perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed geholpen, heb zelfs een auto kunnen lenen tot mijn wagen binnen kwam. Een dikke pluim, met name voor Gerwin!

Beste mevrouw Van Eijk, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn zoals altijd
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Beste Theo, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend! Prettig ontvangst, klantvriendelijk en het bedrijf geeft een betrouwbaar gevoel.\r\n\r\nComplimenten voor verkoper Gerwin!

Beste Byron, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Heel veel plezier met de Audi toegewenst. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Beste Familie Roeleveld, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beleefd en verzorgd

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne service.

Beste mevrouw Van Dijk, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg klant gericht, super service! Ik kom er altijd graag!!!

Beste meneer J. Hermsen, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf voorlopig goede ervaring met James

Beste meneer H. Swanen, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voorstel van James om een door ons op internet gevonden auto voor hun risico op te halen zodat wij deze bij hen konden aanschaffen. Top service, scheelde een hoop rompslomp

Beste familie Dominicus, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je wordt er heel netjes en vriedelijk geholpen

Beste mevrouw Van Kempen, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aankoop en afhandeling was zeer prettig. Open en duidelijk.

Beste meneer P. Reiling, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne service en vriendelijk te woord gestaan. Eerlijk en oprecht. Zou hier zeker terugkomen voor service of het kopen van een auto.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Beste familie Sitters, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Nogmaals heel veel plezier met de Volkswagen toegewenst. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Occassion aangeschaft. Via bekenden terecht gekomen. Prettige ervaring.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een dikke voldoende , klantvriendelijk , heel tevreden !!

Beste familie Zoutman, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Nogmaals heel veel plezier met de Volkswagen toegewenst. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net een auto gekocht bij james mijdrecht en het voelt gewoon goed en ben reuze tevreden. Kundig en vol vertrouwen.

Beste meneer E. van der Linde, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Nogmaals heel veel plezier met de Renault toegewenst. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf in één woord geweldig

Beste meneer J. Piet, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een geduld en goede zorg!

Beste meneer T. Wustefeld, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

perfect, zeker aan te bevelen

Beste mevrouw I. Spruijt, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

goede service, goed behandeld

Beste familie van Schie, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Nogmaals heel veel plezier met de Skoda toegewenst. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met veel geduld,aandacht en deskundigheid ben ik naar tevredenheid geholpen.

goede service, goed behandeld

Beste familie Tillart, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke behandeling, je kunt je vragen stellen en krijgt deskundig antwoord en een goede service.

Beste familie Turk, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf James Mijdrecht heeft ons fantastisch geholpen met de aanschaf van een prachtige occassion Skoda Yeti. Zij hebben in de zoektocht het precieze exemplaar voor ons gevonden en afgeleverd als een cadeautje.

Beste mevrouw T.M. Speijer-Duppen, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede kwaliteit en erg behulpzaam en betrouwbaar.

Beste meneer H. van den Dungen, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

Oosterlandweg 22 A-24

3641PW Mijdrecht