Reparatie perfect uitgevoerd

Perfect geregeld door Patrick en zijn team

We zijn heel goed geholpen, prima bedrijf.

slechte service

Nog op weg gestuurd om 1.54 liter af te tanken, mocht het bedrijf dat alsnog zou doen dan zou de tijd die een monteur kost in rekening worden gebracht, wat een service ! Terwijl ik bereid was 5 euro achter te laten

Uitstekende ervaring! Zeer goede service en vriendelijk personeel.

Werd vriendelijk te woord gestaan! Mijn auto is netjes gespoten.

Perfect de afspraken nagekomen

Prima service !!

Prima ervaring

Vriendelijk geholpen, prima service

Onzichtbaar hersteld

Wij hebben echt ons best gedaan om te achterhalen waar de schade had gezeten dit is niet gelukt De wagen is na herstel netjes afgeleverd

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en op de afgesproken tijd klaar. Helemaal super!

Goed spuitwerk, perfecte service voor zeer redelijke prijs

geweldig!

Zeer content met geleverde werk en afhandeling! Dank jullie wel!

Ik ben zeer tevreden

De katalysator van mijn Toyota Prius was gestolen en dat ontdekte ik ,s middags. Na een telefoontje naar de pechhulpdienst kwam er plm. na een uur de bergingsauto van Vorgers en deze bracht de auto naar de garage van Peterman in Enschede. Daarna gaf Interpolis opdracht aan de garage om de schade te herstellen en de factuur naar hen te sturen. Het onderdeel moest besteld worden en dat duurde nog wel even, maar na 14 dagen was het klaar. Intussen hadden wij een leenauto van de garage ter beschikking, dus al met al is het netjes opgelost en ben ik zeer tevreden.

Super service.

Super snel geschakeld ivm dat wij gingen emigreren. Maandag morgen 07.45 gemeld bij de heren. Maandagmiddag merendeel onderdelen binnen. Dinsdag auto gerepareerd en woensdag de puntjes op de bekende i. Woensdag middag om 15.00 was de auto klaar. Super service super nette mensen en duidelijk communiceert. Thanks.

Helemaal tevreden

Ziet er goed uit

Afspraak is afspraak

Auto conform afspraak gerepareerd. Klantvriendelijkheid top.

Professioneel schadeherstel zoals het hoort

Schade perfet gemaakt

Erg tevreden

Ik ben erg tevreden op de manier hoe ja behandeld wordt, altijd heel persoonlijk en altijd een duidelijke uitleg. Perfekt

Dit was de 2e keer dat ik hier was en men is altijd even vriendelijk, mee-levend en cordial

Ze weten oe om te gaan met het leed van andere mensen

vriendelijk, snelle afhandeling en schade prima gerepareerd.

Je hoeft als klant nergens meer achteraan, het wordt allemaal voor je geregeld, met de verzekeringsmaatschappij. De schade werd prima gerepareerd

Zeer goed gedaan.

Zeer goed gedaan.

Alles is prima afgehandeld.

Mijn ervaringen zijn goed. Ook de service vind ik zeer goed. Zeer klantvriendelijk. Helaas duurde het deze keer wat langer,omdat de onderdelen er niet op tijd waren.

Top resultaat!

Prettig contact, komen afspraak volledig na, goede service en prachtig resultaat!

Prima service!

Goede service , netjes in contact. Schade afhandeling keurig.

Prima geholpen. Conform afspraak werkzaamheden uitgevoerd.

Textielstraat 3 7575 CB Oldenzaal

0541 - 513784