Vriendelijke en professionele service

Goede adviezen, eerlijke prijzen en professionele service.

Zo blij met mijn auto

Nu een jaar geleden een auto gekocht en ben er nog steeds blij mee eerdaags weer een beurtje en een nieuw apk laten doen bij strikautos. Dit is echt een eerlijk en goed adres voor aanschaf en onderhoud van een auto.

Goed geregeld , correct en vriendelijk !!!

Vriendelijke en correcte behandeling en aflevering volgens afspraak !!!

Wat veelbelovend begon eindigt in grote teleurstelling.

Begin februari dit jaar hier es gaan kijken voor Opel Agila a. uit 2000 Nog geen 70.000km gereden en na kenteken check bleek vd eerste eigenaar. Na telefonisch contact zou de airco koud zijn en verder geen gebreken aan de auto noemenswaardig althans. Dus gaan kijken uurtje voor sluitingstijd. Eerste wat de beste en gehaaste man zei was dat die eigenlijk geen tijd heeft. Hij moest op tijd naar huis. Oké. het was nog ruim 50 minuten voor sluiting tijd. Hij haalde de auto uit de rij en het zag er voor deze leek goed uit. Gevraagd naar proefritje maar haha met de nodige tegenzin platen er op gezet en of ik niet lang wilde weg blijven.. Ik zei, ik ben geïnteresseerd maar ik koop geen auto zonder proefrit. De auto deed alles goed behalve de airco deed niks. Bandjes achter nog goed profiel maar oud en helemaal poreus. Bij terug komst de man laten weten dat die is verkocht. Alleen toen die hoorde dat ik hem meteen mee nam begon die te klagen. Te klagen dus dat die nog eff snel voor sluitingstijd een auto had verkocht. Want die moest dan nog op naam gezet worden en afgerekend worden en verzekerd worden... Oh oh oh nog later thuis.... stel je voor. Jaja wat een verkoper. Dag er na de auto meteen een grote beurt gegeven want dat was al in geen jaren meer gebeurd. Nieuwe bandjes nieuwe wissers. Airco was helemaal droog, waarschijnlijk in de 22 jaar nog nooit niks aan gedaan En dat was het. Wagentje deed het goed voor bijna 3 maanden dus... bijna.. Want toen kwam er van het ene moment op het andere moment een hoop geratel uit de versnellingsbak. Omdat er geen garantie op de auto zit maar niet helemaal naar Boxtel gereden om met deze onwillige verkoper discussie aan te gaan over dit mankement. En dus in de buurt bij een Opel specialist gebracht. Oorzaak paar tanden vd aandrijfas en van een versnelling los in de bak. advies nieuw tweedehands versnellingsbakje. Inclusief werkloon 1557€ Ik heb deze Opel gekocht voor 1500€... Bedankt Strik auto's! Goed is duurkoop blijkt maar weer

