Even een toelichting / uitleg van onze kant. Klant heeft 6 maanden geleden een auto bij ons gekocht uit 2009 met 215.000 kilometer. Bedrag was € 3700,- zonder afleveringsbeurt volgens pakket standaard. Kort na de aanschaf is de klant bij ons geweest met een geluid aan de auto. Wij hebben op dat moment proefgereden en geluisterd naar het geluid maar konden niks vreemds horen, dit is ook door de klant zelf bevestigd. Na 6 maanden krijgen we een telefoontje dat de klant een diagnose heeft laten doen op de auto en dat er een voor ons onbekende garage een schatting heeft gemaakt van de kosten a € 1000,- - / € 1200,- voor reparatie aan de versnellingsbak. Niet eens wetende voor welk geluid en ook geen uitleg of specificatie van de kosten. Maar goed, we zijn de beroerdste niet dus heb de klant gevraagd om even een mailtje te sturen zodat ik dit in behandeling kon nemen. Diezelfde avond krijgen we weer een mail maar nu met juridische inhoud dat klant aanspraak wil maken op garantie. Let op, voor ons nog niet eens wetende wat het probleem is. Binnen 24 uur krijg ik weer een mail hoe teleurstellend het is dat wij nog niet op de mail gereageerd hebben. Ik denk dat Mevr. zich niet realiseert dat dit eerst intern besproken moet worden met mijn verkoper en monteur alvorens we een reactie kunnen geven. In die week was mijn monteur op vakantie en mijn verkoper op deze dag vrij. Ik stond alleen en heb dus ook geen enkele mogelijkheid gehad om dit intern met mijn werknemers te kunnen bespreken. Nog voor ik hier op kon reageren om uit te leggen dat de reactie wat langer op zich zou laten wachten kreeg ik binnen 24 uur al een boze mail waarom er nog niet gereageerd was. Mevr stelt tevens dat wij moeilijk bereikbaar zijn maar dat klopt niet. Onze telefoonnummers, mobiele nummers en emailadres staan op de site en in de advertenties. Dat we het druk hebben en niet altijd meteen kunnen antwoorden kan kloppen, we hadden die week ook onderbezetting zoals al eerder uitgelegd. Ik heb daarom een mail gestuurd en niet gebeld omdat de klant zelf ook per mail contact heeft gehouden. Daarnaast heb ik in deze mail aan de klant doorgegeven dat wij na intern overleg tot de conclusie zijn gekomen dat de klant bij ons is geweest voor een geluid maar dat dat zeker niet versnellingsbak gerelateerd was anders had mijn monteur dit waargenomen. Dit is een ervaren monteur die al bijna 30 jaar bij ons in dienst is. Dat er na aanschaf aan een gebruikte auto iets kapot kan gaan logisch, dat weten wij ook. Maar om meteen op deze manier proberen iets af te te dwingen sta ik niet toe. En let op, 6 maanden na de aankoop!! U moet als lezer zelf beoordelen wat u realistisch vindt, het enige wat wij kunnen doen tegen dit soort reviews is de eerlijke kant van ons verhaal vertellen. En als u de andere reviews van ons bedrijf ziet kunt u zelf wel inschatten hoe wij met onze klanten om gaan. We laten ons hier dan ook niet van de wijs af brengen en blijven gewoon doorgaan zoals onze klanten van ons gewend zijn. Groet, Nard Strik eigenaar van Strik Auto´s B.V.
Over Strik Auto's Strik Auto's te Boxtel (Lennisheuvel) is reeds in 1987 opgericht en is actief in het in- en verkopen van personenauto's en bedrijfsauto's en het complete onderhoud hiervan. Bij ons familiebedrijf staat klant tevredenheid bovenaan, onze klanten waarderen onze service met een 8.6! Wij verkopen personenauto's en bedrijfsauto's van alle merken in binnen en buitenland. Wij verzorgen voor onze exportvoertuigen alle benodigde exportdocumenten. Onze occasions staan online op diverse websites en wij adverteren uitsluitend met correcte bouwjaren en kilometerstanden. Al onze voertuigen zijn voorzien van een tellerrapport, hiermee is een correcte kilometerstand gegarandeerd. Tevens bieden wij diverse financieringsmogelijkheden welke discreet door gerenommeerde financieringsmaatschappijen worden behandeld. Of het nu gaat om uw personenauto of bedrijfsauto, u kunt bij Strik Auto's terecht voor APK keuringen, compleet onderhoud, reparaties, aircoservice, schade taxatie, schade reparatie, uitdeuken zonder spuiten, banden, winterbanden, bandenhotel, accu's, trekhaken, ruitreparaties en alles wat met uw auto te maken heeft. Onze monteur staat 5 dagen per week voor u klaar en u bent ook welkom zonder afspraak en natuurlijk onze 'Direct Service', reparatie klaar terwijl u wacht. Verder beschikken wij over een haal en breng service en hebben wij diverse uitleenauto's. Bel ons en vraag naar de mogelijkheden, onze medewerkers helpen u graag verder. Ga naar onze website voor alle info:
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours