snel, vriendelijk en perfecte prijskwaliteit m.b.t verleende service

Al 15 jaar trouwe klant

Goede service en goede prijs

Vriendelijke mensen en goed geholpen!

Maarten heeft mij goed geinformeerd over de auto voordat ik heb gezien had. Bij het fysieke bezoek aan het bedrijf was de auto zoals beschreven en ben ik met de Audi A4 vertrokken.

Prima, ik word altijd goed geholpen.

Alles prima geregeld

Vriendelijk personeel

Prima geholpen

Vriendelijke en deskundige hulp

Airco sruk

Airco deed het niet meer, eerst even gekeken wat er aan de hand was, vervolg afspraak gemaakt en uiteindelijk bleek het de compressor te zijn. Duur grapje maar het is weer lekker koel in de auto dank zij Carworld bedankt voor jullie goede service.

Vriendelijke mensen, lekkere koffie,ook belangrijk, en snelle service, prima gedaan 👍🏻

Ik kan er altijd terecht, zelfs zonder afspraak.

Bij een probleempje, bij een klacht, kan ik meestal op zeer korte termijn terecht. Het probleem wordt op professionele wijze verholpen en de bediening is vriendelijk en beleefd. Kortom, goede service. Advies: don't change a winning team.

Perfecte service

Goede service en prijs

Zeer goed en vriendelijk

Snel en supergoed mijn airco weer fatsoenlijk aan de praat gekregen

Helemaal tevreden

Het was een lastige klus, maar weer super goed opgelost. Op de hoogte gehouden van de voortgang, en duidelijkheid over de te verwachten kosten. Ik kan weer heerlijk genieten van mijn auto

Prijs kwaliteit heel goed.

Carworld: deskundig en klantvriendelijk.

Mijn al wat oudere Caddy wordt in prima staat gehouden. Werkzaamheden aan de auto worden op een begrijpelijke manier uitgelegd.

Top team, goede service!!

Ik heb onlangs mijn 2e auto gekocht bij carworld automotive en ben uitzonderlijk tevreden. Garage staat altijd klaar, zijn super vriendelijk.

Uitstekende service, heldere uitleg en goede koffie

Vanuit de leasemaatschappij kreeg ik gelukkig de mogelijkheid om voor Carworld Automotive te kiezen voor het onderhoud van de Opel Zafira nadat ik enkele keren ontevreden was over de service van de dealer. Wat een verademing bij Carworld! Zeer vriendelijke mensen die met je meedenken, niet te beroerd zijn om iets extra's te doen (naar huis brengen of juist net weer thuis ophalen). De wachttijden zijn kort, de koffie is lekker en de medewerkers zeer kundig. Inmiddels zijn we ook met onze privé auto geswitched van de dealer naar Carworld Automotive voor al het onderhoud.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Airco controle en onderhousbeurt hiervan

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De airco weer toppie gemaakt, en tevens een lekker geurtje in de auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ontvangst met koffie.deskundige uitleg over het onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super!!! Heel snel geholpen met zelfs extra info en goede service. Aanbevolen bij vrienden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zoals gebruikelijk al 18 jaar top service en deskundigheid. Trouwe vaste klant. Iedereen aan te bevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over de hulp.