Response from the business owner

Goedemiddag, Ik heb uw verhaal even gecontroleerd bij mijn verkoper Johan. Hij had u die dag duidelijk telefonisch gemeld dat hij eerder weg moest i.v.m. met een belangrijke privé afspraak. U zou zelf op tijd komen maar u kwam pas na 17.00 aan terwijl wij geopend zijn tot 17.30. U bleef lang weg van de proefrit waardoor mijn medewerker in tijdsproblemen kwam. Dat vermeld u er niet bij en vinden wij niet eerlijk. Het zal wel uit frustratie zijn. Even voor de duidelijkheid, u koopt een auto voor € 1500,- van 22 jaar oud met 70.000 kilometer. Op zich niet te duur lijkt me gezien leeftijd en kilometerstand. Na 3 maanden heeft u hoge kosten vanwege een defect aan de versnellingsbak. U zegt dan het volgende: "Omdat er geen garantie op de auto zit maar niet helemaal naar Boxtel gereden om met deze onwillige verkoper discussie aan te gaan over dit mankement". Hier maakt u een grote fout cq. inschatting. U kunt ons ook een mailtje sturen of telefonisch contact opnemen i.p.v. naar Boxtel rijden. Ons bedrijf bestaat al 35 jaar en dit doen wij door eerlijk zaken te doen. Op een prijsklasse van € 1500,- zit inderdaad geen garantie, lijkt mij logisch. Is er binnen korte tijd (paar weken) toch iets aan de hand of twijfel je ergens over ben je bij ons van harte welkom. Mocht er dan iets niet goed zijn zoeken altijd samen naar een oplossing. Onder het motto, "waar een wil is is een weg". Het probleem aan uw auto is na 3 maanden ontstaan. Dat is erg vervelend maar niet onvermijdbaar, het is immers een auto van 22 jaar oud. Nu zouden wij hier als volgt mee omgegaan zijn als u contact had gezocht, hetgeen u nagelaten heeft omdat u er van uit gaat dat mijn verkoper, of ik eigenaar van Strik Auto's B.V. toch nergens toe bereid zouden zijn hetgeen ik af doe als complete onzin en een verkeerde interpetatie. Optie 1: Vervelend dat er na 3 maanden een defect is ontstaan. Graag zouden wij uw auto voor diagnose op onze werkplaats willen beoordelen om te kijken wat er aan de hand is. Op basis daar van kunnen wij een begroting maken voor de kosten van de reparatie. Wij zullen hier mee rekening houden en coulance toepassen dat u de auto slechts 3 maanden in uw bezit heeft. Wij kunnen het niet gratis oplossen maar ook niet voor de hoofdprijs van € 1500,- die u elders heeft betaald. Ik weet zeker dat wij dit een stuk goedkoper hadden uit kunnen voeren voor u. Optie 2: U kunt uw voertuig inruilen en een andere uit kiezen uit onze voorraad. Uiteraard wordt er dan rekening gehouden met de omstandigheden. Helaas voor u heeft u al een keuze gemaakt zonder ons te informeren of een mogelijkheid te geven voor een oplossing. Dit heeft u verzuimd. Het enige wat u heeft gedaan is een negatieve recensie geschreven met aannames vanuit uw eigen denkwijze hoe wij zouden zijn gegaan met uw klacht/probleem aan de auto. Erg jammer en een gemiste kans voor u. Groet, Nard Strik Eigenaar van Strik Auto’s B.V.

Super service!

Ik kwam langs voor een testrit. Vervolgens heb ik de auto een uurtje later meteen mee kunnen nemen. Snelle en goede service! Het is mijn eerste auto en het voelde vertrouwd en eerlijk.

super service

een week geleden heeft mijn zoon zijn eerste auto hier gekocht. Er waren nog een paar reparaties die gedaan moesten worden. Dit is netjes door Strik opgelost. Bedankt voor de service.

Vol vertrouwen

Pas geleden prachtige kia rio uit 2011 gekocht We zijn goed geholpen , open en eerlijk Waar andere opdringen laten ze je hier rustig alles bekijken , verkopers vriendelijk , precies zo als het hoort

Super service, komt zijn afspraken uitstekend na

Een gerust gevoel

Fantastisch!

Zo veel aandacht en tijd voor mijn probleem.

betrokken en eerlijk

Nard vertelt eerlijk wat zijn eigen twijfels zijn bij een auto en lost het ook op. Wij hebben een zeer fijne tweedehandse auto gekocht, bijna te mooi om waar te zijn: 15 jaar oud en 'slechts' 90dkm op de teller. Maar alles klopt, na twee aanvankelijke kleinigheden, die snel en zonder enige omhaal werden gefikst. Dank Strik Auto's en Nard!

Uitstekende service.

Ik werd opgehaald vanaf het station Boxtel en kon direct een test rit maken. Hierna werden het papierwerk in no-time in orde gemaakt. En een dag later reed ik in mijn nieuwe verworven auto alweer naar huis. Bedankt Nard!

Zeer plezierige no-nonse garage

Een wat oudere auto gekocht, geen bullshit verhaal, duidelijke informatie en een reële prijs voor mijn inruil auto

Ruim aanbod, diverse autotypes, vriendelijke service

We twijfelden tussen 2 auto's en mochten met beide auto's een proefritje maken. We konden onze auto inruilen voor een reële prijs.

