Topservice, snel en vriendelijk

Een uurtje gewacht, lekkere koffie, vriendelijke receptioniste.

Goed en Betrouwbaar.

Offerte per direct aan de telefoon, auto werd gemaakt binnen de afgesproken tijd en binnen de werk uren hebben zij zelfs meer werk verricht thermostaathuis vervangen. klant vriendelijk en de juiste kennis in huis.

Goede dienst verlening en Garage

Snel terecht. Airco goed gevuld.

Goede service.

Goede service en klantvriendelijk.

Klantvriendelijk en kundig.

Heel goed.

Vriendelijk en hulpvaardig.

Zie boven

Snel in service

Een goede Bosch garage! Prijzen zijn concurerend.

Goed geregeld

Prima!

Prima service!

Vaklui, vriendelijk, eerlijk

auto perfect onderhouden tegen normale prijs

Goede afspraken gemaakt en nagekomen. Auto wwer perfect in orde.

We worden hier altijd goed geholpen.

snel en formidabel kleine onderhoudsbeurt gehAD.

snel en goed geholpen en klantvriendelijk personeel.

Snel, goed en betrouwbaar

Tis een dure tijd en dan hebben sommigen de neiging om in te boeten op kwaliteit. Hier dus totaal niet, ben dus heel tevreden.

De slechtste ervaring in 10 jaar

Personeel vriendelijk en behulpzaam Toch in tien jaar dat we klant zijn nog nooit zo lang onze auto kwijt geweest, door slechte afspraken Geen keuringsmeester meer zelf in dienst Dit was laatste keer Altijd zeer tevreden geweest, dit keer alleen ergernis

good

available

Betrouwbaar, deskundig en uitermate vriendelijk

Zoekopdracht gegeven en perfecte match heel snel gevonden. Top auto gekocht. Al 20 jaar klant.

Conform afspraak

Gemaakte afspraken worden na gekomen.

Goede en snelle service

Prima mijn apk en beurt verzorgd

Ben altijd zeer tevreden en ben ook al lang hier een tevreden klant. Had het wel fijner gevonden als ze duidelijker waren geweest over de duur die nodig was om het uit te voeren. Zat nu te wachten op telefoontje en dat kwam pas aan het einde van de dag zonder dat er extra reparaties nodig waren. Wel heel fijn dat ze met 2 auto's kwamen zodat ik niet meer mee terug hoefde naar de garage aangezien ik geen vervoer had.

heel goed

Professioneel en ppersoonlijk

Prima onderhoud voor een goede prijs.

Mijn remschijven zijn voor een goede prijs en tegen een prima service vervangen. Er was sprake van een productiefout in een van de schijven, na constatering is deze schijf snel vervangen voor een nieuw exemplaar. Prima service dus!

Prima service zoals altijd

Je wordt netjes op de hoogte gehouden bij extra kosten. Ik ben altijd zeer tevreden over de service en onderhoud dat ze uitvoeren.