Top service

Komen er al ca. 20 jaar. Dat zegt genoeg, denk ik.

UITSTEKENDE SERVICE

WEDEROM EEN UITSTEKENDE SERVICE BIJ AANKOOP VAN EEN GEBRUIKTE AUTO.

Super behulpzaam.

Vriendelijk en een korekte bediening, klantvriendelijk kortom perfekt. Vandaar dat ik van ver kom om bedient te worden. Grtj.

in één woord: prima

Dit bedrijf is al jaren bekend. We hebben er prima ervaringen mee. Duidelijk, geen loze praatjes, geen poespas maar eerlijk zaken doen. Goede service en vakmanschap horen daar natuurlijk bij.

Heb mijn Jeep Renegade hier in onderhoud met tevredenheid.

Prrima

Zeer prettige ontvangst , alles keurig volgens afspraak.

Uitstekende dienstverlening

De geplande werkzaamheden zijn keurig uitgevoerd. Het betrokken personeel heeft zich veel moeite getroost om deze werkzaamheden goed voor te bereiden en mij ook actief hierin te betrekken, wat ik erg waardeer. Ik kijk met veel vertrouwen uit naar de aanstaande afspraak voor groot onderhoud.

Een aanrader en zeker Dave Berkers.... Top zakendoen.

• Reden bezoek N.v.t.

Zeer klantvriendelijk

Voor mijn Jeep Wrangler uit 2001, die ik 3 jaar geleden bij hun gekocht heb, had ik wat onderdelen nodig. Gezien ik in de buurt van Haarlem woon, waren ze zo vriendelijk om de onderdelen snel op te sturen.

Zeer bekwaam bedrijf.

Wederom goede service bij de aflevering van nieuwe auto. Top verkoper Dave. Ook Guido van rentarolla bedankt.

Na twee jaar American Cars weer hervonden. Met service en zekerheid.

Nadat ik mijn auto Mini Cooper countryman van het jaar 2018 particulier had verkocht ben ik op zoek gegaan naar een kleinere auto. Via internet ontdekte ik dat American Cars een Fiat 500 van het jaar 2014 te koop aanbood. Na bezichtiging en onderhandelen ben ik met grote tevredenheid 3 september de garage uit gereden. Weer zoals vanouds 14 jaar klant met een kleine onderbreking van twee jaar.

Zoals altijd top service!

Ondanks het feit dat de garage eigenlijk gesloten is op de zaterdagmiddag, toch geholpen! Top

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Vriendelijke en goede service en goed vakwerk

Oldsmobile Silouette uit 1990 bij hen in onderhoud geweest vanaf aankoop Bastings Schimmert overgegaan naar American Cars Schinnen en nu Autovakmeester Schinnen. Meer dan 300000 mijl op de teller maar door het goede onderhoud van deze vakmensen nog steeds een heerlijke reiswagen. Ik hoop dat dit na de overgang naar Autovakmeester zo zal blijven en wens hen succes voor de toekomst.

Ik ben zeer tevreden

Ik wordt hier altijd goed ontvangen , vriendelijke mensen en goede service. Ik heb een pontiac fierebird en zij vinden voor mij al de onderdelen dank u wel Robert Ariën

In orde

• Deskundigheid N.v.t.

Goeie service, erg vriendelijk en kundig personeel.

Ik heb ongeveer een jaar geleden een Jeep Grand Cherokee gekocht, nadat ik al jaren erg slechte ervaringen heb gehad met mijn vorige auto (brits/duits) en dus een ander vervoermiddel wilde. Altijd al gecharmeerd geweest van amerikaanse auto's maar nooit de stap daartoe ondernomen (in Nederland) en ben zeer tevreden over deze auto, rijdt als een droom bij wijze van spreke..........

Fantastische service en zeer fijn onthaal !

Het is een zeer vertrouwenwekkend bedrijf. De mensen in dit bedrijf zijn mij bijgebleven omdat ik er al schitterende ervaring mee had in het verleden. De persoonlijke approach naar mij toe vind ik zeer charmant en aanbevelingswaardig. Een huis van vertrouwen ! Proficiat aan het hele team en ik zeg van harte: Carry on !!!

Top garage

Prima service, zeer vriendelijke en vooral persoonlijke behandeling. Triest hoe Fiat-Chrysler met deze onderneming om is gegaan.

Alles verliep volgens afspraak

Bij mijn aankomst werd meteen begonnen mijn auto en was op de afgesproken tijd weer klaar.

Normale service

Krijg altijd netjes een leenauto. Kost me niks alleen benzine. Niet meer dan normaal. Alleen handig als er benzine inzit en ik niet meteen moet gaan tanken. Verder alles ok

Prachtig bedrijf!

Altijd goed geholpen bij dit bedrijf. Enthousiaste verkopers en prima service!

Klantgericht

Prettige mensen met aandacht voor de klant.

Andere dealer gezocht na teleurstellende ervaring.

Na eerst een Jeep Cherokee en later een Jeep Patriot hier te hebben gekocht kwam ik met schade te staan (alweer enige tijd geleden) door een aanrijding (toedoen van een ander) De schade betrof buiten het plaatwerk ook nog eens mechanische (versnellingsbak) Mij auto is zoals aangegeven een Patriot die volcasco verzekerd is. Na het aanbieden van de reparatie bij dit bedrijf (mijn dealer dus!) kon ik na een kop koffie te hebben gekregen weer vertrekken met de mededeling: wij hebben helaas geen monteurs. Wat koop ik voor een mooi pand en een mooie showroom zonder dat ik verder geholpen kan worden, niets dus.

Goedemiddag heer Knevelman, spijtig om te lezen dat u ons met 2 sterren beoordeeld, puur op het feit dat wij op het moment dat u langskwam met een overvolle agenda zaten. Met bijvoorbeeld prijs/kwaliteit heeft dit naar onze mening niets te maken. In januari 2011 heeft u bij ons de auto gekocht. Wij hebben de laatste keer in 2013 een onderhoudsbeurt uitgevoerd aan uw auto. Uw opmerking over "mijn dealer" lijkt ons daarom ook niet meer geheel actueel. Wij doen ons best om iedereen netjes te woord te staan en te helpen, maar ook wij zitten met een (strakke) planning. Een fijne dag nog! Michiel van 't Hof American Cars Schinnen

Vriendelijk en behulpzaam.

Goede service en prettige sfeer

Goede service en prettige sfeer.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.