Mooie rode VW Transporter T4

Weer eens een auto opgehaald. Top service bij Strik Auto's

• Would you recommend us? Yes

Stik auto, s komt afspraak niet na.

Via e-mail afgesproken dat wij hoogst geïnteresseerd waren in één auto. Ook tijdstip besproken voor bezichtiging en evt. Proefrit. Tot onze verbazing constateerden wij dat zonder tegenbericht de auto al verkocht was. Daarover is onze mening erg duidelijk.

Response from the business owner

Beste Antoon, Waarom plaatst u deze negatieve review? Vanwege frustratie omdat we en auto verkocht hebben waar u interesse voor had? Vanwege uw vakantie kon u pas na 1,5 week komen kijken voor de Opel Corsa. Er was nog geen afspraak op datum en tijd ingepland. Daarnaast reserveren wij geen auto's voor 1,5 week. Dat doet geen enkel autobedrijf, er is een te kort aan occasions en de vraag is groot op dit moment. Mochten wij een auto reserveren voor een klant doen wij dat pas de aan het einde van de dag voor de afgesproken datum zodat de klant niet voor niks komt. Helaas zien wij dat bijna de helft van de afspraken niet op komen dagen. We zijn een bedrijf en geen instelling dus we gaan niet wachten of iemand misschien na zijn vakantie komt kijken. Hier onder heb ik de mailwisseling geplaatst die wie met u gehad hebben dan kan iedereen zien hoe het werkelijk gegaan is. Wij betreuren het dan ook zeer dat u deze review met onwaarheden heeft geplaatst. Het is jammer dat wij ons hier zo door moeten verdedigen. We bestaan al bijna 35 jaar en dat is alleen mogelijk als je eerlijk en open zaken doet. Het enige wat we vergeten zijn is u een bericht te sturen dat de auto verkocht is, vanwege de drukte is ons dat ontschoten. Op 21-9 Hallo, Ik ben geïnteresseerd in de Opel Corsa. Omdat we nu afwezig zijn vanwege vakantie neem ik in de loop van volgende week Contact met op. M Vr Grt Ik heb aangegeven ook graag een proefrit te willen maken. Naam: A van Kroonenburg Op wo 22 sep. 2021 14:39 schreef Verkoop <[email protected]>: Goedemiddag, De Corsa is nog beschikbaar, ik hoor graag van u na de vakantie. Geniet er van! Op 22-9-2021 om 15:08 schreef Antoon van kroonenburg: > Bedankt voor de vlotte reactie. > Vanwege vanalles en nog wat wordt > het volgende week donderdag of vrijdag. > Ik zal het van te voren laten weten. Goedeavond Ik verneem dat de Opel Corsa waar over wij hebben gemaild is verkocht. Jammer dat U ons zonder meer buiten spel zet. Dit verdient zeker niet vertrouwen en schoonheidsprijs. Zoektocht wordt verder gezet. Met vriendelijke groet. A van Kroonenburg.

Goede service en vriendelijke mensen.

Afgelopen maand een auto gekocht. Tijdens de proef rit kwam ik 2 kleine dingentjes tegen. Met overleg werd dit gemaakt en heb ik de auto gekocht. Auto is in goed staat en kan ik nog jaren mee door zoals die nu is.. Zeker een aanrader deze garage.

Heel vriendelijk geholpen

Goed bedrijf vriendelijke mensen zeer tevreden met de aankoop.

