Meer dan uitstekend en dat al jarenlang

Komend jaar zijn we 20 jaar klant bij deze garage. We hebben er drie auto's in onderhoud (en daar gekocht). Meest recente ervaring is dat ik een andere auto wilde, omdat ik van heel veel km's naar heel weinig ga. Diesel eruit, benzine erin dus. Ik vraag Paul (één van de eigenaren) dan altijd om voor me te zoeken. Ik had een verlanglijstje en stuurde wat auto's door die ik op internet zag. Die 'mochten' allemaal niet, niet goed genoeg. Na een week wat heen en weer appen was er één die er wel goed uitzag, stond in Friesland. Paul gaat dan naar de betreffende verkoper, checkt daar de auto en neemt die mee. Ik rij inmiddels een paar dagen rond in een auto waar ik zeker van weer dat die goed is. Net als de vorige - die diesel - waarmee ik probleemloos jarenlang 35 duizend km per jaar reed. Maar ook voor nieuwe klanten is dit een betrouwbaar adres, waar ze met je meedenken en niet automatisch voor de duurste oplossing gaan.

Meer dan uitstekend en dat al jarenlang

Leuke auto gekocht, goed geholpen!

Fijne mensen, goede service top

Goede service, leuke en fijne mensen.

Topservice en duidelijk.

Andere auto gekocht en de oude ingeruild. Heldere communicatie en geen poespas, open en eerlijk over alles. Helemaal top geregeld en prima service.

Prima aflevering en goed verzorgd.

De auto volgens afspraak opgehaald. Er is veel zorg besteed aan de "nieuwe" auto. Technisch volledig nagekeken. Prima aflevering en nazorg.

Fantastische service!

Een top bedrijf! Onze twee auto's zijn reeds in onderhoud bij James. Het fijne is dat ze je bellen voordat de kosten worden gemaakt en niet erna. Na advies kan je dan bepalen wat je wel of niet laat doen. Onlangs nog in contact geweest met Paul en Rudo. Wat een fijne verkopers. Niet opdringerig, maar meedenkend en menselijk. Ik ben blij dat ik mijn zoektocht op internet heb gestaakt en naar hen ben geweest voor het aanschaffen van een nieuwe auto: de Skoda Octavia. Na een proefrit overgegaan tot koop en alles werd in de puntjes verzorgd door de heren. Wat een top service! Dank!

Supergoed geholpen en goede service!

Door een fijne verkoper zijn wij aan onze heerlijke Opel Astra geholpen! Elke dag weer een hoop rijplezier ervan!

Gerwin is een prettige, niet opdringerige verkoper, realistisch, eerlijk en vriendelijk. Voor ons een grote uitgave, maar heb niet het gevoel bedonderd te zijn, we zijn erg blij met onze auto.

Snel geholpen en eerlijke service

Ontzettend goed geholpen,zeer tevreden

Goed ontvangen en geholpen. Eerlijke verkoper,met verstand van zaken. Wat resulteerde in een goede aankoop van een auto.

Kundig en netjes, fijn advies.

Het was een prettige ervaring. Geen overdreven verkoop praatjes gewoon duidelijk en behulpzaam. Fijne hulp als je geen auto kenner bent. Ik heb met vertrouwen en garantie een fijne auto gekocht en mijn oude ingeruild.