Je voelt je er direct thuis .

Leuk kleinschalig bedrijf, vriendelijk personeel en gemaakte afspraken komen ze na. Een regelrechte aanrader !

Erg professioneel geholpen

Mijn inruil van mijn auto is zeer professioneel uitgevoerd, bij de overdracht zag m'n gekochte auto er picobello uit en werd er uitgebreid tijd voor genomen om de overdracht te regelen, incl een leuke attentie in de vorm van een beer op de achterbank voor mijn aanschaf (aangezien ik zwanger ben).

Goed bevallen

Net en mooi bedrijf Goed service nemen genoeg tijd voor je Vriendelijk en net personeel Een goede deal kunnen sluiten voor een prachtige bmw 318 touring

Goede service nette verkoper.

Bij verkoop auto onder hoesje. Leuk idee

Bij de aankoop van een occassion heeft James Mijdrecht mij goed geholpen. Men nam de tijd om e.e.a. van de auto te laten zien, er werd meegedacht met de vragen die ik had en ook de afhandeling en correspondentie rondom de finale aankoop van de auto is zeer netjes gebeurd. Niets dan lof voor dit autobedrijf.

goede service en het bedrijf denkt praktisch mee

prima!

Je wordt er super geholpen!

Prima geregeld

Prima bedrijf dat z'n werk gewoon goed doet

Zeer goed geholpen

Auto gekocht. Een goede ervaring aan overgehouden.

Vriendelijke mensen

Prima ervaring netjes behandeld.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs bij James een gebruikte auto gekocht. Goed geholpen, er werd met me meegedacht, en alle tijd genomen. Zeer tevreden, zowel met de service als met de auto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dan kom je er op een zaterdagmiddag(!) om 15u achter dat je koelvloeistof weglekt.... ik kon meteen langskomen en werd perfect geholpen!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke bediening en denken erg mee.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Beste mevrouw E. Faber, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, duidelijk, netjes behandeld.

Beste mevrouw M. Haak, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom hier al jaren, zowel met eigen leaseauto als 2e hands auto van mijn vrouw.\r\nAltijd prima service, altijd bereid kleine dingetjes meteen te verhelpen. Paul en collega’s supervriendelijk, deskundig, en altijd meedenkend in oplossingen waar jij als klant echt wat aan hebt.\r\nIk beveel James Mijdrecht bij iedereen aan. Als je hier slechte ervaringen zou hebben, ligt het echt aan jezelf!

Beste meneer E. van der Meulen, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en heel netjes, alles zoals afgesproken afgehandeld. Aflevering van auto was leuke afronding geheel ingepakt als een groot cadeau.\r\n

Beste Familie Kruup, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al jaren bij dit bedrijf en niets dan lof voor het repareren en omgaan van mij als klant.\r\nHeel betrouwbaar en derhalve promoot ik hun bedrijf bij iedereen.

Beste meneer H. Perotti, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig, deskundig, goede kwaliteit/service

Beste meneer V. Groen, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed bedrijf. Prettige sfeer. Vriendelijk personeel.

Beste mevrouw van Diemen, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service, eerlijk en betrouwbaar.
  • Reden bezoek Andere reden

Beste Tim, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

goede service, goed behandeld

Beste A.C. Bedeker, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een heel keurig bedrijf je word netjes geholpen\r\nEn de services is perfect
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Beste meneer J. Regeer, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ontvangst en Auto gekocht alles goed geregeld afspraak nagekomen.Bij het ophalen van de auto was deze onder een doek verborgen ik had het echt niet gezien dat dat het mijn auto was. leuk is was verrast

Beste meneer T. Zijpveld, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Beste familie Besselse, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf wij zijn al lang klant bij James Mijdrecht, ook toen het nog Rovémij was.\r\nDit is niet zonder reden.\r\nWij zijn erg tevreden over dit bedrijf.

Beste familie Van Tol, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht