Response from the business owner
Geachte heer van der Donk,
Deze review hadden wij wel aan zien komen, na dat u ons stevig heeft uitgemaakt voor oplichters en nog wat vervelende woorden heb ik (Nard Strik, eigenaar van Strik auto's B.V.) besloten om u niet verder te helpen. Ik heb mijn medewerker Johan hier opdracht voor gegeven.
Bij aanschaf van de auto ( 5 maanden geleden ) heeft u gekozen voor pakket standaard, dit betekend aanschaf zo mee te nemen zonder afleveringsbeurt en apk tegen een scherpe prijs. Als u voor pakket service had gekozen tegen een meerprijs van € 595,- was de auto destijds rijklaar met nieuwe APK aan u afgeleverd.
U heeft die mogelijkheid gehad maar daar niet voor gekozen!! U koopt een Audi A6 automaat van 18 jaar oud met 267500 kilometer. Na 5 maanden bent u aan de beurt voor de APK. U gaat naar een garage bij u in de buurt en die geven aan dat het ruim € 600,- kost om de auto APK te laten keuren. Als u destijds had gekozen voor pakket service was dit niet voorgevallen maar u heeft zelf gekozen voor pakket standaard. Nu is het ook nog eens een grote auto met aardig wat techniek er in dus dan lopen de prijzen snel op. Mag ik u er op wijzen dat we al 5 maanden verder zijn? En dat we een mankement kort na de aflevering keurig voor u hebben opgelost.
Ik snap dat het vervelend is dat er nu zo veel kosten aan de auto zitten maar dat neemt nog niet weg dat ons uit hoeft te maken voor oplichters etc., U heeft destijds zelf voor pakket standaard gekozen en omdat het achteraf tegen valt klaagt u daar over. Dat is niet eerlijk!
Groet,
Strik Auto's