Zeer correct en vriendelijk.

Super goed alles geregeld

Zeer vriendelijk en professioneel personeel en goede service

top service

korte wachttijd en optimale service. en...op dag van afspraak ook weer ophalen erg prettig.

Prettig behandeld

Apk keuring waarop ik kon wachten

Eerlijke, betrouwbare dealer!

Auto gekocht, ik zou dit bedrijf aan iedereen aanraden. No-nonsense dealer, geen gezeur over garantie. Eerlijk verhaal. Niet mooier dan dat het is. Dikke 10!

Dit is een prima garage

Mijn vorige auto hier altijd in onderhoud gehad. Nu een occasion gekocht, iets groter en nieuwer model. Alles wat ze voor je doen wordt netjes afgehandeld. Facturen zijn duidelijk en afspraken worden nagekomen.

Goede en snelle service!

Auto vroeg gebracht, prima vervangende auto stond klaar. Werd via SMS gewaarschuwd dat de auto weer klaar stond. Prima en goede service.

naar alle tevredenheid

afspraken , in verband met de APK zijn altijd stipt op de tijd die je naar wens zoals afgesproken halen en brengen geen bezwaar personeel staat voor je klaar.

Super geholpen

Mooi bedrijf Suoer goed geholpen. Vriendelijk.

Absoluut een aanrader

Zeer prettig geholpen en snel een goede deal gesloten met de koop van onze nieuwe occasion. Goed gesprek en prima service. Bedankt!

Goede services

Prettige omgeving en gewoon goed

Zo top autobedrijf

Goed mansen vriendelijke personeel Echt top 100%

Vriendelijk en zeer goede service

Als je belt maken ze altijd tijd voor je. Je hoeft nooit lang te wachten.

een garage naar mijn zin

Kleine en gemoedelijke garage, luisterend oor, probleem oplossend en gewone kosten voor datgene wat moet gebeuren. Werkplaats ziet er altijd verzorgd uit en monteurs erg vriendelijk. Nooit lange wachttijden. Ik ben erg tevreden en hoop dat de service zo blijft, dan doe ik het als klant.

Goede kwaliteit

Dit bedrijf valt onder, als je maar lang genoeg gewoon blijft wordt je vanzelf bijzonder.

Egt vriendelijke mensen

Ik ben egt top geholpen, ben aangekomen werd drinken aangeboden auto stond netjes klaar en ook nog eens een bosbloemen mee gekregen egt zo lief, auto aan en wegrijden ook nog is een volle tank. Harstikke bedankt autobedrijf van der meij, Wij zijn helemaal uit Eindhoven gekomen om onze nieuwe aanwinst op te halen bij deze topbedrijf!

goed relatie met de dealer van der Meij

Heeft begrip voor de client een goed luisterend oor , vakkundige monteurs ..wordt ook gekeken naar het budget van de clietn ,hun denken in een verteerbare oplossing , gewoon gemoedelijk ..en open kaart bespreken .. Gewoan GOET!!

Topservice !

Zeer klantvriendelijk bedrijf, fijn contact , zeer goede service !

We zijn zeer tevreden

Om plaatselijk een auto te kopen, vinden wij prettig. Vriendelijk personeel, je weet wat je aan elkaar hebt .

opel astra gister mogen halen mooi afgeleverd

we konden gister onze opel astra ophalen was mooi gepoetst en kregen nog een mooie bos bloemen,top

Vertrouwd

Bij het kopen van onze auto kregen we een vertrouwd gevoel. Goede uitleg, ruim de tijd voor overleg, direct een proefrit geregeld. Kortom ouderwets goed gevoel

Prima!!

Sympathiek bedrijf. Gewone nuchtere friezen die je prima helpen.

Juiste service

Auto voor apk, groot onderhoud goed gedaan zonder overbodige zaken.

Ik word altijd prettig geholpen en de service is prima.

Munewei 2 9172GR Ferwert

518412 323