Goed geholpen fijne mensen!

Fijne service

Fijn bedrijf, goed behandeld.

Goed en vriendelijk geholpen.

Eerlijk, betrouwbaar en vriendelijk. Goed geholpen bij de aanschaf van mijn auto.

Na een goede ervaring een aantal jaren geleden weer bij Strik gekeken voor de aanschaf van een auto. Ik wist al welke auto ik wilde. Gebeld, en de auto werd meteen gereserveerd. Bij aankomst in Boxtel werd ik goed geadviseerd, en een proefrit maken was geen enkel probleem. We zijn netjes en eerlijk geholpen.

Eerlijk bedrijf die correcte en nette auto’s heeft staan

Vandaag een auto gekocht Zeer vriendelijke en aardige man. Neemt de tijd voor je Heb er een zeer prettige ervaring bij. Echt een aanrader

Goede service, goed geholpen en eerlijk bedrijf.

Eerlijk en netjes geholpen. Hebben voor iedere prijscategorie een auto. Komen afspraken na en hebben een nette service.

Goede ervaring bij Strik Autos

Goed geholpen bij aanschaf auto. Prettig contact met Johan gedurende het hele proces. Mooie auto gekocht voor een goede prijs. Ga zeker eens kijken.

Tevreden

Super vriendelijk geholpen. Fijne auto.

Goede service en vriendelijk personeel. Prijzen van de auto ook prima.

Top bedrijf.

Goed en eerlijk advies gehad. Zeker een aanrader.

Helemaal super

Een gebruikte bestelbus gekocht en was precies wat ik zocht voor de bezorging van onze thaise gerechten nogmaals bedankt voor de goede service. MALAITHAI

Helemaal super

Net autobedrijf goed geholpen.

Toyota Aygo bij dit autobedrijf gekocht. Aygo precies zoals omschreven als in advertentie. Proefrit geen probleem. Aflevering top.

Geweldige service

Inmiddels mijn 3de auto gekocht bij Strik, bij de laatste enorm veel pech gehad, een onverlaat is tegen onze geparkeerde wagen aangereden en heeft hier vrolijk niets over gemeld. Nard Strik is hier op een supergoede manier mee omgegaan om de pijn bij ons toch wat te verlichten, hiervoor nog bedankt Nard. Bij de volgende aanschaf ga ik hier zeker weer naartoe.

Goed vakkundig bedrijf met uitstekende service

Onlangs voor mijn zoon z'n eerste auto gekocht. Telefonisch een afspraak gemaakt om een proefrit te maken. Na een vlotte prijsonderhandeling de auto gekocht en een paar dagen later opgehaald. Helaas gingen er na 50 KM al lampjes branden en de remmen piepte. Hierop een mailtje gestuurd naar Strik auto's met de vraag hoe we dit konden oplossen. Diezelfde avond werd ik door de directeur terug gebeld met een zeer passende oplossing. Een geweldig bedrijf dat weet hoe je een klant tevreden houd. Nard en Johan...bedankt

Goed en vriendelijk geholpen

We hebben een mooie en goede auto daar gekocht. Auto was precies zoals in de advertentie stond. Ze namen ruim de tijd voor ons. Ik heb de auto nu 2 maanden en rijd fantastisch.

Super goed geholpen!

Blij met de nieuwe VW polo!

Zeer klant vriendelijk

Ik ben zeer goed geholpen,de mensen nemen de tijd voor je en geeft goed advies.

Het is een goed bedrijf

Ik heb gisteren mijn auto gekocht bij Strik. Aardig personeel en veel verstand van auto’s. Alle vragen werden netjes beantwoord. Koop was redelijk snel gedaan. Er kon wel maar weinig echt onderhandeld worden over de prijs. Maar er werd toch iets geregeld wat al een fijne tegemoedkoming was. De eigenaar ook een aardige man die goed de tijd nam om alle nieuwe snufjes aan de auto uit te leggen.

Jij krijgt daar goede service

super

Bij het eerste gesprek goede indruk gekregen en na een proefrit besloten de auto te kopen . Thuis na onderzoek bleek voldoende koelvloeistof / olie ruitensproeier vloeistof etc. Ik hoop een goede auto gekocht te hebben , maar je kunt nooit in de motorblok / toekomst kijken

Fijn bedrijf

Eerlijke informatie en een goede prijs.

Prettig contact en oplossingsgericht

Naast het prettige contact en oplossingsgericht meedenken, kun je bij Strik Auto’s ook terecht voor een eerlijke inruil.

Aanrader top bedrijf

Vriendelijk eerlijk en betrouwbaar komt zijn afspraken na top service. Bedankt strik auto's en Nard.

Top bedrijf!

Hele goede service! Transparante verkopers, eerlijke prijzen Echt een top garage!

Zeker aan te raden

Goede ervaring en ook belangrijk klantvriendelijk,

Over Strik Autos

Over Strik Auto's Strik Auto's te Boxtel (Lennisheuvel) is reeds in 1987 opgericht en is actief in het in- en verkopen van personenauto's en bedrijfsauto's en het complete onderhoud hiervan. Bij ons familiebedrijf staat klant tevredenheid bovenaan, onze klanten waarderen onze service met een 9.0! Wij verkopen personenauto's en bedrijfsauto's van alle merken in binnen en buitenland. Wij verzorgen voor onze exportvoertuigen alle benodigde exportdocumenten. Onze occasions staan online op diverse websites en wij adverteren uitsluitend met correcte bouwjaren en kilometerstanden. Al onze voertuigen zijn voorzien van een tellerrapport, hiermee is een correcte kilometerstand gegarandeerd. Tevens bieden wij diverse financieringsmogelijkheden welke discreet door gerenommeerde financieringsmaatschappijen worden behandeld. Of het nu gaat om uw personenauto of bedrijfsauto, u kunt bij Strik Auto's terecht voor APK keuringen, compleet onderhoud, reparaties, aircoservice, schade taxatie, schade reparatie, uitdeuken zonder spuiten, banden, winterbanden, bandenhotel, accu's, trekhaken, ruitreparaties en alles wat met uw auto te maken heeft. Onze monteur staat 5 dagen per week voor u klaar en u bent ook welkom zonder afspraak en natuurlijk onze 'Direct Service', reparatie klaar terwijl u wacht. Verder beschikken wij over een haal en breng service en hebben wij diverse uitleenauto's. Bel ons en vraag naar de mogelijkheden, onze medewerkers helpen u graag verder. Ga naar onze website voor alle info: