Geweldige service

Geweldige en vakkundige service

Goede service!

Als jarenlange klant wordt ik iedere keer naar tevredenheid geholpen.

Top controle

Vriendelijk personeel ,topmonteur.

Vriendelijke en behulpzame mensen.

Vriendelijke en behuplzamen mensen, die ook nog gewoon een stapje extra zetten zonder morren.

Doen wat je afspreekt

Zeer goede afstemming over welk onderhoud nodig is. Met heldere prijsafspraken en bovenal meedenken wat nodig is (en ook wat (nog) niet nodig is.

Goeie garage.

Goede professionele hulp

Eerlijk en betrouwbaar!!!

Wij hebben bij Carworld Automotive een super mooie Audi A3 sportback gekocht en een Audi A2 ingeruild. De auto is fantastisch!!! Bij het ophalen van de auto (op zaterdag zijn ze speciaal voor ons ‘open’ gegaan want normaal zijn ze gesloten!!!) was de onderhoudshistorie en de reservesleutel van de Audi niet aanwezig. (Was nog in bezit van de eerste eigenaar). Afgesproken werd dat de sleutel aangetekend opgestuurd zou worden en de onderhoudshistorie per mail. De onderhoudshistorie is vervolgens keurig netjes per mail ontvangen! De reservesleutel kon de eerste eigenaar echter niet meer vinden en toen mochten we op kosten van Carworld Automotive ( Maarten Dubois!) een nieuwe sleutel bij Audi Wittebrug laten bijmaken!!! Echt super!!! Dit is voor ons het bewijs dat Carworld Automotive en dus Maarten Dubois gerekend mag worden tot TOP-Bosch Service Center en auto-center!!!

Snelle reactie en actie!

Fijne medewerkers

Matig

Rekening met 4,2 liter olie,ja maar welke. Vind dit niet oke,

Door de goede geleverde service kan ik mijn bejaarde auto blijven rijden.

Ik kan mijn Amerikaanse auto blijven rijden door de goede geleverde service

voorspelbaar en betrouwbaar

Gewoon goed. duidelijke en prettige communicatie en afspraken die goed nagekomen worden. Auto in goede handen.

Zoals altijd, top service en vriendelijk personeel.

Al jaren klant bij carworld automotive. Uiterst tevreden over de service, kosten en de vriendelijkheid van het personeel. Ben een zeer tevreden klant.

Fijne vakmensen, top service.

Fijne vakmensen, top service.

Prettig contact en goede service

Kreeg nog een barbecue hapje aangeboden. Geweldig.

Stipt en nauwkeurig.

Klantvriendelijk.

Weer een frisse auto.

Ik had vooraf een interieur filter besteld. Omdat mijn interieur filter nog in nieuw conditie was vond de monteur het niet nodig om die te vervangen. Dus geen onnodige onkosten! Pluim!

Altijd keurig geholpen!

Hele goede service. Voor wisselen van banden had ik een afspraak gemaakt. Vertelde van een storing die ik een keer zag en hebben dat gelijk even uitgelezen.

Altijd super geregeld hier

Vriendelijk personeel en een super service alles gaat precies op tijd en is ook nog goedkoop. Dus niet lang hellen Carworld bellen.

TOP

Prima service en prettige bejegening

Mijn ervaringen zijn steeds tot volle tevredenheid.

Altijd vriendelijk en behulpzaam.

VW Passat gekocht

Eigenaar maakt tijd vrij op zaterdag voor een verkoopgesprek en prettig om mee te communiceren. We kwamen snel tot een overeenkomst. Netjes en gastvrij ontvangen. Aankomende vrijdag de auto ophalen. Echt een aanrader om hier een auto te kopen....

ik ben zeer tevreden over zowel service als advies.

Korte wachttijden voor onderhoud, altijd snel geregeld. Indien nodig, vervangend vervoer. Bij de aanschaf van een jongere tweedehands ben ik uitstekend geholpen en heb ik een nette prijs voor de ingeruilde auto ontvangen. Sowieso: vriendelijk en deskundig personeel.

Super, al jaren tevreden altijd eerlijk advies.

Vertrouwd en eerlijk.

Een vertrouwd en eerlijke benadering en gesprek

Tevreden met de service

Altijd vriendelijk geholpen; ook bij een advocaat probleem.