• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en heel netjes, alles zoals afgesproken afgehandeld. Aflevering van auto was leuke afronding geheel ingepakt als een groot cadeau.\r\n

Beste Familie Kruup, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al jaren bij dit bedrijf en niets dan lof voor het repareren en omgaan van mij als klant.\r\nHeel betrouwbaar en derhalve promoot ik hun bedrijf bij iedereen.

Beste meneer H. Perotti, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig, deskundig, goede kwaliteit/service

Beste meneer V. Groen, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed bedrijf. Prettige sfeer. Vriendelijk personeel.

Beste mevrouw van Diemen, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service, eerlijk en betrouwbaar.

Beste Tim, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

Beste A.C. Bedeker, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een heel keurig bedrijf je word netjes geholpen\r\nEn de services is perfect

Beste meneer J. Regeer, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ontvangst en Auto gekocht alles goed geregeld afspraak nagekomen.Bij het ophalen van de auto was deze onder een doek verborgen ik had het echt niet gezien dat dat het mijn auto was. leuk is was verrast

Beste meneer T. Zijpveld, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed

Beste familie Besselse, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf wij zijn al lang klant bij James Mijdrecht, ook toen het nog Rovémij was.\r\nDit is niet zonder reden.\r\nWij zijn erg tevreden over dit bedrijf.

Beste familie Van Tol, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zulke vriendelijke en sympathieke mensen zelden in een garage ontmoet.\r\nGeen haast, geen druk, alle tijd voor mij als klant.\r\nGeweldig! En dan ga ik ook nog met een prachtige auto naar huis.

Beste mevrouw P. Bosschaart, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht hier

Beste meneer M. van der Laan, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb veel vertrouwen in de mensen en ik word netjes en correct geholpen.

Beste Familie Mast, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service op alle gebied. Zowel bij de verkoop als het onderhoud van de auto.\r\nKlantvriendelijk en geel veel meedenken.

Beste Mevrouw B. Baron, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaringen zijn super.ik had gerwin echt topper

Beste Familie Demmendaal, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mijn nieuwe auto opgehaald. Ze nemen de tijd voor je en de communicatie is prettig. Ze komen erg betrouwbaar over.

Beste Meneer J. Kolk, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, snel antwoord op vragen via mail en geen opdringerige verkopers.

Beste Familie Diepens, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een auto gekocht bij James auto & servive Mijdrecht.\r\nZonder te overdrijven een geweldig bedrijf waar je voor aankoop en onderhoud het best op je plek bent. Keurige afhandeling van aankoop en inruil van mijn auto. En wat een vriendelijk mensen. Zij krijgen van mij het predicaat EERLIJK en BETROUWBAAR!

Beste mevrouw P. Verstraten, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, goed advies. Lijkt betrouwbaar

Beste meneer M. Alsem, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel vriendelijk geholpen.\r\nDenken met je mee.\r\nBetrouwbaar en prettig overleg met elkaar.

Beste Mevrouw R. Mul, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

Beste Aimee, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Citroen Berlingo had problemen met de distributiesnaar, dat uiteindelijk leidde tot vervanging van de nokkenas. Akkes is uit de kast getrokken om dit technisch probleem te analyseren en op te lossen. Flexibiliteit van beide kanten heeft gezorgd dat we zeer tevreden zijn als klant.

Beste Familie Walma, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Niet opdringerig, onduidelijkheid over fabrieksgarantie bij occasion werd snel en effectief opgelost.

Beste meneer Stroes, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door zeer goede verkoper Gerwin werd mijn vertrouwen gewekt en besloten hier een auto te kopen. Dit ondanks ik niet in de buurt woonde. Daaruit blijkt maar weer eens dat een goede verkoper met de juiste persoonlijke benadering, goud waard is voor een bedrijf.

Beste Harry, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Nogmaals heel veel plezier met de Volkswagen Caddy. Met vriendelijke groet, Gerwin James Auto & Service Mijdrecht

Beste Timo, bedankt voor uw reactie op onze enquête via klantenvertellen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling in te vullen. Met vriendelijke groet, James Auto & Service Mijdrecht