Zeer klantvriendelijk en netjes geregeld Zelfs ook nog een presentje bij de koop en aflevering van de auto Na het eerste bezoek geen moeite meer gedaan om andere autobedrijven te bezoeken Bij jullie hadden we het juiste gevoel Dus heel blij met jullie en onze nieuwe auto

prima geholpen

netjes geholpen en alles correct afgehandeld

Super vriendelijke personeel.

Via internet hier een mooie renault megane stationwagen gekocht. Zowel de verkoper, als het personeel in de garage etcetera waren super vriendelijk en eerlijk in hun antwoorden. De auto is keurig netjes afgeleverd en, best wel apart, stond ingepakt onder een hoes klaar, dus dat werd uitpakken. Hadden we nog niet eerder meegemaakt. Hierna een uitgebreide uitleg gekregen over de verschillende functies in de auto en ook op onze vragen werd direct adequaat en vakkundig geantwoord. We hebben uiteraard nog geen ervaring met de service, onderhoud en reparaties maar afgaande op onze eerste indruk en de recensies die er te vinden zijn over James autoservice in Mijdrecht moet dit eigenlijk wel prima in orde zijn.

Gerwin heeft ons zeer goed geholpen bij het kopen van een nieuwe auto. Zeer verfrissend om een autoverkoper te treffen die met je meedenkt en je alle tijd en ruimte geeft om een beslissing te nemen. Wij raden jullie zeker aan!

Heel veel aandacht en service voor de klant

Er wordt goed naar je geluisterd, alle tijd voor je in alle rust en niets is onmogelijk! Iedereen is even aardig. Extra dank aan Gerwin die alles voor mijn nieuwe aanwinst super en snel heeft geregeld!

Uiterst goed ervaring

Vriendelijk geholpen. Ook, of juist, in deze gekke Coronatijd. Extra hulde voor Gerwin.

Hele goede service

Na veel ellende bij een malafide auto-handelaar, nu supergoed geholpen bij de aanschaf van een andere (betrouwbare!)auto! Heel erg tevreden over de tijd die werd genomen en de rustige benadering. Fijne communicatie, zowel persoonlijk, via de e-mail als over de telefoon. Er wordt met je meegedacht en overlegd. Kortom, een zeer tevreden klant!

Super service

Goed bedrijf met aandacht voor de klant. Fijne inruil kunnen scoren.

Goede service en heel vriendelijk. Omdat het goed is komen we al jaren bij jullie.

netjes in contact en aflevering auto!

Vlotte afhandeling Prettige bejegening Mooie aflevering van de auto.

Bij James krijg je rustig de tijd om te kijken en te beslissen met vakkundig advies als dat nodig is. Prettige sfeer.

Erg fijne garage

Zowel regelmatig onderhoud als ook de aanschaf van een 'nieuwe' 2e hands auto hier gedaan...Meer dan prima.!

Voor ons was het een geluk bij een ongeluk dat we bij James auto terecht kwamen, we hadden een auto bekeken bij een andere garage (waar deuken in zaten) en dit lag redelijk in de buurt en hij bood dezelfde auto voor dezelfde prijs aan.. dus zijn we door gereden en ik werd blij toen ik de auto hier zag staan, hij zag er zo netjes en goed uit dat de koop gelijk door kon gaan! We werden er goed en vriendelijk geholpen. Zeker een aanrader om hier je auto te kopen.

Prettige garage met echte vakmensen!

Kwam hier voor het eerst n.a.v. een aanbeveling en dat was terecht. Hele fijne garage met deskundige medewerkers en vriendelijke dame achter de receptie. Goede uitleg over wat er moest is gebeuren etc. Ik kom hier absoluut terug.

Betrouwbaar!

Ik heb een week geleden mijn auto gekocht. De auto rijd heerlijk. Super goede service. Ze helpen je met al je vragen. En ze zijn betrouwbaar!

Zeer goed geholpen

Ik ben zeer goed geholpen op al me vragen duidelijke antwoorden en een zeer goede service. Bedankt!!

Je voelt je er direct thuis .

Leuk kleinschalig bedrijf, vriendelijk personeel en gemaakte afspraken komen ze na. Een regelrechte aanrader !

Erg professioneel geholpen

Mijn inruil van mijn auto is zeer professioneel uitgevoerd, bij de overdracht zag m'n gekochte auto er picobello uit en werd er uitgebreid tijd voor genomen om de overdracht te regelen, incl een leuke attentie in de vorm van een beer op de achterbank voor mijn aanschaf (aangezien ik zwanger ben).

Goed bevallen

Net en mooi bedrijf Goed service nemen genoeg tijd voor je Vriendelijk en net personeel Een goede deal kunnen sluiten voor een prachtige bmw 318 touring

Goede service nette verkoper.

Bij verkoop auto onder hoesje. Leuk idee

Goed geholpen

Bij de aankoop van een occassion heeft James Mijdrecht mij goed geholpen. Men nam de tijd om e.e.a. van de auto te laten zien, er werd meegedacht met de vragen die ik had en ook de afhandeling en correspondentie rondom de finale aankoop van de auto is zeer netjes gebeurd. Niets dan lof voor dit autobedrijf.

goede service en het bedrijf denkt praktisch mee

prima!

Super!

Je wordt er super geholpen!

Prima geregeld

Prima bedrijf dat z'n werk gewoon goed doet

Zeer goed geholpen

Auto gekocht. Een goede ervaring aan overgehouden.