geduldig uitleggen wat ik beter moest doen. Daarnaast laat hij je ook vooral eerst zelf proberen, voordat hij alles verteld. Het resultaat was dat ik zowel mijn AVB als AVD in één keer gehaald heb :)

Uitstekend en waar voor geld!

Echt niks op aan te merken. Altijd kwaliteit les van Maykel en nooit te kort qua tijd. Flexibel en meedenkend met het plannen. Geduldig, duidelijk met een mooie dosis humor. Denkt en werkt altijd mee aan oplossingen, bijv. als je je rijbewijs vergeet voor je examen ;) Zeker aan te raden!

Duidelijk en altijd van een positieve kant bekeken

Maykel is altijd heel erg duidelijk in zijn uitleg en aanwijzingen waardoor je een goed beeld krijgt van wat je moet doen. Als er iets is wat minder in de les gaat dan gaat Maykel wel over in de andere positieve dingen wat erg fijn is voor de leerling. De flexibiliteit die hij heeft maakt het inplannen en veranderen van lessen ook heel fijn.

Zeer ervaren instructeur

heb mijn rijbewijs behaald dankzij rijschool Blij Dat Ik Les. Skills en mindset als instructeur zijn uitstekend. Trainer wist precies wat ik nodig had en heeft me op geweldige manier begeleid. Ondersteunt en gecoacht op mijn zwakke gebied om op volgende niveau te brengen. Goed georganiseerd, flexibele schema, vriendelijke en tegelijkertijd serieuze instructeur, feedback en communicatie duidelijk. Goede plan van aanpak. Kortom geweldige ervaring en zeker een aanrader voor de mensen die motor of auto instructeur zoeken. Geen op of aanmerkingen hierover.

Super motor instructeur

Weet door ervaring en inzicht precies hoe hij je moet begeleiden.

Gezellig, professioneel en persoonlijk

De gezellige en persoonlijke benadering van Maykel hebben er mede voor gezorgd dat ik steeds met heel veel zin naar mijn les toeging. Ik ga de lessen nog missen! Maykel is erg flexibel en dat waardeer ik zeer. Ik was niet altijd even snel met het toesturen van mijn beschikbaarheid, maar er was vaak alsnog wel wat mogelijk. AVB & AVD in een keer gehaald. Theorie ook, maar dat is natuurlijk vooral eigen verdienste.