Toppers zijn het

Onze bestel bus was er mee gestopt Strik gebeld auto werd opgehaald bleek er was een slang gescheurd snel gemaakt en als sevice hoefde we niks af te rekenen nou dat noem ik nog eens top service.

zeer slecht

mijn eerste bedrijfswagen gekocht renault trafic dacht een goede koop te doen ,maar kwam van een koude kermis thuis . na 2 maanden een motor storing, bleek de turbo te zijn, ik gebeld naar strik auto's maar gewoon geen tijd, monteur ging op vakantie, na herhaaldelijk bellen kon ik het zelf uitzoeken ze moesten het in de groep gooien ik weer bellen naar directeur weet niet welke maar goed wordt niet opgenomen natuurlijk, zeer slechte service de auto zou een beurt hebben gehad maar dat is zeker niet gebeurd ben bij 3 garage,s geweest voor onderzoek en alle 3 vertelde ze mij het zelfde , dat ik zeker recht had op garantie maar ze geven gewoon niet thuis. heb hem nu laten maken en wat bleek nieuwe turbo,olie ververst,oliefilter,luchtfilter,en roetfilter voor 75% dicht . heb mijn rechtsbijstand verzekering ingeschakeld want ik laat het hier niet bij zitten ,ik had wel een telefoontje verwacht en zeker compensatie

Super betrouwbare garage

Top garage! Ze vragen eerlijke prijzen en de service is ook helemaal oké. Ik kom er al zo'n 15 jaar en heb er al meerdere auto's gekocht. Betrouwbaar en eerlijk.

Prima betrouwbaar bedrijf

Al bijna 19 jaar ben ik een tevreden klant van strik auto's.

Koop en kocht sinds 1993 mijn auto's bij dit bedrijf.

Betrouwbaar, eerlijke en open benadering als je interesse toont voor een bepaalde auto waarbij eventuele (toekomstige) mankementen openlijk besproken worden zodat je geen "kat in de zak" koopt. De tweedehandsjes die mijn dochters daar kopen en kochten zijn nog steeds perfect in orde en de onderhoudskosten zijn doorgaans lager dan in de grotere garagebedrijven. Gezellig, vriendelijk en betrouwbaar adres voor service en onderhoud met een "topmonteur" in de werkplaats. Daarnaast is er tijd tijd voor een "bakkie" terwijl de monteur aan de auto zijn werk verricht. Lekker doorgaan zo dan lopen jullie geen "schade" op maar lossen eventuele schade in een "no time" die doorgaans op.

Duidelijk snel en goed geregeld .

Top garage!!

Kom er al jaren, betrouwbaar en zeer klantvriendelijk.

Perfecte service voor een lage prijs!

Al verschillende auto's gekocht en supergoed geholpen om tot de passende occasion te komen. Ook als deze niet online of op locatie stond, werd er gezocht naar een passende oplossing voor een lage prijs!

About Strik Autos

Over Strik Auto's Strik Auto's te Boxtel (Lennisheuvel) is reeds in 1987 opgericht en is actief in het in- en verkopen van personenauto's en bedrijfsauto's en het complete onderhoud hiervan. Bij ons familiebedrijf staat klant tevredenheid bovenaan, onze klanten waarderen onze service met een 9.0! Wij verkopen personenauto's en bedrijfsauto's van alle merken in binnen en buitenland. Wij verzorgen voor onze exportvoertuigen alle benodigde exportdocumenten. Onze occasions staan online op diverse websites en wij adverteren uitsluitend met correcte bouwjaren en kilometerstanden. Al onze voertuigen zijn voorzien van een tellerrapport, hiermee is een correcte kilometerstand gegarandeerd. Tevens bieden wij diverse financieringsmogelijkheden welke discreet door gerenommeerde financieringsmaatschappijen worden behandeld. Of het nu gaat om uw personenauto of bedrijfsauto, u kunt bij Strik Auto's terecht voor APK keuringen, compleet onderhoud, reparaties, aircoservice, schade taxatie, schade reparatie, uitdeuken zonder spuiten, banden, winterbanden, bandenhotel, accu's, trekhaken, ruitreparaties en alles wat met uw auto te maken heeft. Onze monteur staat 5 dagen per week voor u klaar en u bent ook welkom zonder afspraak en natuurlijk onze 'Direct Service', reparatie klaar terwijl u wacht. Verder beschikken wij over een haal en breng service en hebben wij diverse uitleenauto's. Bel ons en vraag naar de mogelijkheden, onze medewerkers helpen u graag verder. Ga naar onze website voor alle info: