perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zulke vriendelijke en sympathieke mensen zelden in een garage ontmoet.\r\nGeen haast, geen druk, alle tijd voor mij als klant.\r\nGeweldig! En dan ga ik ook nog met een prachtige auto naar huis.

Beste mevrouw P. Bosschaart, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht hier
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Beste meneer M. van der Laan, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb veel vertrouwen in de mensen en ik word netjes en correct geholpen.

Beste Familie Mast, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service op alle gebied. Zowel bij de verkoop als het onderhoud van de auto.\r\nKlantvriendelijk en geel veel meedenken.

Beste Mevrouw B. Baron, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaringen zijn super.ik had gerwin echt topper

Beste Familie Demmendaal, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mijn nieuwe auto opgehaald. Ze nemen de tijd voor je en de communicatie is prettig. Ze komen erg betrouwbaar over.

Beste Meneer J. Kolk, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, snel antwoord op vragen via mail en geen opdringerige verkopers.

Beste Familie Diepens, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een auto gekocht bij James auto & servive Mijdrecht.\r\nZonder te overdrijven een geweldig bedrijf waar je voor aankoop en onderhoud het best op je plek bent. Keurige afhandeling van aankoop en inruil van mijn auto. En wat een vriendelijk mensen. Zij krijgen van mij het predicaat EERLIJK en BETROUWBAAR!

Beste mevrouw P. Verstraten, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, goed advies. Lijkt betrouwbaar
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Beste meneer M. Alsem, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel vriendelijk geholpen.\r\nDenken met je mee.\r\nBetrouwbaar en prettig overleg met elkaar.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Beste Mevrouw R. Mul, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

goede service, goed behandeld

Beste Aimee, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Citroen Berlingo had problemen met de distributiesnaar, dat uiteindelijk leidde tot vervanging van de nokkenas. Akkes is uit de kast getrokken om dit technisch probleem te analyseren en op te lossen. Flexibiliteit van beide kanten heeft gezorgd dat we zeer tevreden zijn als klant.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Beste Familie Walma, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Niet opdringerig, onduidelijkheid over fabrieksgarantie bij occasion werd snel en effectief opgelost.

Beste meneer Stroes, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door zeer goede verkoper Gerwin werd mijn vertrouwen gewekt en besloten hier een auto te kopen. Dit ondanks ik niet in de buurt woonde. Daaruit blijkt maar weer eens dat een goede verkoper met de juiste persoonlijke benadering, goud waard is voor een bedrijf.

Beste Harry, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Nogmaals heel veel plezier met de Volkswagen Caddy. Met vriendelijke groet, Gerwin James Auto & Service Mijdrecht

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Beste Timo, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Sabine, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf dit is al de derde auto die ik gekocht heb en de ervaringen zijn top,als er iets is staan ze voor je klaar.

Beste mevrouw P. van Driel, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

goede service, goed behandeld

Beste meneer R. Blom bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn op een zeer prettige manier te woord gestaan en goed geholpen.

Beste Meneer Schreuder, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enthousiaste, vriendelijke, klantgerichte medewerkers en eigenaar. Heel prettig bedrijf daardoor. Maken een feestje van het ophalen van de gekochte auto.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig bedrijf, duidelijk en professioneel.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eigen dealer (verder weg, speciaal naar toe gereden), had geen tijd om even te kijken wat er aan de hand was en afspraak maken duurde minimaal 3weken!\r\nBij James werd het binnen kwartier opgelost en zelfs zonder kosten\r\nService met een grote S!\r\n
  • Reden bezoek Andere reden

Beste Mevrouw Venneker, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd bereid te helpen, goede adviezen en service.

Beste Mevrouw Koolhaas, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

goede service, goed behandeld

Beste Familie Jansen, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed geholpen, heb zelfs een auto kunnen lenen tot mijn wagen binnen kwam. Een dikke pluim, met name voor Gerwin!

Beste mevrouw Van Eijk, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

Oosterlandweg 22 3641PW Mijdrecht